Wednesday, November 03, 2010

Apakah pegangan agama Lebai PAS yang memBIARkan si KAFIR mengKAFIRkan orang Islam lain?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Betapa MUDAHnya orang ISLAM di negara ini diKAFIRkan oleh orang KAFIR sendiri? Takrifan untuk orang ISLAM menjadi KAFIR di Malaysia sangat MUDAH.. Jika anda TIDAK bersekongkol dengan Lebai PAS dan anda diKAFIRkan oleh sekutu KAFIR mereka DAP La'anatullah, maka secara AUTOMATIKnya anda sudah jatuh KAFIR dan dikira keluar daripada ISLAM.. Walaupun anda mengamalkan semua 5 Rukun Islam dan percayakan 6 Rukun Iman, anda tetap dikira KAFIR kerana telah diKAFIRkan oleh KAFIR DAP La'anatullah kerana mereka SEKUTU Lebai PAS yang menganggap diri mereka lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain..

Menurut laporan, DAP La'anatullah telah sewenang-wenangnya mengKAFIRkan orang Islam terutamanya penyokong UMNO semasa mereka berKEMPEN di DUN Galas..

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1103&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_06.htm

Pendedahan mengenai perkara itu dibuat Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Melaka, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam yang mendakwa perbuatan Kit Siang itu berlaku di hadapan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa berceramah di Rancangan Pemulihan Tanah (RPT) Kesedar Sungai Terah, Gua Musang.. Dengan KATA lain, 3 juta ahli UMNO sedah pun diKAFIRkan oleh si KAFIR.. Bagaimana pulak dengan berjuta-juta PENGUNDI Islam yang mengundi UMNO dalam PRU sebelumnya? TIDAKkan mereka jugak jatuh KAFIR jika menurut HUKUM yang dikeluarkan oleh si KAFIR yang 'BERAK TAK BASUH' ini?

Kita telah TEGASkan sebelum ini betapa BAHAYAnya DAP La'anatullah ini bukan sahaja kepada umat Islam malah kepada keseluruhan bangsa Melayu di negara INI.. Lupakah anda semua bagaimana rejim Yahudi di Israel sering melaga-lagakan umat Islam Palestin sesama sendiri hingga mereka ENGGAN bersatu-padu walaupun demi negara mereka? STRATEGI yang samalah diguna pakai oleh DAP La'anatullah di negara INI.. Apakah Lebai PAS seperti Pok Nik 'ALAHISSALAM' yang dah banyak kali masuk ICU beranggapan bahawasanya DAP La'anatullah ini mampu menjaga KEBAJIKAN umat Islam sepeas Pok Nik 'bermastautin di dalam TANAH' kelak?

Pemikiran POLITIK Lebai PAS jugak hanya WUJUD di negara INI.. Ada 1.8 bilion umat islam di seluruh DUNIA.. Lebai-Lebai PAS yang cuma beratus ribu orang tu tidak pun sampai 0.01 peratus daripada keseluruhan umat ISLAM di dunia ini.. HAKIKATnya, keMUSNAHan yang bakal dibawa oleh Lebai PAS sangat DAHSYAT kerana cuma Lebai PAS sahaja yang sanggup bersekongkol dengan KAFIR La'anatullah dan mengGALAKkan si KAFIR yang sudah KAFIR sejak azali itu mengKAFIRkan orang Islam lain! DUN Galas terlampau KECIL untuk menjadi medan KAFIR mengKAFIRkan orang Islam lain.. Apatah lagi untuk Lebai PAS menjadi JAHILIYYAH bersorak-sorai melihat si KAFIR La'anatullah mengKAFIRkan orang Islam lain..

- PERNAHkah kita melihat PM Israel Benjamin Netanyahu berdiri di sebelah PM Palestin Mahmoud Abbas mengKAFIRkan umat Islam HAMAS?

- PERNAHkah kita melihat mantan Presiden US George HW Bush berdiri di sebelah Hameed Karzai mengKAFIRkan umat Islam TALIBAN?

Rasanya TAK perlu pun kita merujuk Al Quran atau pun mana-mana KITAB untuk memBENARkan perbuatan yang jelas SALAH dan di luar keWARASan manusia yang beragama.. Pernah ke kita terdengar atau terbaca seorang penyembah TUNGGUL berdiri di samping seorang bukan penyembah TUNGGUL mengKAFIRkan seorang penyembah TUNGGUL lain? Seorang Kristian sudah tentu tidak akan mengKAFIRkan seorang Kristian yang lain di hadapan seorang bukan Kristian.. Begitu JUGAKlah dengan apa-apa agama sekali pun.. Dengan KATA lain, Lebai PAS telah melakukan sesuatu yang bukan sahaja terkeluar daripada KONTEKS agama Islam, malah terkeluar TERUS daripada KONTEKS manusia yang berAGAMA!

Memadaikah sahaja dengan membuat laporan POLIS terhadap pemimpin DAP La'anatullah tersebut? Sebagai orang ISLAM dan sebagai sebuah penduduk sebuah negara yang meletakkan Islam sebagai agama RASMI dalam Perlembagaan Negara, adakah kejadian tersebut boleh diselesaikan dengan laporan POLIS? Adakah menCUKUPi dengan bantahan KERAS Mufti Perak atau suara-suara 'PENGECUT' mufti-mufti negeri LAIN? Adakah memadai dengan 'AMARAN KERAS' oleh Menteri KDN? Perbuatan tersebut dilakukan di hadapan khalayak RAMAI dan sudah tentunya di hadapan umat Islam.. Adakah setakat itu sahaja yang TINDAKKAN yang termampu oleh pihak berkuasa?

Sebelum ini pun dah diDEDAHkan bagaimana Pengerusi DAP membuat laporan POLIS terhadap Sultan Muhammad V.. Kali ini Lebai PAS telah meletakkan diri mereka sebagai penDERHAKA, bukan sahaja kepada para Sultan, malah kepada agama ISLAM itu sendiri!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan