Monday, December 06, 2010

Lebih RAMAI orang menari Tarian 1 Malaysia bersama isteri PM berbanding berdemo bersama MB GAGAP di Masjid Negara? KAH!KAH!KAH!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KAH!KAH!KAH!
KAH!KAH!KAH!
KAH!KAH!KAH!

MALU weh...!! Seharusnya PKR menerima HAKIKAT bahawa telah diMALUkan oleh isteri PM dan Menteri Pelancongan apabila JUMLAH mereka yang MENARI Tarian 1 Malaysia di Dataran Merdeka jauh lebih RAMAI berbanding puak-puak BODOH yang berDEMONSTRASI di Masjid Negara.. Malah, kita rasa KELAKAR yang amat SANGAT apabila mereka yang MENARI dengan senang HATI dan suka ria lebih mendapat SAMBUTAN berbanding mereka yang berHEMPAS pulas memaki HAMUN polis, disimbah dengan meriam AIR dan menyeksa anak-anak sendiri yang diBAWA berDEMONSTRASI oleh pemimpin yang dok MEWAH di atas TAKHTA sebagai MB! HE!HE!HE!

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1206&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_08.htm

SYABAS kita ucapkan kepada DS Rosmah kerana BERJAYA menarik belasan RIBU orang untuk menari TARIAN 1 Malaysia berbanding dengan sekitar 3 ribu orang yang berDEMONSTRASI di Masjid Negara termasuk dua tiga kerat budak-budak HAPRAK yang tak TAHU pun apa ISU sebenarnya.. Bukan sahaja mereka telah menCEMARi sebuah tempat IBADAH orang ISLAM yang bukan didirikan oleh mereka pun, malah mereka telah memperBODOHkan diri sendiri dengan membawa ISU yang sebenarnya diCETUSkan oleh janji-janji pilihanraya LALU oleh PKR sendiri dan GAGAL diTUNAIkan oleh mereka.. Isu AIR PERCUMA yang diJANJIkan oleh MB GAGAP sukar diTUNAIkan tetapi MB GAGAP ini jugak sanggup berHABIS ratusan juta duit kerajaan negeri Selangor untuk 'BAIL OUT' sebuah syarikat pemBINAan yang bermasalah?

http://www.sinarharian.com.my/sh/selangor/content/story8473503.asp

Majalah Dewan Masyarakat keluaran terbaru ada MENGUPAS isu air di Selangor dengan BAIK dan mudah difahami.. Adalah JELAS bahawa PKR yang terperangkap dengan JANJI-JANJI manis mereka dalam pilihanraya untuk memBERIkan bekalan air PERCUMA konon-kononnya terSILAP buat perkiraan BAHAWASAnya dalam dunia pada HARI ini tidak ada yang PERCUMA! Inilah BUKTI bahawasanya PKR sebuah parti yang MUNAFIK kepada RAKYAT dan mengUTAMAkan kepentingan diri.. CONTOH paling mudah ialah kita TENGOK sendiri di Kedah dan Pulau Pinang yang jugak diTADBIR oleh sekutu PKR iaitu PAS dan DAP.. Mereka pun tak beri AIR PERCUMA kepada rakyat? Malah, siap naikkan BIL AIR lagi? Sedangkan jumlah penduduk di Kedah dan Pulau Pinang tidaklah seRAMAI penduduk di Selangor, KL dan Putrajaya? Malah, Pok Nik 'ALAHISSALAM' MB Kelantan bagi AIR KARAT kat rakyat pun mintak BAYARAN apa?

Oleh itu jelaslah demonstrasi anjuran MB GAGAP ini tidak lebih untuk 'MENYEMBUNYI'kan isu SEBENAR dan keGAGALannya menguruskan sebuah negeri yang diIKTIRAF maju seperti Selangor.. Mungkin sebab itulah hasrat MB GAGAP untuk mengumpulkan ratusan RIBU orang sebenarnya GAGAL.. Malah, gambar-gambar semasa demonstrasi jelas menunjukkan balik-balik MUKA yang SAMA aje yang kena 'SNAP'? Mungkin LAIN kali MB GAGAP patut bekerjasama dengan DS Rosmah untuk mengajar para penDEMONSTRASI itu menari TARIAN 1 Malaysia? Lepas tu bolehlah pakat-pakat MENARI depan Istana Negara ke atau pun depan 'ISTANA' Penasihat PKR di Segambut? Yang jantan tuh jangan BUKAK seluar pulak, nanti habih semua kena TERKAM dek dia! KAH!KAH!KAH!

Wallahualam..

1 comment:

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan