Wednesday, January 26, 2011

Eksklusif DUN Tenang - PenDEDAHan fitnah Lebai PAS terhadap calon BN, HERET mereka semua ke MUKA pengadilan!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kalau DAHULU mungkin kita agak 'RESPEK' dengan Naib Presiden PAS yang asal dari Johor tapi merempat berTANDING di Kelantan.. Kita 'RESPEK' pasal pemikiran dia nih agak berLAINan dengan pak-pak Lebai PAS yang KOLOT, kuat mengutuk orang dan menDEWA-DEWAkan orang tua yang me'REPUT' bertakhta sebagai MB Kelantan tuh! Namun, semenjak dia dah pandai berKAWAN dengan Penasihat PKR dan berJINAK-jinak dengan DAP, kita nampak dia sudah jauh berUBAH dan hala tujunya sebagai orang POLITIK pun dah semakin HANYUT.. Harap NAMA dia aje macam nama pahlawan ISLAM dalam Perang Salib, perangai sebijik macam MALAUN! Sekarang nih, dia tak LEBIH pun sama TARAF dengan MP PAS Pokok Sena yang semua TAHU tahap 'EDUCATION' MALAUN tu setakat mana sangat (Itu pun ada orang LANTIK sebagai MALAUN tu sebagai PENGARAH sebuah GLC milik kerajaan Kedah? KAH!KAH!KAH!)

APA pun kali ini pemimpin PAS tersebut yang dikenali sebagai 'DIN PUDURAYA' dikalangan BLOGGER terkemuka telah memBUKTIkan tahap INTELEKTUALnya sangat meMALUkan dan menyamai MP Pokok Sena tersebut.. Semasa berKEMPEN untuk PAS di DUN Tenang, dia dengan SENGAJA telah memFITNAHkan calon UMNO bersama-sama jentera PAS dengan memBUAT cerita KONONnya menganiaya seorang lelaki pada tahun 2003 sehingga menyebabkan tanah milik mangsa terpaksa dilelong sedangkan, hakikat sebenar, lelaki itu yang berhutang dengan bank..

KLIK

Selain itu, pembohongan Pas melalui Pengarah Operasinya bagi Pilihan Raya Kecil, Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang, Dzulkefly Ahmad, juga menyerlahkan lagi SIKAP sebenar parti tersebut yang sanggup memutarbelitkan FAKTA sebenar semata-mata untuk kepentingan politik meskipun sedar ia sebenarnya FITNAH..

Malah beberapa BLOG telah tampil dengan penjelasan lengkap beserta salinan DOKUMEN untuk menJAWAB fitnah yang diDALANGi oleh DIN PUDURAYA dan Dzulkefly Ahmad..

KLIK

KLIK

KLIK

SYABAS kita ucapkan kepada para BLOGGER yang pantas tampil dengan penDEDAHan masing-masing bagi memBERSIHkan calon UMNO itu daripada FITNAH..

Namun demikian, penDEDAHan dengan bersertakan DOKUMEN sahaja tidak memadai.. Kita menCADANGkan kepada UMNO dan pihak terbabit agar mengemukakan SAMAN atau mengambil TINDAKkan MAHKAMAH terhadap DIN PUDURAYA dan Dzulkefley Ahmad berhubung dengan pemBOHONGan mereka.. Malah, pihak CIMB dan juga Pejabat Tanah juga wajar berbuat demikian kerana TUDUHAN tersebut turut memBABITkan nama organisasi mereka jugak.. Sampai BILA pihak yang takde kena mengena dengan POLITIK hendak diPALITkan sama dengan FITNAH oleh PAS dan SEKUTUnya ini? Tunggu apa lagi? Dah nama pun FITNAH, jangan ingat senang-senang aje nak HERET nama orang dalam POLITIK BUSUK mereka? Kenapa UMNO selalu LEMBAB dalam bab nak ambil tindakkan undang-undang nih?

Rakyat rata-rata menJUNJUNG undang-undang dan Perlembagaan Negara.. Selagi rakyat berpegang kepada kedua-duanya, rakyat seharusnya diLINDUNGi dari diLIBATkan dalam segala bentuk POLEMIK yang berMOTIFkan POLITIK.. Dalam KONTEKS bagaimana Lebai PAS seperti DIN PUDURAYA dan Dzulkifley Ahmad berKEMPEN, mereka bukan sahaja membuat FITNAH, malah mereka juga mengHERET banyak pihak agar terbabit sama dengan FITNAH yang dilakukan.. Oleh itu, INIlah masanya Lebai-Lebai PAS terbabit patut diberi pengajaran seWAJARnya akibat membuat FITNAH macam makan NASIK aje.. Kasi SAMAN sampai MUFLIS -> Jadik RAKYAT dah tak payah dah tengok muka JIJIK mereka dalam mana-mana pilihanraya lagi! HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan