Saturday, July 02, 2011

INDUSTRI rumah URUT di Selangor adalah MANIFESTASI keinginan SEKS para pemimpin PKR sendiri?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Rasanya ramai masih INGAT lagi mengenai berita pasal Penasihat PKR diTABALkan sebagai Penasihat Ekonomi Selangor berGAJI hanya 1 sen (Konon-kononnya la) oleh MB GAGAP.. Setakat ini kita tak NAMPAK la apa benda pun penCAPAIan EKONOMI yang boleh diBANGGAkan setelah 3 tahun lebih MB GAGAP menabalkan dia meLAINkan dana-dana Kerajaan Negeri banyak diALIHkan untuk kegiatan POLITIK PKR sendiri sebagai CONTOHnya memBIAYAi perHIMPUNan BERSIH 2.0.. Sebaliknya apa yang boleh kita LIHAT sebagai kegiayan EKONOMI di Selangor ialah kegiatan korek PASIR dan jugak 'industri rumah URUT' yang diKATAkan semakin banyak di Selangor..

Dalam pada kepimpinan PKR dok mengutuk segala usaha Kerajaan BN untuk memBANGUNkan negara, apa yang mampu dicapai oleh PKR di Selangor hanyalah mempelbagaikan industri berUNSURkan SEKS seperti rumah URUT di Selangor! Nampaknya 'industri rumah URUT' semakin berkembang 'PESAT' hinggakan sampai kepada tahap menimbulkan keRESAHan di kalangan NGO-NGO Wanita.. ->KLIK<-

Malah, pemantauan yang dilakukan sendiri oleh wakil-wakil NGO terbabit menunjukkan MB GAGAP dan Kerajaan Negeri seakan-akan cuba menyembunyikan tentang betapa 'PESAT'nya 'industri rumah URUT' di Selangor.. Kalau ikutkan 'FIGURE' jumlah rumah URUT di Selangor yang disebut oleh NGO-NGO Wanita tersebut, kita tak naklah kata MB GAGAP nih berBOHONG walaupun kita TAHU memang dia KUAT berBOHONG dalam banyak isu-isu lain sebelum ini.. Sebaliknya kita SERAHkan kepada anda untuk buat JUSTIFIKASI sedemikian..

Realitinya, setakat itu ajelah kePANDAIan MB GAGAP dan Penasihat Ekonomi 1 sennya menTABDIR Selangor.. Kita pun tak tahu setakat mana PULANGAN industri sebegini kepada hasil Kerajaan Negeri dan ke manakah ianya disalurkan.. Kot la digunakan dalam bentuk KEBAJIKAN seperti mana rakan MB GAGAP iaitu Khalifah KIASU di Pulau Pinang mengGUNAkan duit judi lumba kuda sebagai wang EHSAN untuk warga emas di sana, tak tau la.. Kalau rumah URUT yang HARAM tu pun rasanya tak mungkin WUJUD kalau bukan kerana ada 'perLINDUNGan' daripada orang-orang POLITIK di Selangor yang terlibat dalam kegiatan 'UNDERWORLD'.. Memandangkan MB GAGAP lebih mementingkan keDUDUKkannya sebagai MB, dia buat PEJAM mata aje la.. Mungkin itu lebih BAIK daripada makan GAJI BUTA selama 20 tahun sebagai MB seperti Pok Nik 'ALAHISSALAM' di Kelantan?

Kenapa industri sedemikian WUJUD di Selangor? Rasanya anda semua MAKLUM bahawa PKR yang mentabdir Selangor nih banyak mempunyai para pemimpin yang bermasalah SEKS! Baik Penasihat PKR hinggalah kepada EXCO Negeri yang jugak ADUN Bukit Lanjan, semuanya pernah diDEDAHkan berhubung skandal SEKS masing-masing.. Penasihat PKR seperti semua maklum sekarang ini mengHADAPi penDAKWAan mahkamah berhubung kes 'menJUBOR' pembantu peribadinya sendiri.. Malah, keWUJUDan video SEKS yang mana LELAKI Y dalam video tersebut menyerupai MUKAnya jugak adalah MANIFESTASI betapa kemaruknya si tua berusia 63 tahun terhadap SEKS.. ADUN Bukit Lanjan pulak telah 'diTELANJANG'kan menerusi penDEDAHan gambar-gambar 'terLAMPAU'nya yang bersekedudukan dengan seorang lelaki ISLAM.. Jadik, kalau pemimpin pun dah macam tuh, faham-faham aje la..

Kalau dah sebegini BURUK menTABDIR negeri, LAYAKkah mereka ini melaungkan ketidak-adilan terhadap SPR dan Kerajaan Pusat menerusi perHIMPUNan BERSIH 2.0? Apakah mereka ingat RAKYAT sebegitu BODOH nak angguk aje terhadap apa yang mereka lakukan? Sebab itulah BERSIH 2.0 wajar diHARAMkan dan diPERANGi seperti mana KOMUNIS kerana mereka cuma memBURUKkan lagi ketidak-adilan SOSIAL sedia ada demi mengejar keKUASAan POLITIK.. Sendiri pun tidak tahu menTABDIR, ada HATI pulak nak 'OVER' kejar KUASA? Anda seHARUSnya sedar bahawa memerangi BERSIH 2.0 jugak sebenarnya adalah satu bentuk JIHAD menentang keMUNGKARan yang akan dibawak oleh penDOKONGnya.. Sepatutnya USAHA memerangi mereka ini bukan di jalan-jalan RAYA pada 9 Julai sahaja sebaliknya perlu diLAKUkan secara menyeluruh seperti mana KOMUNIS diperangi dahulu..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan