Monday, August 22, 2011

Siapa yang berKONSPIRASI tanpa HAD sebenarnya?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Hampir 2 JAM Penasihat PKR 'memBACA' keterangan membela DIRInya berhubung kes 'menJUBOR' bekas pembantu PERIBADInya sendiri.. Hampir semua pemimpin POLITIK nak diKAITkan dengan apa yang diKATAkan sebagai KONSPIRASI untuk mengHALANGnya menjadi PM.. Daripada bekas PM Tun Mahathir, bekas KPN, PM DS Najib hinggalah kepada ISTERInya pun hendak diKAITkan dengan kes ini.. Malangnya, langsung tak ada pemBUKTIan untuk meNAFIkan bagaimana DNAnya 'meLEKAT' dalam dubur mangsa JUBORnya? ->KLIK<-

Sebenarnya, walaupun Penasihat PKR memBERIkan keterangan sehari SUNTUK pun ianya hanya memBUANG masa selagi pemBUKTIan DNAnya seperti yang diNYATAkan tidak diNAFIkan.. Dia sendiri telah memBAZIRkan masa selama 3 tahun lebih dengan menangguh demi tangguh KESnya.. Sedangkan, kalau dia YAKIN tidak berSALAH dan mampu memBUKTIkan sebaliknya, kenapa tidak diLAKUkannya? Malah, dia jugak mampu memBERSIHkan namanya dengan hanya berSUMPAH "Wallahi Wabillahi Watallahi" seperti mana yang diLAKUkan oleh Saiful atau pun DATUK T? Namun, dia enggan berbuat demikian?

Setakat ini apakah dia BERJAYA memBUKTIkan memang WUJUDnya KONSPIRASI seperti yang dinyatakan dengan memanggil saksi-saksi seperti PM, isteri PM dan bekas KPN? Kenapakah dia tidak BERANI memanggil saksi-saksi seperti Ezam Mohd. Nor, Anuar Saari, Datuk Zul Nordin, Rahimi dan Wee Choo Keong? Apakah dia enggan menSAPINAkan mereka ini sebagai SAKSI kerana berANGGAPan teori KONSPIRASI yang cuba di'REKA'nya akan MUSNAH hasil keterangan mereka ini? Jika demikian, siapak yang sebenarnya berKONSPIRASI kalau bukan dia sendiri? Bukankah dia sendiri yang mengakuinya apabila berTINDAK meLARIkan diri ke kedutaan Turki dahulu?

Patut diREKODkan bahawa Penasihat PKR jugak ENGGAN mengambil tindakkan MAHKAMAH terhadap Ummi Hafilda Ali dan Datuk Nallakarupan yang tidak henti-henti pun mengaitkannya dengan kes 'menJUBOR'nya yang pertama dahulu.. Malah, dalam kes RAKAMan video SEKS yang diKAITkan dengan dirinya bersama amoi CINA pun dia ENGGAN mengambil tindakkan MAHKAMAH terhadap ketiga-tiga DATUK T? Yang diJAJAnya di setiap ceramah ialah DATUK T diarah memBAYAR denda berhubung penyiaran RAKAMan video SEKS tersebut sedangkan dia sendiri tidak BERANI pun menyaman DATUK T yang tidak berganjak menDAKWA bahawa dirinya adalah LELAKI Y yang beROMEN dengan amoi Cina dalam video SEKS tersebut?

Sebenarnya, Penasihat PKR mempunyai BANYAK peluang untuk memBERSIHkan dirinya tanpa perlu menangguhkan kes ini selama 3 tahun lebih.. Malangnya, dia menSIA-SIAkan masa dan sengaja memanjangkan TEMPOH kes ini kerana dia TAHU dia tidak dapat meLARIkan diri daripada diSABITkan dengan keSALAHan tersebut.. Apa yang dia MAHU hanyalah dengan menangguhkan KES, akan ada keSILAPan fakta di pihak pendakwaraya atau mana-mana keterangan SAKSI.. Inilah yang berlaku dalam kes 'menJUBOR'nya yang pertama dahulu.. Oleh itu, kita pakat-pakat TENGOKlah adakah SEJARAH akan berulang atau SEJARAH akan meMUKTAMADkan siapa sebenarnya Penasihat PKR ini!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan