Saturday, September 17, 2011

Mengaku ajelah PEMIMPIN kamu sudah KANTOI 'All the TIME' dengan RAKAMan video!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Ada lagi 'PREQUEL' kepada video LUCAH antara 'LELAKI Y' yang diKATAkan seorang pemimpin KANAN PKR dengan amoi Cina? Kali ini, RAKAMan CCTV yang menunjukkan 'LELAKI Y' bersama salah seorang 'DATUK T' di lobi menaiki LIF ke bilik di mana amoi Cina sedang menanti.. Oleh kerana BABAK ini tidak ada unsur keLUCAHan meLAMPAU dan perlukan BIMBINGan ibu BAPA untuk TONTONan di remaja di bawah UMUR, kita LETAKkan ajelah kat sini.. HE!HE!HE!



Sebenarnya, tanpa BABAK yang ini pun RAMAI sudah yakin sememangnya 'LELAKI Y' itu adalah pemimpin KANAN PKR yang kempunan nak jadik PM pada tarikh 16 September 2008.. Kenapa kita KATAkan sedemikian? MUDAH aje.. 'LELAKI Y' tuh mananya BERANI nak ambil tindakan MAHKAMAH terhadap 'DATUK T' walaupun dah berapa kali 'DATUK T' menyebut nama pemimpin KANAN PKR tersebut sebagai 'LELAKI Y'? 'DATUK T' sudah pun melakukan SUMPAH laknat untuk memBENARkan tuduhannya.. Sebaliknya pemimpin KANAN PKR tu pulak HARAM tak BERANI pun?

Begitu jugak BUKTI jam Omega yang diKATAkan diSIMPAN oleh 'DATUK T' untuk memBUKTIkan TUDUHannya.. Dah berapa lama dah sejak TUDUHan tersebut kedengaran, HARAM tak ada pun dari pihak pemimpin KANAN PKR untuk menunjukkan BUKTI sebaliknya bagi meNAFIkan tuduhan 'DATUK T' tersebut? Jadik kalau SEMUA tak nak BUAT, apa susah, MENGAKU ajelah? MENGAKU aje sememangnya 'LELAKI Y' itu adalah pemimpin KANAN PKR yang dimaksudkan? Biarkan RAKYAT mengHUKUM dirinya dan parti yang diNAUNGinya dalam PRU-13 nanti..

Mungkin dia mampu memperBODOHkan Lebai-Lebai PAS hingga sampai tahap mengatakan RAKAMan video sebagai 'BESI'.. Mungkin dia jugak mampu memperBODOHkan para pengikutnya yang menanti GILIRan untuk menjadi 'MANGSA'nya tak kira LELAKI atau PEREMPUAN.. Namun demikian, MAMPUkah dia memperBODOHkan 28 juta orang penduduk Malaysia? MAMPUKah dia memperBODOHkan 6 bilion orang penduduk BUMI yang boleh menyaksikan RAKAMan tersebut menerusi YOUTube atau BLOG? Adakah dia mengANGGAP kesemua orang akan mengANGGAP RAKAMan tersebut sebagai 'BESI'? HE!HE!HE!

Apa pun inilah satu lagi BUKTI bahawa POLITIK kita khususnya dipihak PR masih lagi diTAKUK lama.. Pasal apa? Pasal kalau kat negara-negara lain, dah LAMA dah pemimpin macam nih kena TENDANG dek RAKYAT.. Kot la Lebai-Lebai PAS meLETAKkan OTAK mereka umpama LEMBU kat tengah padang, tak perlu FIKIR soal DOSA dan pahala? Takkanlah pasal berSEKONGKOL dengan DAP La'anatullah, DOSA pemimpin macam ni pun boleh buat PEJAM mata aje? Kot pemimpin pacam ni seAGAMA dengan AGAMA puak-puak dalam DAP tu tak la pulak?

Apa pun, cuma SATU aje keCACATan yang ada dalam RAKAMan terbaru ini.. Apasal la 'BACKGROUND Music'nya sayu semacam.. Awat NGOK sangat tukang EDIT video tuh sampai SELITkan BGM macam tuh? KAH!KAH!KAH!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan