Wednesday, November 02, 2011

Dok sibuk pertikaikan orang yang buat HAJI sampai lupa tuduhan ZINA terhadap PEMIMPIN sendiri!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

PM DS Najib ketika ini sudah pun berada di Tanah Suci Makkah bersama ISTERInya untuk menunaikan ibadah HAJI.. Walau apa pun PERSEPSI anda terhadap dirinya, sebagai umat ISLAM kita seharusnya menDOAkan yang terbaik untuk umat ISLAM lain.. Rasulullah SAW sendiri tidak pernah menDOAkan keCELAKAan sesama umat ISLAM tambah pulak kepada individu yang nak berIBADAH kepada Allah SWT.. Kita tidak patut menCONTOHi Pok Nik 'ALAIHISSALAM' yang menDOAkan keBURUKkan terhadap pihak yang tidak sePENDAPAT atau berLAINan FAHAMan POLITIK..

Kita terTARIK dengan penJELASan juruBLOG Dato Rocky Bru yang menDEDAHkan TEMBELANG terbaru puak-puak PR yang cuba meMAINkan FITNAH terbaru KONONnya ada anak perempuan DS Najib berBELANJA sakan di Australia semasa mengIKUTi bapanya mengHADIRi sidang CHOGM.. ->KLIK<-

Sudah tentu PIHAK yang membuat FITNAH sedemikian tidak akan meMINTA maaf seterusnya memperBETULkan keSALAHan mereka.. Pada mereka, SENTIMEN dan PERSEPSI buruk harus diMAINkan seBAIK mungkin terhadap keluarga DS Najib walaupun sebelum ini ada pemimpin DAP La'anatullah yang MARAH hingga pergi bawa ISU cucunya yang diTUDUH meRABA 'BREAST' wanita ke sidang Parlimen?

Sebagai ahli POLITIK, sudah tentu mereka tidak MAHU keluarga mereka terHERET sama ke dalam keKOTORan POLITIK.. MeLAINkan macam seorang ahli POLITIK PKR yang 'SENGAJA' mengHERET seluruh keluarganya bukan sahaja ke dalam kancah POLITIK, malah hingga ke masalah SEKSUALnya yang tidak mengira JANTINA! Yang nih tak boleh nak KATA apalah, dah dia sendiri nak menyusahkan keluarganya hingga entah beberapa KETURUNAN! Kita berpenDIRIan walaupun ahli POLITIK itu tidak diSUKAi, tidak perlulah mana-mana ahli keluarganya diLIBATkan sama kecuali kalau ada di antara mereka yang benar-benar meLAKUkan keSALAHan atau SENGAJA cari pasal nak memperLIHATkan diri sendiri supaya diBENCI oleh orang lain..

Selain itu, satu lagi usaha pihak PR meMAINkan SENTIMEN dan PERSEPSI keBENCIan terhadap DS Najib ialah dengan memperLEKEHkan cara berPAKAIan isterinya semasa mereka hendak berlepas menunaikan HAJI.. Kita tak TAHUlah se'MURNI' mana NIAT mereka yang bersuara sedemikian, tetapi kot mana sekali pun DOSA seseorang INDIVIDU adalah antara dirinya dengan Allah SWT.. Yang kita dok mengata tak pasal-pasal pergi TAMBAHkan DOSA sendiri tu apa hal? Dah DUNGU sangat ke? Kalau dok sibuk sangat dengan AURAT orang, kenapa AURAT seorang pemimpin KANAN PKR yang dok 'berGOMOL' dengan amoi Cina dalam sebuah RAKAMan video diDIAMkan pulak? Yang ni tak nak tegur ke? HE!HE!HE!

TerINGAT kita semasa Tun Dr. Mahathir pergi ke Makkah untuk menunaikan HAJI.. Semasa itu, Penasihat PKR baru beberapa bulan diPECAT dari UMNO dan jugak kerajaan serta sedang diBICARAkan.. Masa tuh penyokong dia dan Lebai-Lebai PAS yang DUNGU bukan main lagi dok mengata KONONnya Tun Dr. Mahathir dah jadik GILA bila lihat Kaabah KONONnya disebabkan memFITNAHkan Penasihat PKR berhubung kes 'menJUBOR' yang pertama dulu.. Malangnya, Allah SWT jauh lebih berKUASA daripada mulut-mulut Lebai-Lebai PAS yang DURJANA ini.. Tun Mahathir bukan sahaja sihat walafiat, beliau jugak dapat masuk ke ruang dalam Kaabah dan berDOA agar diTUNJUKkan keBENARan kes tersebut terhadap RAKYAT Malaysia..

Hari ini keBENARan yang diMAKSUDkan sudah pun diTUNJUKkan dan Lebai-Lebai PAS pulak berSIKAP macam Arab JAHILIYYAH, berMATI-matian cuba meNAFIkan apa yang Allah SWT perLIHATkan.. IRONInya, Pok Nik yang pergi menunaikan HAJI ke Makkah beberapa tahun kemudian terpaksa meLAKUkannya dengan berKERUSI roda.. Apakah Pok Nik yang sering diLIHAT macam DEWATA RAYA langit ke-7 oleh Lebai-Lebai PAS seakan di'REJECT' semasa dia hendak menunaikan ibadah HAJI? Kita SERAHkan kepada anda sendiri untuk meNILAIkannya.. Pada kita, di Tanah Suci Makkah ini manusia yang diAGONGkan KONONnya 'Anugerah Tuhan' atau sebagainya terpaksa AKUR bahawa mereka HAMBA yang paling HINA di sisiNYA..

Adalah BODOH kita sebagai umat ISLAM terikut-ikut dengan perMAINan POLITIK oleh ahli-ahli POLITIK bukan ISLAM dalam PKR dan DAP La'anatullah yang mengHINA dan meMAINkan SENTIMEN seperti yang diNYATAkan apabila pemimpin beragama ISLAM yang tidak diSUKAi mereka sedang menunaikan ibadah HAJI ketika ini.. Kenapa kita mesti terIKUT-IKUT dengan si KAFIR ini sedangkan adalah jelas kot mana sekali pun mereka tetap mengANGGAP agama ISLAM sebagai CANDU dan seboleh-bolehnya mahu umat ISLAM sendiri mengHINA sesama sendiri? Atau kita sendiri secara tidak langsung mengAKUi bahawa perlakuan mereka yang mengHINA musuh POLITIK beragama ISLAM yang menunaikan HAJI ketika ini adalah MULIA?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan