Friday, November 04, 2011

Tahukah anda agenda SEKSUALITI Merdeka dan PeMANSUHan AUKU sebenarnya berPUNCA atau berSUMBERkan dari PIHAK yang sama?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Seperti yang kita SEBUT sebelum ini, jangan TUDING jari sebarangan apabila terdapat agenda-agenda mengarut berhubung keBEBASan berSUARA dan KONONnya perjuangan tegakkan Hak ASASI Manusia.. Mungkin lebih bermakna jika jari-jari anda diTUJUkan kepada beberapa orang ahli Parlimen dalam kerajaan khususnya dalam UMNO sendiri yang berNAFSU besar untuk mengubah LANSKAP POLITIK NEGARA dengan memperGUNAkan SLOGAN keBEBASan berSUARA dan Hak ASASI Manusia.. HAPUSkan mereka ini dahulu jika anda ingin mengelakkan agenda yang lebih BURUK selepas SEKSUALITI Merdeka.. Kot ada yang SUKA denga agenda sebegini, tak TAU la!

Kenapa kita KATAkan demikian? Memang dari dahulu lagi HASRAT mereka bersama-sama beberapa PEMIMPIN PKR yang ber'TUAN'kan ZIONIS Neo-CON untuk mengubah LANSKAP POLITIK di NEGARA kita.. Apakah anda ingat keMASUKkan mereka ke dalam parti komponen BN seperti UMNO adalah secara keBETULan? Tidak.. Semuanya sudah diRANCANG sebaik sahaja Tun Mahathir mengUMUMkan perSARAan beliau tahun 2002 dahulu.. Agenda mereka samalah seperti mengULANGi sejarah penJAJAHan dahulu yang mana pemimpin-pemimpin Melayu terpaksa menumpang IHSAN penJAJAH untuk KUASA! Sejarah yang SAMA sedang berULANG cuma SKRIPnya sahaja yang berbeza kali ini..

Adakah anda meRASAkan timbulnya ISU keBEBASan berSUARA dan Hak ASASI Manusia selepas PM ke-5 mengambil alih teraju pemerintahan jugak adalah satu keBETULan? Tidak.. Sudah tentu tidak.. Memang BENAR perLANTIKkan PM ke-5 ini adalah keSILAPan terBESAR Tun Mahathir tetapi entah kenapa ianya terus diperSETUJUi oleh UMNO/BN sendiri untuk beberapa TAHUN kemudian.. PM ke-5 seperti yang kita NYATAkan tidak ada IDEALISMEnya sendiri terhadap NEGARA seperti mana 4 PM terdahulu.. Apa yang diRENCANAkannya keBANYAKkannya berDASARkan 'NASIHAT' Menantu BABAHnya dan rakan-rakan 'LEVEL 4 Boys'nya yang kita tahap keSETIAan mereka terhadap NEGARA boleh diUKUR dengan banyak FULUS yang diperOLEHi hasil pemBERIan 'NASIHAT'!

IDEA dan INISIATIF keBEBASan berSUARA dan Hak ASASI Manusia yang memuncak semasa zaman PM ke-5 sebenarnya bertujuan untuk mengubah STRUKTUR asas NEGARA ini yang berLANDASkan prinsip RUKUNEGARA.. Malangnya PM ke-5 hasil 'NASIHAT' Menantu BABAH dan 'LEVEL 4 Boys'nya mendapat GAMBARan KONONnya IDEA sebegini adalah satu bentuk keLAINan dan POPULAR di kalangan RAKYAT.. Akibatnya, pada HARI ini kita menyaksikan hasil 'NASIHAT' yang menJAHANAMkan NEGARA di mana kelima-lima prinsip RUKUNEGARA telah diCABUL dan diLANGGAR macam orang langgar AYAM yang tersilap menyeberang JALAN aje! Entah-entah orang pun dah tak PEDULI lagi apa bendanya 5 prinsip RUKUNEGARA dek TAKSUB kepada IDEA keBEBASan berSUARA dan Hak ASASI Manusia yang mereka REKAkan..

Hari ini selepas PM ke-5 di'PENCEN'kan dan diGANTIkan dengan DS Najib, ternyata DS Najib jugak tidak BERANI menyingkirkan Menantu BABAH dan 'LEVEL 4 Boys' daripada diKAITkan dengan kerajaan.. Ramai 'LEVEL 4 Boys' masih menJADI LANUN di GLC-GLC dan Menantu BABAH pulak terus-menerus menJAHANAMkan imej kerajaan serta UMNO/BN dengan memperJUANGkan kePENTINGan dirinya sendiri.. Cubaan terbaru Menantu BABAH yang diBANTU pulak oleh Timbalan Menteri IPT ialah USAHA untuk mengHAPUSkan AUKU agar SISWAZAH diBENARkan berPOLITIK.. ->KLIK<-

Sedar tak anda bahawa ini jugak IDEA yang KONONnya diperJUANGkan atas nama keBEBASan berSUARA dan Hak ASASI Manusia sepeti mana agenda SEKSUALITI Merdeka diperJUANGkan? Semuanya jelas berPUNCA ata berSUMBERkan dari pihak yang SAMA?

UMNO/BN dan DS Najib ternyata SILAP jika menurut keHENDAK para MALAUN ini jika meMANSUHkan AUKU.. Cuba kita IMBAS balik bagaimana keHENDAK para MALAUN ini menJAHANAMkan PPSMI akhirnya menyaksikan POLEMIK tidak berkeSUDAHan yang menjejaskan Sistem PenDIDIKan NEGARA.. Begitu jugak kita LIHAT sendiri bagaimana PLAN pemBANGUNan NEGARA yang sepatutnya diTERUSkan oleh PM ke-5 sebelum ini seperti Jambatan BENGKOK, MSC dan Proton satu demi satu diJAHANAMkan dek keHENDAK para MALAUN ini.. Terus-terang KATAlah, bukan semua RAKYAT boleh diperBODOHkan dek lulusan OXFORD yang perasan BIJAK tetapi BANGANG tuh..

Agenda seperti SEKSUALITI Merdeka sebenarnya adalah AKIBAT kerajaan yang diterajui UMNO/BN terlampau BODOH mengikut keHENDAK para MALAUN di dalam UMNO/BN ini yang berSLOGANkan KeBEBASan berSUARAN dan Hak ASASI Manusia.. Jika selepas ini AUKU diMANSUHkan selaras dengan KEHENDAK para MALAUN ini, apakah lagi yang tinggal untuk SURVIVAL NEGARA ini? Tidakkah ini menJEJASkan NEGARA untuk mengHASILkan modal INSAN berKUALITI bukannya SAMPAH POLITIK yang bakal meROSAKkan NEGARA? Adakah NEGARA yang MAJU jika para SISWAZAHnya berPOLITIK 24 jam? Apakah DS Najib masih ENGGAN mengakui HAKIKAT sebegini sebaliknya masih terus dengan EGO pemikiran LIBERALnya? Kita berDOA semoga Allah SWT memBERIkan ILHAM kepada DS Najib agar kembali ke PANGKAL jalan semasa dia berada di Makkah..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan