Monday, December 19, 2011

TerSERAH kepada kerajaan samada mahu diLIHAT BACUL atau TIDAK dalam menangani penagih CANDU 'New POLITICs' ini..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Wah! Wah! Wah!.. HERO-HERO penagih CANDU 'New POLITICs' ini sekali lagi 'mengUGUT' kerajaan dan DS Najib selepas mereka meMALUkan UMNO di PWTC pada hari Sabtu lepas.. Kali ini mereka menyuarakan pulak TUNTUTan seperti berikut.. ->KLIK<-

Apabila AIR sudah naik ke KEPALA, apa yang diPIJAK pun dah tak tahu dah.. Jelas sekali mereka bukan mahu BELAJAR.. Mereka mahu menJADI seperti LEMBU di tepi JALAN yang berDEMO ala-ala Pak ARAB untuk 'SPRING' bagi menutup keMALUan Penasihat PKR yang telah terDEDAH samada melalui video SEKS atau pun melalui perBICARAan KES 'menJUBOR'nya.. Mereka LUPA duit siapa yang memBINA IPT dan duit siapa yang memBOLEHkan mereka belajar di IPT.. Baru masuk IPT dah PERASAN jadik PEMIMPIN NEGARA?

Jadik, bagaimana pulak kerajaan meLAYAN TUNTUTan sebegini? Adakah kerajaan masih ingin 'menadah MUKA' selepas MUKA DS Najib di PWTC diHINA mereka? Adakah kerajaan mahu TUNDUK kepada budak-budak sedangkan kerajaan BERHAK 100% untuk mengHALAU mereka atau menJADIkan mereka sekadar Mat-Mat REMPIT atau 'CIKARO' pemuas NAFSU para pemimpin PKR? Apa sahaja TINDAKan kerajaan, RAKYAT akan meNILAI secara langsung kerana RAKYATlah yang memBAYAR cukai untuk keSEMUA mereka yang PERASAN ini.. Kalau kerajaan BIJAK berTINDAK, maka BIJAKlah HASILnya..

Secara RASIONALnya, ada di antara TUNTUTan mereka ini mungkin boleh diperTIMBANGkan.. Namun demikian, selepas seluruh NEGARA menyaksikan pengHINAan mereka yang PERASAN ini terhadap DS Najib di PWTC pada Sabtu lepas, apakah kerajaan meRASAkan mereka perlu memBERIkan perTIMBANGan? Dengan KATA lain, apakah kerajaan meRASAkan perlu untuk BERIkan 'SUIS pelancar Peluru BerPANDU ICBM' kepada budak-budak HINGUSan? Di sini, DS Najib yang telah diHINA oleh mereka yang PERASAN ini perlu menunjukkan keBIJAKsanaan kerana RAKYAT tengah meNILAI.. Tidak perlu EMOSI tetapi perlulah TUNJUKkan keMATANGan..

Apa yang diMAHUkan oleh mereka ini sebenarnya kalau kita TELITI balik segala DEMO seperti BERSIH 2.0 dan SEKSUALTI Merdeka, semuanya berPUNCA dari susur galur yang SAMA.. Semuanya mahukan keBEBASan MUTLAK hingga tahap KONON-kononnya NEGARA ini tidak ada undang-undang.. Dengan kata lain, kalau mereka yang PERASAN ini mahu mengeBOM IPT yang diBINA oleh kerajaan untuk mereka menuntut ILMU pun, mereka akan kata itu HAK mereka! Sebab itulah kita katakan mereka ini semuanya penagih CANDU 'New POLITICs' yang telah terLEPAS pandang oleh kerajaan.. Inilah SILAPnya apabila tiada Menteri KDN seperti arwah 'King GHAZ' sebaliknya ada 'PONEN'..

Pada kita, jika kerajaan berTEGAS untuk berKERAS dan meng'ISYTIHAR'kan PERANG terhadap mereka ini pun ianya tidak akan menJADI masalah.. KePENTINGan JUTAan RAKYAT yang PERCAYAkan kepada KeDAULATan Undang-Undang dan mahukan hidup yang AMAN perlulah diBERIkan keUTAMAan kot mana sekali pun.. Inilah yang kita sering TEKANkan sejak DEMO BERSIH 2.0 lagi.. Kita PERCAYA kerajaan tetap akan diSOKONG oleh RAKYAT jika mereka ini diHALAU keluar dari IPT dan biarkan mereka menCARI sendiri tempat belajar.. Mungkin mereka pakat-pakat meRAYU kat Penasihat PKR agar boleh diMASUKkan ke John Hopkins University untuk menjadi lebih ZIONIS daripada sekarang ini? Jangan kawin GAY macam kat Dublin, udah..

Kerajaan tidak perlu TAKUT untuk meLAKUkan perkara yang BETUL demi NEGARA.. Kelangsungan sebuah NEGARA di mana RAKYATnya hidup dengan AMAN dan berLANDASkan undang-undang adalah faktor yang tidak patut diTOLAK sama sekali.. Kita PERCAYA TUNTUTan para penagih CANDU 'New POLITICs' ini tidak akan berhenti setakat ini sahaja.. Tidak mustahil mereka akan CAMPUR tangan pulak dalam KES 'menJUBOR' Penasihat PKR, kes meLIBERALkan umat ISLAM dengan fahaman PLURALISME dan jugak berUSAHA untuk tidak mengIKTIRAF keputusan PRU-13 nanti jika ianya tidak memihak kepada PR.. Ini semuanya bukan setakat ini sahaja.. Betul tak?

Kerajaan memPUNYAi SOKONGan 3 JUTA lebih ahli UMNO (Itu pun kalau TOLAK sekerat dua 'GODFATHER' yang mengedar CANDU 'New POLITICs' macam Timbalan Menteri IPT dan 'BOSS' Pemuda UMNO).. Ramai RAKYAT yang 'SILENT Majority' terKEJUT dan BANGKIT untuk menyuarakan keMARAHan terhadap keBIADABan para penagih CANDU 'New POLITICs' ini di PWTC Sabtu lepas.. RAKYAT ternyata MARAH dengan TINDAKan mereka ini yang jelas cuba menJADIkan NEGARA ini seperti Indonesia atau Mesir dengan DEMONSTRASI sedemikian.. Ini jelas kerana setakat INI tidak ada isu yang mengHIMPIT keHIDUPan RAKYAT meLAINkan ISU peNDEDAHan rupa BENTUK 'KOTE' Penasihat PKR!

Seperti yang kita SEBUT, kerajaan perlu berTINDAK BIJAK dan kena 'TIMING'nya.. Kerajaan jugak perlu memBERSIHkan diri daripada penagih CANDU 'New POLITICs' seperti Timbalan Menteri IPT.. Kalau kena cara, setakat 1000 orang penagih CANDU 'New POLITICs' ini akan menjadi 'CIKARO' pemuas NAFSU pemimpin PKR sekelip mata aje! Kerajaan patut TAHU, bukan kerajaan yang meMULAkan 'perGADUHan' sebaliknya mereka ini yang meMULAkannya.. RAKYAT jugak menilai TINDAKan kerajaan samada menjadi BACUL dan TUNDUK atau menjadi peLINDUNG seperti yang diAMANAHkan.. Jangan TUNGGU sampai NEGARA hancur 'diBAKAR' mereka demi 'KOTE' Penasihat PKR!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan