Tuesday, January 03, 2012

Ada SETAN yang mahukan perTUMPAHan DARAH berlaku menerusi DEMONSTRASI - There is a DEMON outside there HUNGRY for a BLOOD-spill STREET protest!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Rasanya RAMAI yang tahu bahawa NEGARA kita ini terlampau AMAN.. NEGARA kita tidak pernah menyaksikan DEMONSTRASI besar-besaran yang GANAS sejak zaman REFORMASI berAKHIR 13 tahun dulu.. DEMONSTRASI pada skala BESAR sedemikian pun masih GAGAL kerana pada PRU-10 tahun 1999, UMNO/BN masih menguasai MAJORITI 2/3 dan cuma keHILANGan Kelantan dan Terengganu sahaja.. Begitu HEBAT serangan pembangkang pun takat tu je la..

Kerajaan UMNO/BN hampir TUMPAS pada PRU-12 bukan kerana DEMONSTRASI BERSIH atau pun HINDRAF, sebaliknya kerana SERANGan bertali ARUS Tun Dr. Mahathir terhadap kePIMPINan Tun Dollah dan para KONSULTANnya iaitu 'LEVEL 4 Boys'.. Pada masa itu, pengundi 'SILENT MAJORITY' mula menunjukkan keKUATan UNDI mereka hingga menyaksikan UMNO/BN hampir putus NYAWA.. Kenapa ini berlaku agaknya? Rasanya ramai sudah pun TAHU..

UMNO/BN lupa keWUJUDan satu GENERASI yang lahir era 80-an yang tidak KENAL PM lain selain Tun Dr. Mahathir.. UNDI daripada GENERASI inilah yang menyebabkan UMNO/BN nyaris TUMBANG kerana MAJORITI mereka MARAHkan LAYANan Kerajaan BN masa tuh terhadap Tun Dr. Mahathir.. Segala TEGURan Tun terhadap Kerajaan BN masa tuh dipandang SEPI dek kerana mereka mementingkan KONSULTAN para PENYAMUN iaitu 'LEVEL 4 Boys'! Tidak perlu pun DEMONSTRASI besar-besaran sebaliknya memadai UNDI pada PRU aje..



Kali ini kita lihat pulak satu kelompok yang teramat KECIL dalam GENERASI selepas GENERASI yang lahir era 80-an cuba meRUNTUHkan Kerajaan BN melalui DEMONSTRASI jalanan.. Usaha mereka jelas tidak akan BERJAYA kerana mereka langsung tidak mendapat SOKONGan RAKYAT dan mereka hanya mampu menyalak-nyalak UMPAMA anjing yang keLAPARan.. Namun demikian, ada PIHAK yang cuba menJADIkan mereka umpama 'KORBAN untuk pemujaan'.. Dengan kata lain, DARAH mereka ini akan diTUMPAHkan menerusi DEMONSTRASI yang diADAkan demi meRUNTUHkan sebuah kerajaan..

Anda kata kita MERAPU? Terpulanglah.. Namun, INSIDEN 'keMATIan' sejak BERSIH 2.0 adalah petanda AWAL akan berlakunya perTUMPAHan DARAH secara SENGAJA melalui DEMONSTRASI.. Itulah yang cuba diMOMOKkan apabila RUSUHan di UPSI pada pagi tahun baru 2012 cuba diKAITkan dengan perTUMPAHan DARAH.. Walaupun kita PERCAYA pihak Polis kita tentunya akan mengelakkan kejadian sedemikian berlaku tetapi tiada seSIAPA pun boleh meNAFIkan pihak yang meRUSUH tidak berbuat begitu? Anda PERCAYA ke?

Siapa tahu kalau ada antara mereka sanggup menCEDERAkan rakan sendiri atau memBUNUHnya semasa RUSUHan untuk menJADIkan RUSUHan biasa kepada RUSUHan berDARAH? Itulah MODUS Operandi yang diJALANkan oleh ZIONIS Neo-CON terhadap NEGARA-negara ARAB atas nama KONONnya 'SPRING'! Tidak MUSTAHIL perkara sedemikian akan berlaku kerana ada PIHAK yang berada di belakang para peRUSUH ketika ini sekurang-kurangnya pernah menerima 'LATIHAN' di US.. Bukankah para PEMIMPIN PKR kerap kali ke US? Untuk apa mereka ke US sedangkan tak ada apa BENDA pun dibawa BALIK?

Usaha pihak Polis untuk meRAKAMkan kejadian semasa RUSUHan memanglah BAIK.. ->KLIK<-

Cumanya, tidak perlulah diDEDAHkan sangat.. Ini kerana ianya akan diMANIPULASIkan oleh pihak penaja RUSUHan.. Itu yang ada pada kenyataan seorang pemimpin DAP La'anatullah berikut..



Bukan dia ni ke dulu yang RASIS tahap LAKNAT pasal sanggup halau MAMAK Penang dengan kata-kata "Pi balik INDIA"? PeMAKAN BABI ini memang tak RASA apa pun asalkan DARAH yang diTUMPAHkan semasa RUSUHan bukan DARAH peMAKAN BABI sepertinya! Jadik, pihak Polis kena 'Take NOTE' lah.. Kita jugak PERCAYA muka-muka MAHASISWA yang meRUSUH inilah akan jadik MANGSA perTUMPAHan DARAH itu.. Ye la.. Yang BERSIH 2.0 dulu GAGAL pasal takde siapa yang KENAL.. Ini muka dah KENAL, mudahla kerja mereka tuh..

Selagi tidak ada DARAH yang diTUMPAHkan, selagi itulah RUSUHan sebegini akan berTERUSan.. Ini memang 'TREND' yang dilakukan oleh para ZIONIS Neo-CON dan KUNCU-kuncunya.. Sekarang terPULANGlah kepada pihak Polis untuk memastikan tiada DARAH yang TUMPAH semasa RUSUHan berlaku.. Kita percaya Polis kita CEKAP tetapi seCEKAP mana pun Polis, janganlah memandang MUDAH peRANCANGan ZIONIS Neo-CON yang diMAKSUDkan.. Cumanya, sebagai orang ISLAM kita wajib PERCAYA peRANCANGan Allah SWT mengatasi segala-galanya.. "Kun Fa Ya Kun", Itulah ayat dalam Surah Yasin..

Cara terBAIK untuk mengatasi ini SEMUA secara 'Once for all' tentunya melalui ISA.. Malangnya, ISA dah diMANSUHkan sendiri oleh DS Najib sampai terSENYUM lebar SEPUPUnya, Menteri KDN masa tuh! Malah, pertubuhan HARAM seperti SMM, BEBAS dan sebagainya patut diSITA aset mereka dan diPERANGi seperti mana KOMUNIS, Al ARQAM dan Ayah Pin.. Selain itu, DS Najib tidak perlu terAGAK-agak untuk memecat 'MUSANG berbulu AYAM' dalam KABINETnya.. Apakah bila perTUMPAHan DARAH berlaku, DS Najib mengHARAPkan 'MUSANG berbulu AYAM' ini akan menyokongnya lagi? Mimpila!

Jadik DS Najib, sebagai PM nak kena tunggu apa lagi? 9 Januari 2012 tu tak lama dah.. Minggu DEPAN je.. Kot mana pun memang tanggung-jawab DS Najib sebagai PM untuk mengatasi ini semua.. Tidak ada PIHAK yang akan berSIMPATI dengan DS Najib jika RUSUHan berDARAH berlaku.. Sedangkan RUSUHan yang tak berDARAH pun ada pihak berSIKAP 'Double STANDARD' seperti BAR Council? Inilah SILAPnya apabila Kerajaan BERI muka kepada mereka dalam BAR Council yang berselindung disebalik pertubuhan HARAM seperti BERSIH 2.0.. Nak sangat nampak LIBERAL, kan dah meMAKAN diri?

~ Please BELIEVE that there is a DEMON outside there HUNGRY for BLOODY Street PROTEST! Do make an ALLIANCE with all PEACE LOVING RAKYAT to FACE them ONCE for all! ~

Wallahualam..

2 comments:

  1. SIAPA NAMA MAMAT YANG MELAWAT "PESAKIT" NI? RASANYA DIA ORANG hamPAS. MACAM MANA ORANG TAK BERPELAJARAN INI BOLEH JADI PEMIMPIN hamPAS?

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Dalam PAS orang PANDAI cuma jadik HAMBA pada orang BODOH..

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan