Saturday, January 07, 2012

PKR hanya LAYAK berPEMIMPINkan orang yang GILA, bukannya orang yang WARAS atau SIUMAN..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kalau orang GILA, biasanya ia akan diHANTAR samada ke pusat pemulihan di Tanjung Rambutan atau di Tampoi, Johor.. Mungkin jugak ada yang akan meRAWATnya secara TRADISIONAL atau ISLAMIK.. Atau mungkin jugak dia akan keLIHATan menyelongkar tong-tong SAMPAH di JALANan.. Itu kalau orang GILA di kalangan warga MARHAEN.. Bagaimana pulak kalau PEMIMPIN sebiah parti POLITIK macam PKR yang GILA? Tahukah anda cara untuk meRAWATnya?

Kita katakan sedemikian pasal sejak dahulu lagi memang tidak ada PENAWAR untuk meRAWAT mana-mana PEMIMPIN yang GILA.. Namrud dan Firaun boleh diKATEGORIkan sebagai GILA kerana mengaku sebagai Tuhan.. Begitu jugak dengan para PEMIMPIN yang GILAkan pePERANGan seperti Hitler, Mussolini, Bush anak-beranak atau Ariel Sharon.. Hanya orang yang hilang keWARASan saja sanggup memBUNUH orang lain walaupun keWARASannya cuma seketika.. Agaknya dulu mungkin orang yang berFIKIRan WARAS tak cukup RAMAI kot?

Dalam ISLAM sekalipun ada meLETAKkan SYARAT seperti 'WARAS' atau 'Tidak GILA' dalam perkara seperti perKAHWINan, menjadi IMAM dan banyak lagi.. Dengan kata lain, ISLAM meLARANG meLANTIK orang GILA untuk mengetuai seseuatu perkara, apatah lagi menJADIkannya KETUA sebuah NEGARA.. Namun demikian, seperti biasa PKR sekali lagi mengetepikan agama ISLAM apabila masih memilih orang yang mungkin berSALAH dan diPENJARAkan sebagai KETUA dan bakal PM jika Kerajaan BN sedia ada dapat diTUMBANGkan pada PRU -13 nanti.. Ini bukan keGILAan PEMIMPIN akibat 'PEMUJAan' melampau para pengikutnya?

Kenapa kita KATAkan sedemikian? Ye la.. Kot mana sekalipun orang yang masuk PENJARA adalah orang yang tidak LAYAK menjadi KETUA.. Kalau diLIHAT dalam komponen BN sekalipun, para PEMIMPINnya yang masuk PENJARA atau didapati berSALAH dalam sesuatu KES biasanya akan mengUNDURkan diri.. Kenapa pulak mesti ada pengecualian untuk PKR apabila ianya berKAITan dengan Penasihat PKR? ->KLIK<-

Atau pengikutnya sendiri sudah jadik GILA akibat terlampau TAKSUB? KeTAKSUBan yang melampu memang boleh manJADIkan seseorang itu GILA..

Mungkin mereka yang TAKSUB akan mengatakan Penasihat PKR setaraf dengan Mandela, Suu Kyi, Ghandi atau sebagainya.. Itu jugak kenyataan yang MERAPU dan wajar dibakul SAMPAHkan.. Kenapa? Kerana kita tak pernah lagi la DENGAR atau meLIHAT mana-mana KLIP video para PEMIMPIN sebegini diSABITkan meLAKUkan adegan SEKS hingga habis terDEDAH segala macam bentuk KOTE BENGKOKnya? Tambah pulak sebab mereka diPENJARAkan bukannya kerana masalah SEKSUAL seperti menJUBOR? Tidakkah ianya patut diLIHAT sebagai sesuatu yang meMALUkan?

Menyamakan diri sendiri dengan PEMIMPIN yang diKAGUMi kerana keTABAHan mereka berJUANG untuk RAKYAT adalah cubaan BODOH oleh Penasihat PKR untuk memperDAYAkan para pengIKUTnya.. Namun, nak kata macam mana kalau para pengikutnya sendiri pun terdiri daripada kelompok RAKYAT yang lebih BAHLOL berbanding RAKYAT biasa yang lain? KeTAKSUBan mereka untuk meNAIKkan Penasihat PKR yang bergelumang dengan masalah SEKSUAL sebagai PEMIMPIN adalah di luar KONTEKS pemikiran mana-mana manusia pun dalam DUNIA ini.. PM Itali yang kuat SEKS pun bukannya pernah diPENJARA?

Kenapa Penasihat PKR yang bakal diADILi akibat 'keGANASan' KOTE BENGKOKnya ini tidak dianggap aje sama seperti peROGOL, penZINA atau pun 'penJUBOR' yang didapati berSALAH? Adakah manusia yang WARAS akan mengANGKAT mana-mana PEMIMPIN sedemikian KETUA mereka? Apakah mereka tidak pernah terBACA dalam mana-mana SEJARAH bahawa PEMIMPIN sebeginilah yang sering diPERANGi dan diMUSUHi? Apakah dalam PKR sendiri sudah tiada PEMIMPIN yang BERSIH daripada masalah sebegini? Biarkan aje Penasihat PKR diHUKUM penjara? Ada ke RAKYAT jelata yang ambik KISAH?

Pada kitalah, kot mana sekalipun Penasihat PKR dah keluar dari KONTEKS sebagai PEMIMPIN untuk sebuah NEGARA.. Umur pun dah makin LANJUT.. Perangai dan masalah SEKSUALnya cukup meMALUkan.. Malah, keGAGALan dia menampilkan bukti SAHIH meNAFIkan dirinya bukan LELAKI Y dalam sebuah video SEKS dan meNAFIkan DNAnya wujud dalam 'JUBOR' bekas pembantu PERIBADInya patut diLIHAT sebagai menJIJIKkan.. Tuduhan KONSPIRASI tidak akan memadamkan perBUATan meMALUkan sebegini.. KONSPIRASI apanya kalau VIDEO seks itu didapati TULEN dan DNAnya itu wujud dalam 'JUBOR' orang, bukannya terPANCUT kat lengan ke paha ke atau kepala?

PKR menunjukkan mereka hanya LAYAK diPIMPIN oleh orang GILA dan dianggotai oleh orang GILA sahaja.. Kita PERCAYA bahawa hampir 100% RAKYAT di luar sana yakin NEGARA akan SELAMAT jika Penasihat PKR masuk penjara dan PKR diLENYAPkan pada PRU-13 ini.. Ada ke patut PKR yang menyokong orang GILA nak ajak orang yang WARAS bersekongkol sama? Agaknya, berapa RAMAI orang GILA yang dapat mengundi pada PRU-13 nanti? Orang GILA tau cara nak mengundi? Sama-samalah kita TUNGGU! HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan