Monday, February 27, 2012

Adakah PANDANGan 'Pakar NUKLEAR' PAS berhubung ISU Lynas diTOLAK oleh sekutu PR yang lain kerana dia 'M-E-L-A-Y-U' yang BIJAK?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Anda LIHAT video ini.. DiULANGi, LIHAT video ini betul-betul.. Salah seorangnya ialah 'Pakar NUKLEAR' yang mungkin 'TerSALAH langkah' menyertai parti yang diANGGOTAi oleh KELOMPOK manusia paling BODOH.. Apakah yang mereka perKATAkan? Apakah mereka TIDAK LAYAK untuk memperKATAkannya? Kita PERCAYA mereka seBOLEH-BOLEHnya mahu menyembunyikan KLIP YOUTUBE ini demi mengAGONGkan pemBOHONGan mereka.. Malah, mereka akan cuba menimbulkan keBENCIan TIDAK berASAS hanya kerana kePENTINGan POLITIK mereka! Memang itulah STRATEGI yang diguna pakai sejak sekian lama..



Rasanya TIDAK perlu diNYATAkan lagi SIAPAkah sebenarnya berIYA-IYA mahu memBANTAH pemBINAan KILANG Lynas tanpa mengemukakan FAKTA yang SAHIH.. Siapa lagi kalau bukan KELOMPOK 'PeMAKAN BABI' yang menDOKONG parti paling RASIS tetapi berSEMBUNYI di sebalik NGO-NGO? Walau BERAPA banyak pun NGO-NGO yang di'SPONSOR' oleh para 'PeMAKAN BABI' di dalam parti RASIS ini, mereka SEMUAnya adalah INDIVIDU yang sama.. Apa yang PENTING, mereka mahu diLIHAT seolah-olah mereka ini RAMAI demi menakutkan kerajaan dalam ISU ini.. Sedangkan mereka hanyalah MINORITI yang memperBODOHkan RAKYAT!

Dalam KONTEKS Pakatan RAKYAT (PR) yang terDIRI daripada PAS + DAP La'anatullah + PKR, kenapakah PENDAPAT 'Pakar NUKLEAR' Lebai PAS ini dikeTEPIkan? Apakah kerana dia dari PAS yang seringkali SINONIM dengan keBODOHan, maka segala HUJAHnya diketepikan begitu MUDAH? Apakah kerana dia MP PAS, maka dia hanya LAYAK berBICARA tentang siapa lebih ISLAM seperti mana Pok Nik 'ALAIHISSALAM' dan Lebai-Lebai PAS yang DUNGU? Atau mereka mengeTEPIkan pandangan MP PAS Hulu Langat ini kerana dia 'M-E-L-A-Y-U' beragama ISLAM yang para 'PeMAKAN BABI' TIDAK mahu mereka diLIHAT BIJAK seperti mana kaum mereka?

Sebenarnya, seorang SAINTIS yang TULEN hanya berSANDARkan 100% kepada FAKTA yanG SAHIH tanpa diPENGARUHi sebarang unsur POLITIK.. Tambah pulak MP PAS Hulu Langat DR. ROSLI Che Mat ini seorang ISLAM, tentunya dia TAHU bahawa berBOHONG itu satu DOSA! Dia bukannya macam para 'PeMAKAN BABI' yang dibela oleh parti RASIS yang diMAKSUDkan - Sanggup berBOHONG kerana agama pada mereka hanyalah CANDU seperti yang diAJARkan oleh KOMUNIS! Inilah yang memBEZAkan Melayu/ISLAM yang berILMU dengan para 'PeMAKAN BABI' penentang pemBINAan KILANG Lynas ini.. Anda NAMPAK tak perMAINan mereka ini?

Kalau nak diKIRA golongan yang benar-benar ILMUWAN dalam PR sebenarya TIDAK ramai pun.. Orang yang dikira PAKAR seperti MP PAS Hulu Langat ini sebenarnya boleh diKIRA dengan JARI.. Yang seLEBIHnya adalah golongan yang mengGUNAkan AIR LIUR untuk jual KELENTONG.. Mereka yang PAKAR mengGUNAkan AIR LIUR di dalam PR ini biasanya berLATAR-belakangkan PEGUAM, penDIDIK, Lebai-Lebai, bekas pengHIBUR dan jugak dua tiga ORANG yang dulunya jenis SASAU berSAJAK kat Pasar SENI.. Dengan kata lain, mereka yang PAKAR seperti MP PAS Hulu Langat ini wajar diHORMATi kerana kePAKARannya itu..

Oleh itu DAPAT tak anda LIHAT keDUDUKan sebenar PAS di dalam PR? Kalau PANDANGan golongan CERDIK PANDAI dalam PAS pun boleh dikeTEPIkan oleh para 'PeMAKAN BABI' dalam parti RASIS yang diMAKSUDkan, apakah anda meRASAkan PANDANGan Lebai-Lebai PAS yang lebih BODOH akan diTERIMA pakai oleh mereka ini? LOGIKnya sudah pun diTUNJUKkan oleh Allah SWT depan mata kita.. Jelas sekali bahawa PAS pada mereka cuma pihak yang LAYAK menCUCI PUNGGUNG untuk mereka aje.. Kalau ada Lebai PAS yang nak memandai-mandai TUNJUK hebat, NESCAYA mereka akan menerima PADAH diPECAT atau diPINGGIRkan..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan