Wednesday, February 08, 2012

Tak nak ke 'CLAIM' ROYALTI terhadap majalah SEKS Jepun itu?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH!

Aduhai.. TerGELAK besar kita bila membaca BLOG Gerakan Anti PKR(GAP) berikutan terSIARnya gambar berikut.. ->KLIK<-

Ramai yang terLONJAK BERUK dan hairan kenapa IMEJ yang sebelum ini diMAINkan menerusi RAKAMan video SEKS milik 'DATUK T' dan diPOPULARkan oleh beberapa BLOG seperti Papa GOMO dan House PK boleh tersiar dalam sebuah majalah SEKS Jepun?
Adakah ini satu lagi 'Projek UMNO/BN' yang dikatakan berTUJUAN untuk menJATUHkan Penasihat PKR yang diKATAkan INDIVIDU dalam video SEKS tersebut? Atau video SEKS dah diEKSPORT? KAH!KAH!KAH!

Baiklah, apa kita 'MemBANTU' sedikit Penasihat PKR dan para PENYOKONGnya dengan menTERJEMAHkan dan memBERIkan 'HINT' apa yang diTULIS dalam GAMBAR tersebut.. Manalah TAHU kot sesiapa dalam PKR terINGIN nak SAMAN pulak majalah SEKS Jepun ini.. Atau pun BAWAK ke ICJ? Eh! LUPA pulak.. Pemilik ASAL gambar dari video SEKS ini iaitu 'DATUK T' tak nak diSAMAN ke? Atau Penasihat PKR cuma BERANI nak SAMAN media TEMPATAN, bukan media ASING seperti dalam KES kenyataan menyokong Israelnya yang diSIARkan oleh Wall Street JOURNAL? HE!HE!HE!

Untuk ayat di dalam BULATAN, inilah TERJEMAHannya..



衆議院、参議院でのサイバー流出だけじゃない
"The Cyber-outflow is not only occured in the House of Representatives and the House of Councilors."

大物政治家SEX映像
"The SEX images of the famous politician."

愛人とのタブー流出
"A taboo outflow with a Lover."

Yang LAIN? Eh.. Yang LAIN kena BAYARlah beb.. Nak TERJEMAHkan semua pun buat apa kalau 'FREE!'.. Nak jugak? OKlah, kita bagi 'HINT'..



Yang ini macam ada UNSUR menCARUT sedikit pasal perKATAan yang diGUNAkan untuk panggilan terhadap INDIVIDU dalam GAMBAR ini .. Ayat seterusnya mengatakan seseorang yang menyiarkan GAMBAR ini meminta anda yang meLIHATnya supaya mengAGAK sendiri siapakah GERANGAN di dalam GAMBAR ini.. Jadik, kalau 'TERASA' diri tu EMPUNYA badan dalam GAMBAR itu, bolehla 'CLAIM' ROYALTI dengan majalah SEKS Jepun itu! HE!HE!HE!

Cukuplah tu.. Apa? Nak 'HINT' lagi.. Eh? 'TRANSLATE' la sendiri.. Pakai jela Google tuh walaupun 'RESULT'nya mungkin MERAPU! KAH!KAH!KAH!



OKla.. Okla.. Kita bagi satu lagi 'HINT'.. Ayat dalam PETAK kaler HIJAU tuh merupakan 'POINT' menarik melalui penyiaran GAMBAR dalam majalah SEKS ini.. Apa 'POINT'nya? Itu silalah TERJEMAHkan sendiri.. Bila dah diTERJEMAHkan tu, kalau rasa nak SAMAN penerbit majalah SEKS Jepun tuh terpulanglah kepada PIHAK yang 'TERASA' tuh.. Sedangkan 'DATUK T' pun tak diSAMAN, ada HATI ke nak SAMAN penerbit majalah SEKS Jepun tu? Yang PENTING, jangan BIARkan HIDUP anda diSELUBUNGi MISTERI~ Eh! SILAP! -> diSELUBUNGi 'SKANDAL'!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan