Tuesday, February 21, 2012

Anak BINI Penasihat PKR pun patut 'BERANI' berDEBAT dengan Ummi HAFILDA & Nallakarupan..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Sejak PRESIDEN MCA berDEBAT dengan 'Khalifah KIASU' baru-baru ini, SUDAH ada usaha untuk 'menCUCUK' agar diadakan pulak DEBAT antara DS Najib dengan Penasihat PKR.. Mungkin dulu Penasihat PKR TIDAK puas HATI berDEBAT dengan DS Ahmad Shabery, dia terINGIN la pulak untuk memPOPULARkan dirinya 'mengGUNAkan' DS Najib kot.. Apa pun, terPULANGlah kepada DS Najib sendiri untuk menyahutnya walaupun ada beberapa PIHAK telah meNASIHATkannya supaya memikirkan seMASAK-MASAKnya perkara ini..

Namun demikian, ada pulak beberapa PIHAK yang memBERIkan ALTERNATIF yang meLUCUkan kepada Penasihat PKR agar berDEBAT samada dengan 'MANTAN' Pembantu PERIBADInya iaitu Saiful Bukhari atau pun dengan Presiden PERKASA Datuk IBRAHIM Ali.. ->KLIK<-

Kita PERCAYA ramai di kalangan RAKYAT faham kenapa ALTERNATIF sedemikian muncul.. Malah, kita jugak PERCAYA ramai yang INGIN menCABAR Penasihat PKR berDEBAT dengan mereka seperti Ezam Mohd. Nor, Datuk Zul NORDIN dan jugak Zahid Md. Arip.. Namun, adakah Penasihat PKR BERANI menyahutnya?

Sekurang-kurangnya, Penasihat PKR boleh aje meWAKILkan Timbalan Presiden PKR iaitu Azmin Ali, Latheefa KOYA, N. SURENDRAN, Saifudin 'BULAN Purnama' atau pun 'Si JAMBU' Nik Nazmi untuk menyahut CABARan mereka tersebut? Jangan diHANTAR MB GAGAP atau pun 'BABI Tonyok' MP Kelana Jaya sudah la! Karang HABIS kedua-duanya terGAGAP nak berCAKAP kalau DEBAT itu dalam BAHASA Melayu! Jika CABARan ini diSAHUT, sekurang-kurangnya RAKYAT akan PERCAYA bahawa dalam PKR ramai PEMIMPIN yang LANTANG dan TIDAK perlu berGANTUNG kepada Penasihat PKR!

Dalam KONTEKS saling CABAR-menCABAR untuk berDEBAT ini, sebenarnya TIDAK ada PIHAK yang boleh menDABIK dada KONONnya mereka 'BERANI'.. Ini kerana, mereka 'BERANI' menCABAR untuk berDEBAT dengan seseorang tetapi apabila mereka pulak diCABAR oleh orang lain, ramai pakat MENIKUS? Oleh itu, sangat TIDAK tepat apabila beberapa BALACI PKR mengatakan Penasihat PKR itu 'BERANI' kerana ingin berDEBAT sedangkan dia sebenarnya PENAKUT.. Kalau 'BERANI', takdenya dia pergi MENYOROK ka KeDUTAan TURKI hari tu! HE!HE!HE!

Selain itu, ADA baiknya para BALACI PKR cuba meLIHAT gambar di BAWAH yang menunjukkan satu perBUATan yang Penasihat PKR TIDAK akan BERANI lakukan! Cuba TANYA dia, ada 'BERANI'? HE!HE!HE!


Ada ke dia BERANI? Anda TAHUkan JAWAPANnya? Untuk TIDAK meLAKUkan perBUATan dalam gambar itu dia cuma mampu MENYOROK belakang Yusuf QARDHAWI, bawah KAIN BINInya atau berSEMBUNYI di celah 'KETIAK masam' Pok Nik 'ALAHISSALAM'.. Jadik, jelas sekali TIDAK ada ASAS untuk mengatakan KONONnya dia 'BERANI'.. Malah, di mana LOGIKnya untuk mengatakan Penasihat PKR itu seorang yang 'BERANI' walaupun dia TIDAK 'BERANI' pun untuk memBUKTIkan dia di PIHAK yang BENAR? Bukan begitu ke?

Malah, Penasihat PKR boleh aje meWAKILkan BINI dan anak PEREMPUANnya untuk meLAKUkan perBUATan dalam gambar tersebut? Itu pun dia TIDAK 'BERANI' kan? Tak pun, WAKILkan aje BINI dan anak PEREMPUANnya berHADAPAN atau berDEBAT dengan Ummi HAFILDA atau pun Nallakarupan.. Kita PERCAYA ramai RAKYAT ingin meLIHAT keMAMPUan BINI dan anak PEREMPUAN Penasihat PKR berDEBAT dengan mereka selepas Penasihat PKR cabut LARI dari berSEMUKA dengan mereka ini semasa CERAMAH di PRK DUN Kerdau! HE!HE!HE!

Wallahualam..

1 comment:

  1. Assalamualaikum wbt

    Boleh berdebat.... sebelum debat mesti sumpah mubahalah dulu...

    Anwar ada mahu?

    Warisan

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan