Sunday, February 26, 2012

It is CONFIRMED that PKR acronym is STANDS for - 'Parti Kuat R-O-M-E-N'!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Perghh.. Di saat semua parti POLITIK dilihat TIDAK mahu menimbulkan sebarang KONTROVERSI, tak sangka seorang PEMIMPIN PKR telah memecahkan REKOD dengan diTANGKAP berKHALWAT di sebuah HOTEL di Balok, Kuantan pada PUKUL 3 pagi.. Tu dia.. Dalam TEMPOH 24 JAM sebelum satu perHIMPUNan memBANTAH ISU Lynas pulak tuh.. Ini nampak pun macam NIAT dah tak BETUL dah ni.. Nak datang berDEMONSTRASI ke nak berKHALWAT? Bagaimana pulak PKR nak 'COVER' dia kali ini atau dia bakal diCANTAS pulak?

DiFAHAMkan, PEMIMPIN PKR ini diCEKUP oleh SUAMI kepada WANITA itu sendiri ketika berdua-duaan di sebuah HOTEL di Balok, tak jauh dari Kuantan pada jam 3 pagi SABTU.. ->KLIK<-

NAMPAKnya, kot mana pun memang diKATAkan berKHALWAT.. Tak TAHUlah pulak kalau ini pun nak diDALIHkan KONONnya nak pakai 4 SAKSI macam 'BOSS' dia sendiri iaitu Penasihat PKR? Atau pun dia nak berDALIH KONONnya nak DAPATkan ubat BUASIR macam KES KHALWAT Timbalan Presiden PAS di Hotel PERDANA Kota Bharu 15 TAHUN lalu? Apa pun, kita PERCAYA KES ini BERAT..

Sekarang, selain Penasihat PKR dan ADUN Bukit Lanjan, seorang lagi PEMIMPIN PKR berHADAPAN dengan TUDUHan berKAITan masalah SEKSUAL.. Sebelum ini pun kita masih INGAT lagi bagaimana seorang ahli PKR yang diCEKUP SPRM di Perak 3 TAHUN dulu mengakui menerima 'SEDEKAH' SEKS.. Apakah PKR ini sebuah parti POLITIK yang mana PEMIMPINnya lebih mementingkan bagaimana pengGUNAan alat KELAMIN aje? Apakah jika PKR BERJAYA ke Putrajaya, RAKYAT terpaksa memakai CAWAT besi tak kira LELAKI atau pun WANITA?

Baru sePENGGAL diBERIkan KUASA, dah bermacam-macam KES berKAITan salah laku SEKSUAL diDEDAHkan.. Parti jenis apa nih? Cuba sebut parti mana di NEGARA lain yang mana RAMAI para PEMIMPINnya ada SKANDAL SEKSUAL sebegini TERUK? Bill Clinton dulu pun takat dia seorang aje? Ini bukan takat 'BOSS' paling ATAS, anak-anak BUAH pun turut sama OTAK berKALER biru? Memang PADAN la BENDERA parti pun KALER biru? Mungkin nak menunjukkan keCENDERUNGan SEKSUAL yang TIDAK terTAHAN para PEMIMPIN mereka kot?

Baiklah, apakah yang akan JADI kepada PEMIMPIN PKR yang di'TITLE'kan sebagai 'USTAZ' ini? Tambah pulak dia pergi TABALkan 'BOSS'nya itu KONONnya 'IMAM Mahdi' yang pernah LARI menyorok kat KeDUTAan TURKI? HE!HE!HE!

- Apakah dia akan diBELA berMATI-MATIan samada oleh ahli-ahli PKR atau Lebai-Lebai PAS?

- Apakah dia akan SEGERA berJUMPA Pok Nik 'ALAIHISSALAM' untuk 'MenSUCIkan' dirinya?

- Apakah dia akan TAMPIL untuk 'BerSUMPAH' bagi meNAFIkan dia bersama BINI orang pada pukul 3 pagi di HOTEL?

- Apakah dia akan MERAYU kepada MUSLIMAH PAS untuk MENANGIS bagi PIHAKnya?

- Apakah dia akan MENYOROKkan JAM tangannya dan meMINTA bininya menyatakan JAM tangan itu ada diSIMPAN di rumah?

- Apakah dia akan MENYOROKkan BINI orang yang diCEKUP bersamanya itu di Pulau Batam, INDONESIA dengan IDENTITI lain?


HE!HE!HE! Memang BANYAK sangat keMUNGKINan.. Maklumlah, mereka kan KAWAN rapat ZIONIS Neo-CON katakan.. Apa pun, mungkin PKR patut menukar MAKSUD 'INITIAL' parti mereka kepada 'PARTI KUAT R-O-M-E-N'?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan