Wednesday, February 15, 2012

Ketua Penerangan PKR telah meMALUkan 'BOSS'nya dengan lebih TERUK..

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita meRASAkan mereka yang diberikan JAWATAN Ketua Penerangan parti bukanlah CERDIK mana sangat.. Tak KIRAlah samada ianya Ketua Penerangan UMNO, PAS, DAP La'anatullah atau KITA.. Namun demikian, yang paling BANGANG antara mereka ini tentunya orang yang jadik Ketua Penerangan PKR.. Dari dulu sampai SEKARANG, dia sebenarnya GAGAL menJALANkan TUGASnya dengan berKESAN pun sebaliknya diLIHAT sebagai pengAMPU dan tukang KAUT duit peruntukan parti KONONnya untuk aktiviti penerangan.. Sebab itulah bila dia 'COUNTER' sesuatu ISU, dia jelas nampak BODOH!

Setelah Penasihat PKR diKANTOIkan sendiri oleh kenyataannya dalam The Wall Street Journal (WSJ) pasal SOKONGannya terhadap usaha memastikan keSELAMATan NEGARA Israel, RAMAI pihak cuba memandai-mandai untuk 'COVERLINE' kan dia.. Tok sah dok KIRAlah para BALACI dalam PKR yang cuba memutar-belitkan apa yang dia kata, Lebai-Lebai PAS pun dah mula 'KePANASan' dek ISU ini.. Namun, semuanya GAGAL kerana sampai sekarang Penasihat PKR keBERATan untuk meminta WSL menarik balik kenyataan atau menyaman WSJ.. Walhal, bukan PAYAH pun untuk dia buat begitu?

Yang LAWAKnya tuh, Ketua Penerangan PKR cuba 'COVERLINE' dengan menunjukkan gambar Penasihat PKR dengan Khalid Meshaal, pemimpin HAMAS.. KONONnya itu bukti Penasihat PKR menyokong perjuangan Palestin? KAH!KAH!KAH! ->KLIK<-

Kenapa ianya LAWAK? Ye la.. Ketua Penerangan PKR jelas BONGOK dalam menJALANkan TUGASnya kerana dia LUPA gambar-gambar Penasihat PKR dengan ZIONIS Neo-CON pemBUNUH umat ISLAM jugak sudah lama diSIARkan dalam media!



Kalau kita mengambil JUSTIFIKASI yang sama, adakah Penasihat PKR jugak menyokong mereka? Rasanya tak payah JAWAB pun semua TAHU apa JAWAPANnya.. HE!HE!HE!

Itu belum diTANYA lagi tuh berapa KERAP Penasihat PKR berJUMPA dengan Khalid Meshaal berbanding dia berJUMPA dengan para ZIONIS Neo-CON ini? Anda pun TAHU bukan? Malah, pernah ke Penasihat PKR menJEJAKkan KAKInya ke bumi Palestin seperti mana Tun Dr. Mahathir pernah lakukan hingga mengGEMPARkan Kerajaan Israel? Atau pernahkah Penasihat PKR menunjukkan dia 'CONCERN' terhadap Palestin hinggakan dia pernah mengirim MISI bantuan ke sana seperti apa yang Tun Dr. Mahathir dan YAYASANnya? Jadik, kat mana LOGIKnya KELENTONG Ketua Penerangan PKR ini?

Baiklah, mungkin sekali lagi Ketua Penerangan PKR terLUPA bagaiman akhbar NEGARA Israel iaitu The Jerusalem Post jugak turut sama meWAR-WARkan KONONnya Penasihat PKR akan menJADI PM Malaysia sebelum ini.. ->KLIK<-



Haa.. Yang ini TAK nak TUNJUK kat Khalid Meshaal ke? Manalah TAHU kot Khalid Meshaal pun tumpang BANGGA sama dengan apa yang diWAR-WARkan oleh The Jerusalem Post itu? Ye la.. Kita pun tak FIKIR yang The Jerusalem Post akan menulis perkara BAIK-BAIK terhadap Khalid Meshaal sampai KIAMAT! Tak gitu? KAH!KAH!KAH!

Yang jelas, Ketua Penerangan PKR ini seorang yang GAGAL dalam menJALANkan TUGASnya.. Kalau takat tunjuk GAMBAR untuk suruh orang PERCAYA, budak TADIKA pun belum tentu kena TIPU! Jadik, jika LOGIK yang diguna pakai oleh dia untuk meYAKINkan RAKYAT bahawa GAMBAR tersebut sebagai BUKTI Penasihat PKR menyokong Palestin, bagaimana pulak dengan GAMBAR berikut yang meRUPAkan GAMBAR dari KLIP video SEKS 'DATUK T'?



'DATUK T' mengatakan yang 'LELAKI Y' di dalam KLIP tersebut adalah Penasihat PKR? Yang ini tak nak pakai LOGIK yang SAMA ke? KAH!KAH!KAH!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan