Friday, April 20, 2012

Pok Nik ARAHkan Unit AMAL PAS ke Dataran MERDEKA untuk 'BASUH BERAK' mereka ini..



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Eh? Korang TAHU ke pada dia PAS tuh? PARTI ISLAM? Ye ke ISLAM? ISLAM ada PARTI ke? Orang yang tak masuk PARTI tuh bukan orang ISLAM ke? Habis Rasulullah SAW tuh pernah ke jadik ahli PARTI tuh? 4 IMAM Sunnah, Shafei, Ghazali, Hanbali dan Hanafi pernah ke jadik AJK atau pun MURSYIDUL AM dalam PARTI tuh? Tak de? Habis tu apa sebab adanya PAS nih? Untuk menyesatkan umat ISLAM ke? Ye la.. DiTUBUHkan untuk mengELAKkan umat ISLAM daripada BERSATU? Macam tu ke? Memang macam tu la kot.. Lagi pun PAS memang pengGALAK keMUNGKARan berlaku..

Ooo.. RUPAnya Lebai-Lebai PAS nak HANTAR unit AMALnya ke Dataran MERDEKA untuk jaga bebudak 'DROP' yang berDEMONSTRASI tuh.. Kenapa kena diJAGA? Mereka buat QIAMULLAIL ke? Mereka buat PRAKTIKAL 'TRAINING' ke kat sana? Atau mereka buat MAKSIAT? Disebabkan mereka buat MAKSIAT, Lebai-Lebai PAS yang menegakkan keMUNGKARan pun kenalah ada SAMA untuk meLINDUNGinya? Bukan begitu ke? HE!HE!HE!


Ooo.. Ini ke RUPAnya para MALAUN yang nak diLINDUNGi oleh unit AMAL Lebai-Lebai PAS tuh? Ye ke? Atau Lebai-Lebai PAS nak tumpang SEKAKI buat MAKSIAT bersama-sama? Atau pun Lebai-Lebai PAS dah diARAHkan oleh Mursyidul AM terKUTUK tuh untuk BASUH BERAK mereka nih jika mereka BERAK di Dataran MERDEKA? HE!HE!HE!

Bukan kita buat FITNAH ye tapi Lebai-Lebai PAS sendiri yang berIYA-IYA nak HANTAR unit AMAL mereka bagi meLINDUNGi muka-muka dalam GAMBAR tuh.. ->KLIK<-

Haa.. Ada 30 orang unit AMAL Lebai-Lebai PAS nak ber'AMAL' bersama-sama muka-muka dalam GAMBAR tuh.. Lebai-Lebai PAS jangan LUPA bawak KONDOM sama ye.. Jangan SEPAH-SEPAHkan pulak KONDOM tuh.. Kesian DBKL nak BERSIHkan nanti.. ->KLIK<-

Jadik beginilah unit AMAL Lebai-Lebai PAS nak ber'AMAL' di Dataran MERDEKA.. Seperti yang kita sebut dalam beberapa 'POSTING' sebelum ini, terPULANG kepada anda untuk meLANYAK mereka ini.. Adakah anda TAKUT hilang PAHALA kerana meLANYAK mereka? TIDAK.. PAHALA anda pasti akan berLIPAT kali GANDA kerana mencegah perBUATan MAKSIAT di kawasan tumpuan AWAM seperti di Dataran MERDEKA ini.. Apa anda nak TAKUT dengan unit AMAL Lebai-Lebai PAS ini kalau inilah 'AMALAN' mereka terhadap ISLAM? Jangan BIMBANG dengan 'DEWA TUA' kat Kelantan tuh.. Dia pun akan menhadapi HISAB dan soal JAWAB di dalam KUBUR macam orang lain JUGAK!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan