Tuesday, April 24, 2012

PRESIDEN PAS risau PARTInya diLABELkan SESAT dalam sidang DUN Terengganu?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kenapa agaknya ye PRESIDEN PAS yang jugak ADUN Rhu Rendang berTANYAkan SOALAN di bawah semasa sidang DUN Terengganu? Mungkin dia dah TERASA kePANASan BAHANG akibat PENYELEWENGan perJUANGan PAS hari ini? ->KLIK<-

Apakah PRESIDEN PAS jugak meRASAkan PARTInya itu jugak jatuh KATEGORI ajaran SESAT maka dia SENGAJA berTANYAkan SOALAN sedemikian untuk memBUAT kePASTIan? Memang patut pun.. Siapa lagi nak TANYA? HE!HE!HE!

Kita PERASAN ada yang terBUKU dalam HATI PRESIDEN PAS ini sejak dia menyuarakan HASRAT HATI untuk TIDAK lagi berTANDING kerusi PRU-13 sebelum ini.. Betul tak? ->KLIK<-

Tentu ada SEBAB yang 'HARDCORE' PAS sepertinya tiba-tiba jadik begitu.. Tentu dia pun dah meRASAkan ada yang TIDAK kena dengan PARTInya.. Tentu dia pun meRASAkan PAS semakin hari semakin MELENCONG jauh daripada perJUANGan ASALnya yang diPELOPORi oleh Dr. Burhanuddin Al Helmy sebelum ini.. Orang TUA macam dia nih lambat laun tak MAMPU memendam RASA..

PRESIDEN PAS ini bukannya tahap 'GEDEBE' Kedai LALAT macam Pok Nik 'ALAIHISSALAM' di Kelantan.. Dia pun TIDAK mahu kalau dia menjadi PRESIDEN PAS yang terAKHIR dalam SEJARAH.. Namun demikian, NAMPAKnya dia semakin menJURUS ke arah itu.. Dengan perSEKONGKOLan PAS secara langsung bersama ZIONIS Neo-CON menerusi KERJASAMA dengan PKR dan DAP La'anatullah NAMPAK sangat PAS mengHANCURkan diri sendiri.. Itu belum lagi perSEKONGKOLan PAS dengan puak-puak penaja LGBT dan PLURALISME yang jelas berTENTANGan dengan ISLAM.. Nampak sangat PRESIDEN PAS ini TAKUT!

Kalau diLIHAT pada PERLEMBAGAAN PARTI PAS sebelum ini, MUSTAHIL untuk PAS menjadi ajaran SESAT.. Walaupun MB Terenggan DATUK Mat Said GIAT berKEMPEN untuk meLABELkan PAS sedemikian RUPA, asalkan PAS berPEGANG TEGUH kepada perJUANGan ASAL mereka mereka TIDAK akan SESAT.. MALANGnya, itu semua di atas KERTAS atau di BIBIR mulut para Pak Lebai DUNGU itu sahaja.. PAS semakin SESAT dan MUSTAHIL keSESATan PAS ini boleh diTERIMA oleh 1.8 BILION umat ISLAM seluruh DUNIA! PAS sudah menjadi LIABILITI kepada perKEMBANGan ISLAM dan umat ISLAM itu sendiri.. TAKBIRR!!

Lebai-Lebai PAS GHAIRAH berBAI'AH mengGUNAkan anak BINI masing-masing untuk PARTI mereka.. Bagaimana pulak dengan PRESIDEN PAS? Apakah PRESIDEN PAS itu TIDAK berBAI'AH terhadap agama ISLAM kerana PARTI itu menjaja nama agama ini pada perJUANGan POLITIKnya? Mungkinkah PRESIDEN PAS dalam sanubarinya menyedari bahawa PAS semakin diTIMPA BALA kerana keSESATannya daripada perJUANGan ASAL? PAS ibarat SAMIRI yang menCIPTA berhala LEMBU untuk SEMBAHan Bani ISRAEL semasa Nabi MUSA AS menerima perintah Allah SWT di Bukit Thursina.. Itulah GAMBARan PAS sebenar ketika ini!

Samada diLABELkan secara RASMI sebagai ajaran SESAT atau TIDAK, PAS sebenarnya tetap SESAT.. Hari ini apakah keBAIKkan PAS terhadap umat ISLAM?

- Adakah PAS memperJUANGkan ISLAM apabila memBIARkan bebudak 'DROP' IPT membuat MAKSIAT dan menyokong mereka TIDAK memBAYAR HUTANG?

- Adakah PAS memperJUANGkan ISLAM apabila berSEKONGKOL dengan musuh ISLAM, penyokong LGBT dan PLURALISME dalam BERSIH 3.0?

- Adakah PAS memperJUANGkan ISLAM apabila menyokong 'PenJUBOR', penZINA dan orang yang bersekedudukan di dalam PKR?

- Adakah PAS memperJUANGkan ISLAM apabila DAP La'anatullah mengHINA agama ISLAM itu sendiri secara terBUKA di Selangor, Perak dan Pulau Pinang?

PAS sudah TIDAK ada DALIL untuk memperBODOHkan orang menDAKWA mereka itu lebih ISLAM daripada orang ISLAM lain.. Patutle PRESIDEN PAS risau samada lalu berTANYAkan SOALAN sedemikian semasa sidang DUN Terengganu.. Takut PAS dah dikira SESAT?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan