Sunday, April 15, 2012

RED ALERT: Para BARUA PKR di dalam ORGANISASI Kerajaan dan PARTI yang SENGAJA di'terLEPAS PANDANGkan'..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Jom mari SEMUA pakat dok KELILING.. Kita nak CERITA sikit bagaimana KONSPIRASI itu berlaku.. Kita nak CERITA sikit bagaimana ZIONIS Neo-CON cuba masuk ke NEGARA ini melalui PARTI-PARTI POLITIK tertentu.. Semuanya sudah diRANCANG dan SEMUAnya ATURan ZIONIS Neo-CON Laknatullah.. Kepada PEMIMPIN UMNO.. Apakah anda SEDAR bahawa anda SEMUA pemegang AMANAH? Apakah anda SEDAR bahawa betapa DAYUSnya anda memBIARkan PARTI anda diROSAKkan dari dalam? SEDARkah anda PARTI anda ini dalam BAHAYA?

Kita bukan nak MEREKA cerita.. Kita ajak anda SEMUA fikirkan seDALAM-DALAMnya.. Fikir.. Fikir.. TAHUkah anda kenapa satu demi satu NEGARA-NEGARA ISLAM diROBEKkan dari dalam? Ya.. Memang semua MAKLUM keHANCURan sesebuah NEGARA ISLAM bukannya kerana diSERANG secara berDEPAN oleh ZIONIS Neo-CON.. KeHANCURan sesebuah NEGARA ISLAM kerana RAKYAT mereka sendiri memBIARkan ZIONIS Neo-CON MASUK dan memperHAMBAkan mereka.. RAKYAT sendiri yang menJEMPUT mereka MASUK kerana terPESONA dengan apa yang diKATAkan LIBERALISME oleh mereka..

Kenapa PRESIDEN Reagan GAGAL menJATUHkan Iran dan LIBYA walaupun dia salah seorang PRESIDEN US yang HEBAT? Kenapa Bush SR. GAGAL mengHANCURkan Iraq walaupun dia mengetuai ANGKATAN PERANG yang turut diSERTAi oleh NEGARA-NEGARA ISLAM sendiri? Kerana pada MASA itu ZIONIS Neo-CON GAGAL menCEROBOH dan menempatkan BARUA mereka di dalam NEGARA-NEGARA ISLAM tersebut.. Hanya setelah campur TANGAN PBB yang menempatkan beberapa NGO diDALANGi ZIONIS Neo-CON di dalam NEGARA-NEGARA tersebut barulah mereka dapat meROSAKkannya dari dalam..

Sebab itulah BANYAK sekali HADIS Rasulullah SAW menekankan tentang PERLUnya taat kepada 'UMARA' selagi 'UMARA' itu TIDAK menyekutukan Allah SWT macam FIRAUN.. Lebai-Lebai PAS yang PERASAN lebih ISLAM dari orang ISLAM lain memang menDAKWA 'UMARA' di NEGARA ini ZALIM walaupun mereka dapat memBUNCITkan PERUT masing-masing dan berBINI ramai di BAWAH keZALIMan 'UMARA' di NEGARA ini.. Sebab itulah Lebai-Lebai PAS ini boleh diSAMAkan dengan umat Yahudi PENGIKUT NABI Musa AS yang telah pun diJANJIkan BARAKAH oleh Allah SWT tetapi masih mengENGKARiNYA..

Dalam KONTEKS NEGARA ini, anda tentu MAKLUM adan seorang PEMIMPIN begitu GILA nak berKUASA walaupun RAKAMan aksi SEKSUAL dan TELANJANGnya terDEDAH tanpa diambil sebarang TINDAKan.. SOALnya, kenapakah dia begitu KONFIDEN dan RAMAI pulak golongan MUDA yang terPELAJAR boleh diperBODOHkan olehnya? Nak TAHU? Sebenarnya inilah TAKTIK yang SAMA diGUNAkan oleh ZIONIS Neo-CON terhada NEGARA-NEGARA ISLAM lain seperti yang diNYATAkan.. Iaitu dengan menempatkan BARUA di dalam kerajaan dan segala macam ORGANISASI dan AGENSI di bawahnya!

1) Masihkah anda INGAT bagaimana salah seorang PENGARAH Eksekutif MIER boleh bertemu Penasihat PKR di LOKASI dan TARIKH sama dengan Saiful Bukhari di'JUBOR' oleh Penasihat PKR? ->KLIK<-

2) LUPAkah anda bagaimana 'PEMIMPIN Lembu' PKR boleh menDEDAHkan DOKUMEN kewangan NFC yang sepatutnya SULIT dan sehingga kini belum diKENAkan apa-apa TINDAKAN oleh Bank NEGARA atau pun mana-mana pihak berKUASA? ->KLIK<-

3) Kenapakah pemBUKTIan DNA dalam KES 'menJUBOR' Penasihat PKR diTOLAK sekaligus memBERIkan GAMBARAN bahawa pemBUKTIan melalui DNA di NEGARA ini untuk KES jenayah SEKSUAL masih keTINGGALan ZAMAN?

4) Kenapakah langsung TIDAK ada SIASATAN dari mana SUMBER kewangan untuk penTADBIRan PKR dan NGO-NGO HARAM seperti BERSIH dan HINDRAF? Kenapakah SPRM dan Bank NEGARA seakan TIDAK mahu MENYIASAT perkara ini? ->KLIK<-

5) PERASAN tak bagaimana ada POLIS yang rakan-rakannya di'ANJING'kan Penasihat PKR dan pernah diGIGIT oleh MP BATU boleh bekerjasama dengan Penasihat PKR untuk menJATUHkan KREDIBILITI bekas KPN dan Peguam NEGARA yang pernah terlibat dalam perBICARAan KES 'menJUBOR'nya yang PERTAMA dulu? ->KLIK<-

6) Rasanya TIDAK perlu lagi diBANGKITkan kenapa Bar COUNCIL yang sepatutnya BEBAS tetapi kelihatan jelas menjadi BARUA kepada PKR dan DAP La'anatullah..

7) Yang peliknya ialah kenapa UMNO lambat nak RESPON setiap kali ada ISU yang MERAPU diCETUSkan seperti APCO, PTPTN, FELDA, LYNAS dan pengHINAan terhadap Sultan dan ISLAM semasa perTABALan YDP Agong? Di manakah 3 JUTA orang ahli UMNO? Apakah berDEBAT dan MENYERANG sesama sendiri seperti ISU NFC mengUNTUNGkan UMNO? Atau ini jugak memBUKTIkan dalam UMNO pun ada BARUA PKR? Ye kot.. Pasal UMNO kan ada pengHANTAR 'PASSPORT'..

MODUS-Operandi menabalkan Penasihat PKR sebagai PM dengan mengHURU-HARAkan NEGARA sebenarnya sudah lama diRANCANG hasil NASIHAT ZIONIS Neo-CON.. TAKTIK menempatkan BARUA-BARUA mereka dalam ORGANISASI dan AGENSI kerajaan bukan sahaja untuk meROSAKkan kerajaan dari dalam, malah menyediakan BARUA yang akan memBANTUnya jika dia berjaya meRAMPAS KUASA atau menJADIkan NEGARA ini sebuah REPUBLIK.. BARUA inilah yang akan menyandang JAWATAN penting jika dia berjaya jadik PM.. Baik bidang perUNDANGan, MEDIA, POLIS dan TENTERA, penTADBIRan AWAM mahu pun SWASTA semuanya ada BARUA PKR atau DAP La'anatullah seperti ini..

LOGIKnya siapa kenal Nuri Al MALIKI atau pun Hamid Kharzai sebelum mereka berjaya menjadi PEMIMPIN di NEGARA masing-masing dengan BANTUAN US? Samalah dengan KONSEP menempatkan BARUA dalam ORGANISASI dan AGENSI kerajaan seperti yang diNYATAkan.. Benar.. BARUA sebegini TIDAK ramai pun.. Namun, apa akan jadi jika BARUA ini adalah pembuat DASAR atau peLAKSANA dalam sesebuah ORGANISASI kerajaan? Apa akan jadik jika kerajaan menjadi 'Pak HANGGUK' kepada apa yang para BARUA ini kemukakan atas KAPASITI dan melihat kepada PANGKAT mereka dalam ORGANISASI tersebut? Nampak tak BAHAYAnya kepada NEGARA?

Kita DEDAHkan ini pasal kita SAYANGkan NEGARA ini lebih daripada UMNO.. Tak KISAH kalau UMNO hilang KUASA asalkan NEGARA ini TIDAK berUBAH dari segi PERLEMBAGAAN dan segala macam PERKARA meLIBATkan ISLAM, Melayu dan SULTAN.. Soalnya, UMNO sendiri RELA ke jadik BANGSAT macam tuh? Rela ke UMNO menjadik seperti PARTI Kongres di India, LDP di Jepun atau DEMOKRAT di Thailand? Rela ke UMNO tinggal dalam buku SEJARAH aje akibat GAGAL menyingkirkan BARUA yang mengHANCURkan keGEMILANGan UMNO dan segala macam sumbangan kerajaan UMNO/BN terhadap NEGARA sejak MERDEKA lagi?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan