Wednesday, May 30, 2012

BerBOHONG dan memperBODOHkan orang sudah menjadi 'TRADEMARK' Lebai-Lebai DUNGU PAS akhir-akhir INI!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kalau tak berBOHONG dan MENIPU, bukan Lebai-Lebai DUNGU PAS NAMAnya.. Walaupun PAS memBAWAK NAMA ISLAM dan ISLAM jelas meLARANG UMATnya berBOHONG lagi MENIPU, pada PAS, PAS itu lebih SUCI daripada ISLAM itu sendiri.. Hari ini kita dah terBACA pemBOHONGan demi pemBOHONGan yang diLAKUkan oleh PEMIMPIN PAS dan ada pulak yang jelas memPAMERkan keBODOHan mereka.. Oleh kerana istilah 'BOHONG' itu seringkali berKAIT rapat dengan keBODOHan, maka kita bolehlah buat 'ASSUMPTION' bahawa Lebai-Lebai PAS ini sememangnya BODOH sejak AZALI!

Yang menJIJIKkan tuh walaupun para PEMIMPIN PAS ini sudah terKANTOI dengan pemBOHONGan, mereka masih cuba mencari IKHTIAR untuk meng'HALAL'kan pemBOHONGan mereka.. Sekarang ini RAMAI yang NAMPAK bahawa SIKAP suka berBOHONG di dalam PAS ini kerana Lebai-Lebai DUNGU ini menCONTOHi sikap suka berBOHONG yang diMILIKki oleh para PEMIMPIN PKR dan tentunya DAP La'anatullah.. Cumanya, para PEMIMPIN DAP La'anatullah ini walaupun berBOHONG tetapi nampak BIJAK sedangkan Lebai-Lebai DUNGU PAS ini pulak semakin berBOHONG, semakin BODOH.. Manakala para PEMIMPIN PKR pulak semakin KANTOI bila berBOHONG!

Ada 2 CONTOH yang terjadi keBELAKANGan ini untuk menunjukkan pemBOHONGan para PEMIMPIN PAS dan diTELAN bulat-bulat oleh Lebai-Lebai DUNGU di dalam PAS!

1) PEMBOHONGAN MANTAN MB PERAK YANG SASAU TERHADAP BIDAAN NOMBOR PLET KERETA OLEH DYMM SULTAN JOHOR..

Apa SALAHnya jika DYMM Sultan JOHOR memBIDA nombor PLET kereta 'WWW 1'? Baginda sebagai SULTAN sudah tentunya berkeMAMPUan untuk memBIDAnya? Kita pernah KATA kalau TOKEY-TOKEY 'AH BENG' boleh memBIDA, kenapa pulak TIDAK untuk DYMM SULTAN Johor? Bagaimana pulak penDEDAHan oleh BLOG RBF ini? ->KLIK<-

Kenapa pulak nak diKAITkan KONONnya WANG tersebut perlu diGUNAkan untuk membina RUMAH kepada RAKYAT? Bukankah itu sepatutnya menjadi TANGGUNG-JAWAB para YB terMASUK dirinya? Dia pernah jadik MB PERAK walaupun sekejap, apakah bukan TUGAS dia untuk membina RUMAH untuk RAKYAT?

Hari ini MANTAN MB PERAK yang SASAU ini cuba berDALIH pulak KONONnya dia TIDAK berMAKSUD mengHINA DYMM Sultan JOHOR.. Nak BOHONG apa bendanya lagi.. MENGAKU je.. ->KLIK<-

Sedangkan jelas dia sendiri yang mengHINA Baginda SULTAN di dalam TWITTERnya?


Bukanke disebut secara SPESIFIK jumlah yang diBIDA dan NOMBOR PLET yang diBIDA? Malah KERATAN akhbar HARAKAH ini jugak jelas berMAKSUD atau memPUNYAi NAWAITU yang sama..


Jadik kot mana lagi si GILA ini dan Lebai-Lebai PAS seDUNGU dengannya nak berBOHONG? Apakah lagi HELAH mereka untuk TIDAK diKENAkan penDAKWAan di bawah Akta HASUTAN?

2) PEMBINAAN 'HIGHWAY TO HEAVEN' DARI KUALA KRAI KE KOTA BHARU OLEH POK NIK 'ALAIHISSALAM'..


Sekali baca macam TAJUK lagu DAVID Rose da.. Kalau 'HIGHWAY to HELL' pulak jadik TAJUK lagu AC/DC pulak.. Agaknya Pok Nik ni depan Lebai-Lebai DUNGU PAS aje nampak macam ZUHUD tapi dalam BILIK dia LAYAN lagu ROCK ke METAL kot? Apa pun, menurut Pok Nik, pemBINAan LEBUHRAYA yang diMAKSUDkan KONONnya boleh menDATANGkan PAHALA kepada mereka yang menyumbangkan DERMA untuk tujuan itu.. Entah FATWA dari LANGIT ke berapa diKUTIPnya.. ->KLIK<-

MALANGnya, kita dah SEBUT pun sebelum ini LEBUHRAYA Pok Nik nih hanya cubaan untuk memperBODOHkan RAKYAT Kelantan atau pun cuba memperLIHATkan RAKYAT Kelantan ini begitu BODOH kerana memPERCAYAi KATA-KATAnya! Nak tahu kenapa?

JUMLAH KOS: RM1.8 bilion, TEMPOH PEMBINAAN: 3 TAHUN,
KOS SEBULAN: RM50 juta, KUTIPAN 2,3 HARI INI: RM1.1 juta je..

Berapa BANYAK lagi duit RAKYAT Kelantan akan di'POW' semata-mata untuk MENUTUP keGAGALan Pok Nik memerintah Kelantan secara MAKAN GAJI BUTA selama ini? Bagaimanakah pulak Pok Nik nak MENAMPUNG KOS sebegitu BESAR sedangkan jelas Kerajaan Kelantan sendiri dijangka mempunyai BAJET DEFISIT RM83.23 juta pada TAHUN 2012? Lagi mau KELENTONG ke? ->KLIK<-

Kita PERCAYA Pok Nik yang cuma LULUSan pengajian ISLAM dari Deoband, India ini GAGAL menDAPAT MAKLUMAT sebenar atau pun ada MALAUN dah kasi PUTAR dia punya KEPALA.. MALAUN mana lagi kalau bukan 'BOSS' ERDOGAN yang pro PKR di dalam PAS yang jugak salah seorang Naib PRESIDEN PAS? Pernah tak diKIRA berapa BANYAK projek-projek atas KERTAS hasil idea dia nih yang dah menDATANGkan keRUGIan kepada Kerajaan NEGERI? ->KLIK<-

Atau memang itu tujuannya agar Lebai-Lebai DUNGU PAS sentiasa keLIHATan BODOH dan akhirnya terpaksa IKUT keHENDAK 'BOSS' sebenar dia nih dalam PKR?

Wallahualam..

2 comments:

  1. inilah takiyyah, budaya sesat yang dianggap pahala oleh syiah. tak caye? http://www.youtube.com/watch?v=IvFI_1ksS5A&feature=player_embedded#!
    ... kaitan dengan pengikut dajjal
    astaghfirullah.

    ReplyDelete
  2. Pencacai memang sesat

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan