Tuesday, May 01, 2012

Hari ini keMARAHan terhadap BERSIH 3.0 diLUAHkan, BESOK semua pakat LUPA dah pasal Kerajaan UMNO/BN PENAKUT sangat!

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

- KONONnya BERSIH 3.0 itu berTUJUAN mahukan PRU yang BERSIH..

- KONONnya BERSIH 3.0 itu mahukan keBEBASan untuk memilih CALON yang diSUKAI (Tentunya dari PR)..

- TIDAK pulak diNYATAkan BERSIH 3.0 itu mahu menabalkan para PEMIMPIN PKR sebegini BURUK dalam PERSADA POLITIK NEGARA?

- TIDAK pulak diNYATAkan BERSIH 3.0 itu berTUJUAN untuk TIDAK mengIKTIRAF KEPUTUSAN PRU-13 yang akan menyaksikan RAKYAT menolak PEMIMPIN sedemikian?







- TIDAK pulak diNYATAkan keBODOHan Lebai PAS itu berKETUAkan BETINA KAFIR La'anatullah hingga sanggup menCEMARi Masjid NABAWI di MADINAH kerana IDEOLOGI mereka ini? PADAN MUKA kena 'TARAM' dek Kerajaan ARAB Saudi! "Lailahaillallah Muhammadur Rasulullah!" ->KLIK<-



MALANGnya UMNO/BN sebagai kerajaan, UMPAMA si KERA mendapat BUNGA, langsung tak TAHU mengGUNAkan AMANAH KUASA yang ADA.. Nak HADAPkan BETINA KAFIR La'anatullah ini ke MUKA pengADILan kerana meROSAKkan NEGARA pun PENAKUT? Dulu LAWAN KOMUNIS, lawan KONFRANTASI BERANI pulak? Takat LAWAN DEBAT macam 'BOSS' Pemuda UMNO tuh, AYAM serama pun boleh!



Apa PEMIMPIN UMNO/BN buat setakat ini? Bagi KOMEN yang macam SAMPAH? Hanya mampu mengUCAPkan SIMPATI kepada mereka yang diCEDERAkan? Atau pun RAMAI PEMIMPIN UMNO berAKSI macam MENTERI KDN nih ketika RAKYAT terpaksa menanggung segala macam keRUGIan dan keMUSNAHan akibat BERSIH 3.0?



Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan