Thursday, May 31, 2012

Mungkin S/U AGONG PAS patut 'SCAN' OTAK di HUSM bersama-sama Pok Nik! HE!HE!HE!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita rasa LUCU apabila memBACA kenyataan S/U AGONG PAS, Datuk Mustapha ALI di dalam Sinar HARIAN yang mengatakan PAS TIDAK akan KHIANATi rakan-rakan PRnya.. LUCU kerana kenyataan ini TIMBUL selepas keGAGALan Pok Nik 'ALAIHISSALAM' cuba untuk berMUZAKARAH dengan UMNO sebelum ini.. Namun demikian, jika memikirkan apa yang ada dalam OTAK para PEMIMPIN PAS, jelas sekali TIDAK ada perkara yang BAIK selain keDUNGUan yang SINONIM dengan mereka! Selain DUNGU, OTAK mereka jugak 'SHORT-circuit' yang GAGAL untuk mengINGATi apa yang mereka perKATAkan dan perJUANGkan sebelum ini!

Kita TIDAK sedikit pun rasa TERUJA dengan 'KeSETIAan' PAS terhadap PKR dan DAP La'anatullah.. TIDAK ada apa yang perlu diBANGGAkan di sini.. PAS TIDAK perlu bersusah-payah pun menDABIK dada menJAJA 'KeSETIAan' mereka ke sana-sini pun.. Cukup untuk kita KATAkan balik, apakah PKR dan DAP La'anatullah itu jugak memPUNYAi 'KeSETIAan' yang SAMA atau TIDAK akan mengKHIANATi PAS? Rasanya hanya DUNGU seperti Lebai-Lebai PAS dan S/U AGONGnya sahaja yang akan PERCAYAkan sedemikian.. Nak CONTOH?

1) Apa yang terjadi kepada Datuk Hassan ALI semasa dia meLAKSANAkan TUGASnya sebagai EXCO yang bertanggungjawab terhadap agama ISLAM di Selangor?

2) Apa yang terjadi kepada MANTAN Timbalan PRESIDEN PAS, Ustaz Nasharuddin Mat ISA apabila dia berSETUJU untuk duduk berMUZAKARAH dengan UMNO demi perPADUan umat ISLAM beberapa TAHUN dahulu?

3) Apa yang terjadi kepada pakar NUKLEAR PAS Dr. Che ROSLI yang menDEDAHkan pemBOHONGan DAP La'anatullah pasal LYNAS?

Mereka ini 'DiKORBANkan' oleh Lebai-Lebai PAS yang DUNGU bukan kerana menENGKARi ISLAM yang sepatutnya menjadi TERAS perJUANGan PAS sebaliknya mereka 'DiKORBANkan' kerana TIDAK diSENANGi oleh PKR dan DAP La'anatullah yang berSEKUTU dengan PAS.. Dengan KATA lain, PAS rela 'SEMBELIH' ahli mereka yang menyakitkan HATI para PEMIMPIN PKR dan DAP La'anatullah walaupun perBUATan mereka langsung TIDAK menyalahi ISLAM!

- Pernah ke DAP La'anatullah lakukan sedemikian terhadap Pengerusi DAP yang menyergah PAS setiap kali berSUARA pasal HUDUD?

- Pernah ke ada para PEMIMPIN PAS yang TIDAK rela menjadi 'TOILET PAPER' kepada para PEMIMPIN PKR yang berGELUMANG dengan masalah SEKSUAL seperti ZINA, 'menJUBOR', berSEKEDUDUKAN dan KHALWAT?

Nak CONTOH lagi? Kita perSILAkan anda semua meLIHAT KLIP video berikut.. Jangan BIMBANG, KLIP ini takde kaitan pun dengan unsur-unsur LUCAH yang SINONIM dengan PKR atau pun para 'AH BENG' dalam DAP La'anatullah!



Apa yang diLAKUkan oleh Lebai-Lebai PAS bersama Datuk Zul NORDIN dalam KLIP tersebut? Ooo.. Mereka KONONnya menentang FORUM Memeluk ISLAM dan jugak Suruhanjaya Antara AGAMA (IFC) yang diNAUNGi oleh BAR Council dan Pengerusi BERSIH 3.0 dalam KLIP tersebut.. Itu KLIP pada TAHUN 2008.. Hari ini SIAPAkah yang masih KONSISTEN dan TIDAK berSEKUTU dengan Pengerusi BERSIH 3.0 dan BAR Council selain Datuk Zul NORDIN? Lebai-Lebai DUNGU PAS ke? Sek-sok Lebai-Lebai DUNGU PAS akan PROMOSI pulak LGBT dalam PARTI mereka nanti.. Ye la.. Alang-alang dah berSEKONGKOL sama KATAkan..

Yang KELAKARnya tuh, S/U AGONG PAS masih lagi buat LAWAK BENGONG dengan mengUNGKIT kisah lama PAS semasa di dalam BN dahulu..

"Pengalaman lalu, sesiapa yang bekerjasama dengan UMNO akan dikawal dan selepas itu banyak berlakunya perbezaan pandangan. Peluang untuk kerjasama itu tidak berlaku kali ini, biarlah (bersama) PR menghadapi PRU kali ini, untuk 50 tahun akan datang, kita tidak tahu," ->KLIK<-

HE!HE!HE! Apakah PAS yang berSEKUTU dengan PKR dan DAP La'anatullah TIDAK diKAWAL langsung? Kalau diRUJUK kembali CONTOH yang diNYATAkan, PAS di dalam PR cuma Tukang Basuh BERAK kepada para PEMIMPIN PKR dan DAP La'anatullah aje? Tu pasallah sebut HUDUD aje asyik kena JERKAH? S/U AGONG PAS nih dah makan UBAT dan jumpa doktor sakit MENTAL ke belum?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan