Thursday, June 21, 2012

RED ALERT - 'BABI KUNING' ini memperLEKEHkan RAKYAT khususnya UMAT Melayu/ISLAM di NEGARA ini KONONnya TIDAK tahu mengUNDI!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

PenDEDAHan ini diMULAkan oleh BLOG My MASSA.. Ada beberapa BLOG lain turut menyahutnya seperti AIDC tetapi TIDAK diperBESARkan.. Malah, penDEDAHan yang SAMA turut diSENTUH oleh Datuk ZAINI Hassan di dalam Utusan MALAYSIA edisi semalam.. Jelas sekali ianya SERIUS dan memBAHAYAkan NEGARA.. Namun, apakah TINDAKan pihak berKUASA? ->KLIK<-

Kalau diTELITI, penDEDAHan oleh BLOG My MASSA ini amat SERIUS dan sepatutnya Menteri KDN, Menteri LUAR, SPR dan segala macam AGENSI Risikan dan KeSELAMATan NEGARA TIDAK patut berDIAM diri.. Setakat ini kita TIDAK terbaca sebarang RESPON atau TINDAKan untuk menyiasat penDEDAHan ini.. Apakah mereka SEMUA ini TIDUR?

TAHUkah anda apa MAKNA 'SOVEREIGNITY'? Menurut WIKIPEDIA, MAKNAnya,

"Sovereignty is the quality of having supreme, independent authority over a geographic area, such as a territory." ->KLIK<-

Selepas anda memBACA penDEDAHan oleh BLOG My MASSA dan AIDC, adakah anda masih meRASAkan NEGARA ini masih lagi 'SOVEREIGNITY'? Apakah NILAI keMERDEKAan NEGARA kita selama 54 TAHUN jika kita masih terpaksa mengikut TELUNJUK kuasa ASING? Kuasa ASING terUTAMAnya yang cuba diJEMPUT oleh 'AH-BENG' peMAKAN BABI dalam DAP La'anatullah dan PKR yang begitu KEMARUK nak MENGIKIS KUASA POLITIK umat Melayu/ISLAM di NEGARA ini? Apakah keMERDEKAan itu masih berNILAI lagi?

Siapakah 'BABI KUNING' ini yang cuba NAK menunjuk-ajar WARGANEGARA MALAYSIA kaedah untuk memBUANG UNDI? SPR patut memandang SERIUS kerana beberapa GAMBAR menunjukkan LOGO SPR diGUNAkan tanpa keBENARan RASMI (BODOH sangat ke SPR nak buat SESI macam ni kat NEGARA ASING?).. ->KLIK<- dan ->KLIK<-

Jadik, TIDAK ada sebab untuk SPR berDIAM diri seperti mana Timbalan PENGERUSInya yang ENGGAN ambil TINDAKan MAHKAMAH terhadap S/U AGONG PKR yang memFITNAHnya KONONnya dia adalah ahli UMNO! Jagalah INTEGRITI SPR itu sendiri..



Secara LOGIKnya, kenapakah 'BABI KUNING' ini berIYA-IYA hendak berLAGAK KONONnya dia tu lebih mengetahui pasal KAEDAH pemBUANGan UNDI di NEGARA ini? Dengan KATA lain, SIAPAkah dia untuk mengatakan PRU selama 12 KALI di NEGARA ini TIDAK telus? Jika TIDAK telus,

- Kenapakah peMAKAN GAJI BUTA seperti Pok Nik 'ALAIHISSALAM' berKUASA selama 23 TAHUN di Kelantan?

- Kenapakah MB yang menJAHANAMkan sebuah NEGERI MAJU seperti Selangor dapat berKUASA?

- Kenapakah KM yang RASIS dan KUAT berBOHONG seperti di Pulau Pinang dapat berKUASA?

Jadik, SIAPAkah si 'BABI KUNING' dan para 'AH-BENG' peMAKAN BABI ini nak berLAGAK KONONnya dia ada 'AUTHORITY' untuk lebih BAIK daripada SPR?



Kenapakah pulak SINGAPURA diPILIH oleh para 'AH-BENG' peMAKAN BABI ini untuk perJUMPAan sebegini? Apakah SINGAPURA yang diPERINTAH ala DINASTI itu MODEL terBAIK sebuah kerajaan? Atau SINGAPURA itu MODEL terBAIK bagi para 'AH-BENG' peMAKAN BABI ini KONONnya untuk menunjukkan 'SUPREMACY' mereka terhadap kaum Melayu/ISLAM yang menJADI kaum MAJORITI dalam sesebuah NEGARA? Jika itu yang diMAKSUDkan, TIDAKkah TINDAKan sedemikian diLIHAT sebagai menCAMPURi URUSAN sesebuah NEGARA berDAULAT? Apakah MAKNAnya 'SOVEREIGNITY' sesebuah NEGARA jika Kerajaan PUSAT buat-buat PANDANG sebelah MATA sahaja? PENAKUT sangat ke?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan