Saturday, June 16, 2012

BUKTI jelas Penasihat PKR dan para PEMUJAnya akan menZALIMi RAKYAT di NEGARA ini jika mereka berKUASA..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

TENGOK kot mana sekalipun RAMAI PEMIMPIN dalam NGO seperti PERKASA, JATI dan TIBAI lebih diTAKUTi oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS dan puak 'PenJUBOR' dalam PKR.. TIDAK perlu diperKATAkan lagi bahawa TAKUTnya mereka ini terhadap para PEMIMPIN NGO ini meLEBIHi keTAKUTan mereka terhadap UMNO/BN.. Sepatutnya para PEMIMPIN UMNO/BN patut belajar CARA untuk menimbulkan keTAKUTan terhadap LAWAN seperti mana mereka ini LAKUkan.. Apa GUNAnya UMNO/BN berTERIAK ke sana ke mari menJAJA segala JASA-JASA mereka terhadap RAKYAT sedangkan adalah jelas Lebai-Lebai DUNGU PAS dan puak penJUBOR dalam PKR ini langsung TIDAK mengHARGAinya?

Kita TEGASkan di sini bahawa Lebai-Lebai DUNGU PAS dan puak penJUBOR dalam PKR sememangnya TAKUT dengan para PEMIMPIN NGO seperti PERKASA, JATI dan TIBAI.. Ini kerana keBANYAKkan para PEMIMPIN NGO ini ialah mereka yang pernah berGELUMANG dengan keKOTORan bersama-sama Penasihat PKR.. Apabila mereka ENGGAN lagi berGELUMANG dengan keKOTORan, seterusnya mengELAKkan diri daripada berSEKUTU dengan Penasihat PKR, sudah tentu mereka menJADI MUSUH.. Apatah lagi selepas mereka beRAMAI-RAMAI keluar dari PKR dan menDEDAHkan segala keBURUKkan Penasihat PKR kepada KHALAYAK RAMAI.. TIDAKkah ini menakutkan dia?

Sebagai CONTOH, Datuk ZUL Nordin, Senator EZAM, Rahimi OSMAN dan M. Gobalakrishnan meRUPAkan orang yang paling diTAKUTi oleh Penasihat PKR.. Ini kerana mereka ini sangat RAPAT dengan Penasihat PKR seKELUARGA dan TAHU setiap TINGKAH laku mereka.. Datuk ZUL Nordin meRUPAkan orang yang paling diTAKUTi oleh Penasihat PKR kerana dia pernah menJADI PEGUAM BELAnya dan seperti jugak Karpal SINGH, sudah tentu banyak MAKLUMAT PERIBADI Penasihat PKR diSIMPANnya.. Sebab itulah Penasihat PKR seBOLEH-BOLEHnya mahu meLENYAPkan Datuk ZUL Nordin agar dia TIDAK dapat berCAKAP untuk menDEDAHkan perangai BURUK Penasihat PKR..



Dalam KONTEKS ini, RAKYAT wajar meLIHAT bagaimana Lebai-Lebai DUNGU PAS sanggup menJADI KELDAI dan ANJING kepada keBURUKkan para PEMIMPIN PKR dan DAP La'anatullah.. Lebai-Lebai DUNGU PAS sentiasa terkeHADAPAN untuk meLINDUNGi keMUNGKARan yang dilakukan oleh para PEMIMPIN PKR dan DAP La'anatullah.. Seperti dalam KLIP tersebut, anda SAKSIkan sendiri bagaimana mereka yang PEDIH dan 'KePANASan' dengan penDEDAHan Datuk ZUL Nordin menyerang dia.. AIK? Ini pun tak TAHAN? Selama ini Lebai-Lebai DUNGU PAS dok menDEDAHkan keBURUKkan para PEMIMPIN UMNO sampaikan terpaksa meREKA-REKA FITNAH, tak mengapa pulak?

Kita dari DULU lagi PERCAYA bahawa Lebai-Lebai DUNGU PAS ini sudah terKELUAR daripada ISLAM.. Mereka sebenarnya sama TARAF dengan Musailamah Al KAZZAB yang diPERANGi oleh Khalifah Abu BAKAR As-SIDDIQ kerana MURTAD dan menDAKWA dirinya sebagai Nabi seSUDAH keWAFATan Rasululllah SAW.. TAKSUB Lebai-Lebai DUNGU PAS kepada Pok Nik 'ALAIHISSALAM' dan Penasihat PKR yang sentiasa di'SUCI'kan oleh Pok Nik ini sudah sampai tahap menyesatkan! MALANGnya, para ULAMA ISLAM di dalam Majlis FATWA Kebangsaan masih 'KAKU' nak meLABELkan PAS sebagai SESAT.. Agaknya RISAU kot mereka berSARA nanti PAS tak nak CALONkan?

KeBENARan yang dibawa oleh ISLAM tetap terPELIHARA oleh mereka yang benar-benar berPEGANG TEGUH kepada RUKUN ISLAM, RUKUN IMAN, Al-QURAN dan SUNNAH.. Sebab itulah IBU BAPA zaman MILENIUM ini wajar menitik-BERATkan penDIDIKan agama ISLAM terhadap ANAK-ANAK agar apabila mereka DEWASA, mereka TIDAK terTIPU dengan LABEL ISLAM pada PAS! PAS itu hanya sekadar 'PAKAIAN' dan 'LAKONAN' bagi mengHALALkan perBUATan mereka yang KONONnya mahu diLIHAT lebih ISLAM berbanding umat ISLAM lain.. Sedangkan ISLAM atau TIDAKnya seseorang itu adalah peNILAIan yang meRUPAkan URUSAN Allah SWT, bukan URUSAN manusia!

Apa yang berlaku di dalam KLIP tersebut memBUKTIkan bagaimana Lebai-Lebai DUNGU PAS dan puak 'PenJUBOR' dalam PKR akan berTINDAK lebih ZALIM dan KEJAM terhadap mereka yang TIDAK berSETUJU dengan mereka.. Penasihat PKR jika diTAKDIRkan berKUASA NESCAYA akan menjadi manusia yang lebih ZALIM daripada Pol Pot, FIRAUN, Nebuchadnezzar, NERO atau pun Hulaku KHAN.. Apakah RAKYAT begitu BODOH untuk menyerahkan diri mereka diPERINTAH di bawah keZALIMan REJIM Lebai-Lebai DUNGU PAS dan puak 'PenJUBOR' dalam PKR ini? Apakah RAKYAT rela hidup dalam pemBOHONGan dan kePALSUan yang diSEBARkan oleh DAJJAL Penasihat PKR ini?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan