Sunday, June 24, 2012

Jangan diLARANG! Biarkan aje Lebai-Lebai DUNGU PAS nak BELAJAR daripada penganut SYIAH kat EKSPO di KB!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita HAIRAN kenapa RAMAI juruBLOG pro-UMNO/BN turut sama meLATAH apabila menDAPATi WUJUDnya PAMERAN berUNSURkan SYIAH sempena EKSPO PerDAGANGan Dunia ISLAM di Kota Bharu minggu LEPAS.. ->KLIK<-


Dalam KONTEKS ini, para juruBLOG pro-UMNO/BN TIDAK seHARUSnya meLATAH dan menempelak Lebai-Lebai PAS yang jugak turut terNGANGA dengan ISU ini.. Anda seHARUSnya FAHAM bahawa penganut MAZHAB SYIAH dan Lebai-Lebai DUNGU PAS sebenarnya amat-amat menyeRUPAi antara satu SAMA lain.. Dengan KATA lain, mereka ibarat 'KEMBAR' yang seIRAS tetapi tinggal di berLAINan NEGARA! HE!HE!HE!

Kita KATAkan sedemikian kerana penganut MAZHAB SYIAH TIDAK ada BEZAnya dalam bab TAKSUB kepada IMAM atau AYATOLLAH mereka.. TIDAKkah ciri-ciri sebegini menyamai Lebai-Lebai DUNGU PAS yang TAKSUB kepada para PEMIMPIN mereka CONTOHnya seperti Pok Nik 'ALAIHISSALAM'? Jadik, anda seWAJARnya menyedari bahawa penyertaan mereka TIDAK seMESTInya untuk menyebarkan FAHAMAN SYIAH.. Sebaliknya, mereka TIDAK lebih sekadar ingin menunjukkan TAHAP keTAKSUBan mereka TIDAK KALAH berbanding Lebai-Lebai DUNGU PAS! Dalam KONTEKS ini, Pok Nik jugak sepatutnya berasa BANGGA!

Bukan sahaja dari segi keTAKSUBan, Lebai-Lebai PAS jugak berKONGSI peranan dengan para penganut MAZHAB SYIAH terUTAMAnya dalam bab memecah-belahkan umat ISLAM! Pada awal ERA 80-an, kita menyaksikan pePERANGan Iran-Iraq yang boleh diKATAkan jugak pePERANGan sesama umat ISLAM.. Begitu jugak dengan PAS yang berMATI-MATIan sanggup memerangi dan mengKAFIRkan UMNO demi mengejar secebis KUASA? Jadik, TIDAKkah ini jugak meRUPAkan satu bentuk perSAMAan antara Lebai-Lebai DUNGU PAS dengan para penganut MAZHAB SYIAH? Sekali lagi kita menCADANGkan Pok Nik patut rasa BANGGA!

Cumanya, kita terTANYA-TANYA jugaklah adakah Lebai-Lebai DUNGU PAS akan melakukan RITUAL sama seperti para penganut MAZHAB SYIAH lakukan semasa Hari ASYURA? Pada penganut MAZHAB SYIAH, Hari ASYURA disambut sebegini RUPA bagi memperINGATi keMATIan cucunda Rasulullah SAW iaitu Sayyidina Hussein RA yang dianggap sebagai salah seorang IMAM mereka..


Mungkin Lebai-Lebai DUNGU PAS jugak patut melakukan RITUAL sebegini RUPA apabila Pok Nik dah TIADA? Atau pun sekurang-kurangnya Lebai-Lebai PAS boleh buat 'REHEARSAL' sedemikian setiap kali Pok Nik 'EMERGENCY' bila kena masuk WAD CCU di HUSM?

Namun demikian, kita wajar jugak menZAHIRkan keKAGUMan terhadap keMAMPUan NEGARA Iran yang mampu menCIPTA beberapa TEKNOLOGI MODEN.. Ini sahaja perBEZAan KETARA antara NEGARA asal para penganut MAZHAB SYIAH dengan NEGERI yang diKUASAi oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Tatkala Iran mampu menCIPTA TEKNOLOGI perSENJATAan yang CANGGIH, Lebai-Lebai DUNGU PAS masih TIDAK mampu untuk memBERIkan bekalan air BERSIH kepada RAKYAT Kelantan walaupun dah berKUASA selama 2 DEKAD! Apa ni Pok Nik? Bikin MALU aje? Maunya AYATOLLAH pun GELAK terGULING-GULING!

Selain itu, Iran jugak terKENAL sebagai NEGARA yang KUAT menentang dasar-dasar NEGARA KAFIR seperti LIBERALISASI dan PLURALISME.. Bukankah AYATOLLAH Iran yang mahu PANCUNG kepala Salman Rushdie kerana mengHINA Rasulullah SAW di dalam BUKU 'The SATANIC Verses'? BerBEZA pulak dengan Lebai-Lebai DUNGU PAS yang bukan aje memBIARkan Rasulullah SAW dan Al-QURAN diHINA dek KAFIR seperti DAP La'anatullah, nama Allah SWT pun nak diKONGSIkan sama RATA dengan mereka? Mungkin sebab itulah Lebai-Lebai DUNGU PAS patut memPELAJARi perkara begini semasa EKSPO ini..

Wallahualam..

2 comments:

  1. persamaan ahli PAS dan Syiah yang paling ketara ialah mereka menggalakkan penggunaan konsep Taqqiyah, iaitu halal berbohong kononnya jika untuk tujuan kemenangan mereka. ini sangat berbahaya.

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Rasanya KONSEP apa pun yang dipakai mereka SEMUAnya jelas meMUSNAHkan umat ISLAM sendiri..

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan