Wednesday, June 13, 2012

Menunggu UMNO meLAHIRkan seRAMAI mungkin 'PAHLAWAN' seperti Datuk ZUL Nordin..

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KeBERANIan Datuk ZUL Nordin sebenarnya memang TIDAK perlu dipertikaikan lagi.. Malah, Datuk ZUL Nordin sebenarnya KONSISTEN terhadap FAKTA dan keBENARan.. Datuk ZUL Nordin walaupun TIDAK diSUKAi oleh para 'AH BENG' peMAKAN BABI, para KAKI 'menJUBOR' dan Lebai-Lebai DUNGU PAS, dia sebenarnya lebih EFISIEN menDEDAHkan dan MENYERANG PR berbanding para PEMIMPIN UMNO sendiri.. Berlatar-belakangkan sebagai bekas PEGUAM kepada Penasihat PKR, sudah tentu beliau mempunyai BANYAK 'PELURU' untuk diMUNTAHkan terhadap puak-puak PR..



MALANGnya, keBERANIan Datuk ZUL Nordin ini sepatutnya diMILIKi sama oleh para PEMIMPIN UMNO/BN.. Namun demikian, para PEMIMPIN UMNO/BN hari bukan sahaja TIDAK seBERANI Datuk ZUL Nordin, malah ada pulak yang meLABELkan Datuk ZUL dengan pelbagai GELARAN sama seperti puak-puak PR.. TIDAK cukup dengan itu, mereka jugak mengUPAH beberapa juruBLOG untuk menyerang Datuk ZUL terUTAMAnya juruBLOG yang membawa IDEALISME seperti 'New POLITICs', 'REFORM', LIBERAL dan sebagainya.. Sedangkan ianya berTENTANGan dengan perJUANGan UMNO itu sendiri? Malah, jelas sekali IDEALISME sebegini CIPTAan musuh UMNO..



Dalam KONTEKS ini, kita FAHAM bahawa tujuan Datuk ZUL Nordin diSERANG oleh puak-puak di dalam UMNO sendiri kerana mereka MAHUkan UMNO TIDAK kembali KUAT.. UMNO yang LEMAH dan GAGAL menerajui BN untuk menDAPATkan 2/3 kerusi PARLIMEN mudah diKAWAL dan diTUNDUKkan.. UMNO yang LEMAH sebenarnya satu BONUS kepada puak-puak ini yang sebenarnya sejak DULU lagi berKIBLATkan Penasihat PKR atau lebih TEPAT lagi menjadi HAMBA kepada ZIONIS Neo-CON.. Sesudah memperDUNGUkan Lebai-Lebai PAS, UMNOlah yang menjadi SASARAN pulak!

Kita PERCAYA DS Najib dan TS Muhyiddin pun sebenarnya menyedari GERAKAN peROSAK ini.. Namun, mereka TIDAK mampu berbuat apa-apa kerana sebarang TINDAKAN yang TIDAK teliti akan menDATANGkan keMUSNAHan kepada UMNO.. Sampai sekarang UMNO TIDAK berani berTINDAK terhadap peSALAH POLITIK WANG atau mereka yang terang-terang memperLIHATkan diri sebagai ASKAR upahan Penasihat PKR di dalam PARTI ini.. Ini kerana UMNO khuatir jika TINDAKAN diambil, ini membuka RUANG kepada MANIPULASI untuk menimbulkan keTIDAK-PERCAYAan kepada PEMIMPIN.. Jika ini berlaku, MUSNAHlah REPUTASI DS Najib yang diBINA selama ini..

Apa pun, kita yakin DS Najib dan TS Muhyiddin TIDAK meLIHAT para PEMIMPIN seperti Datuk ZUL atau mana-mana PEMIMPIN dari PERKASA dan JATI sebagai ANCAMAN kepada UMNO.. Jika DS Najib dan TS Muhyiddin melihat sedemikian, maka pada PRU-13 nanti nescaya UMNO/BN akan hanya tinggal BENDERA.. Sia-sia sahajalah perJUANGan UMNO meMERDEKAkan NEGARA selama ini jika UMNO menerima NASIB sama seperti PARTI Kongres di India, PARTI Golkar di Indonesia atau LDP di Jepun.. Sudah tiba masanya DS Najib dan TS Muhyiddin menyediakan PASUKAN yang MANTAP untuk berHADAPAn secara 'FACE to FACE' dengan MUSUH mereka.. TUNGGU apa lagi?

Wallahualam..

1 comment:

  1. salam, semalam rabu 13hb jun ada wawancara tv3 jam 11 mlm. ada maklumat yg cukup baik oleh yb zul. kalau ada youtube tolong siarkan ye.

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan