Monday, July 16, 2012

Lebai-Lebai ZIONIS yang KECEWA di HIMPUNan OREN kerana GAGAL meROMPAK FELDA seperti mana Ladang RAKYAT di Kelantan..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KeGAGALan HIMPUNan OREN sudah menjadi bahan GELAK KETAWA di dalam media SIBER ketika ini.. Eh? GAGAL ke? Iye.. Memang GAGAL.. 'SPIN'lah kot mana sekalipun.. Memang GAGAL.. Jelas sekali para peneroka FELDA sendiri meLUAT dan menyambut HAMBAR seruan HIMPUNan OREN ini.. Mereka TIDAKlah seBAHLOL seperti Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Peneroka FELDA jelas TAHU siapa yang JAGA kePENTINGan mereka.. Mereka pun PELIK kenapa tiba-tiba aje Lebai-Lebai DUNGU PAS ini nak berCAKAP meWAKILi mereka sedangkan mereka tak NAMPAK pun SUMBANGAN PAS? ->KLIK<-

Secara JUJURnya kita ingin berTANYA apakah yang ingin diCAPAI oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS yang mengANJURkan HIMPUNan OREN ini? Untuk menunjukkan RAMAI yang TIDAK berSETUJU dengan penyenaraian FGVH di BURSA Malaysia? TIDAKkah keTIDAK-HADIRan ratusan RIBU orang para peneroka FELDA pada HIMPUNan OREN itu jugak memBUKTIkan keGAGALan Lebai-Lebai DUNGU PAS ini? MAJORITI yang HADIR ialah Lebai-Lebai DUNGU PAS yang bukan pun peneroka FELDA? Jadik, di manakah RELEVANnya untuk mengatakan para peneroka bersama Lebai-Lebai DUNGU PAS ini?

BAIKlah, apakah JASA Lebai-Lebai DUNGU PAS selama ini terhadap para peneroka FELDA? Ada? Ada ke? Bagi satu aje.. Ada? Tak ada kan? Baik dari segi pemBUKAan tanah-tanah RANCANGan, penyediaan PRASARANA, BANTUAN kepada para peneroka hinggalah kepada penJUALan hasil-hasil dari FELDA, satu pun TIDAK ada SUMBANGAN daripada Lebai-Lebai DUNGU PAS ini.. SEMUAnya dari A hingga Z adalah kerja KERAS UMNO/BN berMULA dari PM allahyarham Tun Abdul RAZAK hinggalah kepada DS Najib.. Dengan KATA lain, tanpa Lebai-Lebai DUNGU PAS pun FELDA mampu diURUSkan dengan BAIK.. Tak MALU ke Lebai-Lebai DUNGU PAS ini meRAMPAS keCEMERLANGan orang?

Siapakah pulak Lebai-Lebai DUNGU PAS ini yang PERASAN KONONnya mereka LAYAK berBICARA bagi pihak peneroka FELDA? Apakah Lebai-Lebai DUNGU PAS telah berjaya mengURUSkan mana-mana tanah rancangan yang lebih BAIK berBANDING Kerajaan UMNO/BN? Ada? Ada ke? HAKIKATnya, Lebai-Lebai DUNGU PAS lebih terBUKTI dalam bab mengGADAIkan dan meLELONG TANAH-TANAH RAKYAT kepada orang ASING! Nak CONTOH? LUPAkah anda tentang ISU TANAH di Kelantan yang diGADAI ini? ->KLIK<-

Sekadar NOTA, RAKYAT Kelantan masih belum LUPA peristiwa DARURAT Kelantan TAHUN 1977 yang amat diTAKUTi berlaku kembali oleh Pok Nik peMAKAN GAJI BUTA!

Bagaimana pulak dengan ISU Ladang RAKYAT yang menyaksikan REJIM Pok Nik 'ALAIHISSALAM' meRAMPAS TANAH-TANAH dusun yang diTEROKA dan diUSAHAkan oleh RAKYAT Kelantan mengalahkan ZIONIS meRAMPAS tanah PALESTIN? ->KLIK<-

HAKIKATnya inilah kerja JAHANAM Pok Nik selama 23 TAHUN dok MAKAN GAJI BUTA sebagai MB? Masihkah Pok Nik cuba memperBODOHkan RAKYAT Kelantan dengan GAMBAR-GAMBAR ZUHUDnya di media SIBER sedangkan keHODOHan Pok Nik menJALANkan AMANAH dan TUGAS sebagai PEMERINTAH cuba diSEMBUNYIkan?

Oleh itu, sekali lagi kita TANYA SIAPAkah Lebai-Lebai DUNGU PAS ini untuk menyatakan mereka LAYAK berSUARA bagi pihak peneroka FELDA? Anda harus memBAYANGkan bahawa Lebai-Lebai DUNGU PAS ini hanya akan meMUSNAHkan penCAPAIan FELDA di bawah UMNO/BN selama ini jika diTAKDIRkan mereka memerintah.. Bayangkan Lebai-Lebai DUNGU PAS mengGADAIkan tanah-tanah FELDA kepada Cina SINGAPURA seperti apa yang mereka LAKUkan di Kelantan sejak era 1960-an lagi! Jadik, jelaslah di sini yang Lebai-Lebai DUNGU PAS sama seperti ZIONIS di Israel yang meROMPAK RAKYAT Palestin sejak sekian LAMA!

Wallahualam..

3 comments:

  1. inilah PAS sebuah Parti Ajaran Sesat seperti agama sesat syiah. syiah mmperguna ahlul bait dan saidina Ali utk mghina ISLAM manakala PAS pula mggunakan ISLAM itu sndr. PAS & SYIAH adalah musuh dlm selimut kpd ISLAM ! membawa kerosakan, perpecahan dan pghinaan kpd ISLAM dr dlm. umat2 ISLAM yg sygkn ISLAM wajib menolak terus PAS dan ajaran syiah yg sesat ini! tiada bezanya PAS, SYIAH dan ajaran sesat lain seperti ayah pin dan rasul melayu. bertaubatlah sblm mati.

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    JIHAD besar untuk umat ISLAM menDEDAHkan keSESATan PAS selama ini..

    Wallahualam..

    ReplyDelete
  3. tapi kalau hati sidungu pas dan pkr dah kematu mcm batu x kan dgr apa yg btul..x nmpk kebenaran..hati dah mati....

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan