Monday, September 17, 2012

Bukan RAHSIA lagi para SULTAN diHINA demi MENABALKAN 'PenJUBOR + PenZINA' sebagai DIKTATOR REPUBLIK baru!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Bukan RAHSIA lagi ELEMEN yang diTERAPkan dan diAJAR oleh ZIONIS Neo-CON untuk meMUSNAHkan NEGARA ini sedang diSEBARkan oleh puak-puak DUNGU dalam PR.. Seperti yang kita SEMUA maklum, ASAS keNEGARAan kita terLETAK pada PERLEMBAGAAN NEGARA dan RUKUNEGARA.. Dengan KATA lain, NEGARA ini akan KEKAL seADAnya selagi RAKYAT dan PEMERINTAH berSAMA-SAMA berpegang TEGUH kepada PERLEMBAGAAN dan RUKUNEGARA.. Itu sahaja SYARAT MUTLAK untuk menjadi RAKYAT atau WARGANEGARA Malaysia.. Jika anda ENGGAN berPEGANG kepadanya, SILAlah BERAMBUS dari NEGARA ini..


Jika diTAKDIRkan suatu HARI nanti PERLEMBAGAAN dan RUKUNEGARA diHANCURkan demi menabalkan 'PenJUBOR + PenZINA' sebagai DIKTATOR pertama NEGARA, maka NEGARA ini sudah TIDAK menjadi NEGARA Malaysia.. Anda BEBAS meNAMAkan NEGARA ini dengan NAMA lain atau menCORAKkan NEGARA ini ala-ala NEGARA 'FREEMASON' tetapi adakah anda PERCAYA bahawa REJIM DIKTATOR 'PenJUBOR + PenZINA' itu lebih BAIK daripada SISTEM Raja BerPERLEMBAGAAN sebelumnya? Lebih BAIK anda meRUJUK SEJARAH awal NEGARA-NEGARA Arab yang memilih para DIKTATOR sebagai PEMIMPIN mereka..

- Muammar GHADAFFI menjadi PRESIDEN Libya setelah mengGULINGkan Raja Idris.. Akhirnya HARI ini Libya menjadi HURU-HARA kerana keDAULATannya telah diHILANGkan oleh penJAJAHan dalam bentuk MODEN..

- Jeneral Gamal Abdul NASSER menjadi PEMERINTAH Mesir selepas mengGULINGkan Raja FAROUK di Mesir.. Mesir terpaksa TUNDUK kepada REJIM DIKTATOR bersilih ganti hinggalah Hosni MUBARAK diJATUHkan..

- Saddam HUSSEIN jugak menJADI PRESIDEN Iraq selepas mengGULINGkan Raja FAISAL II di Iraq.. HARI ini Iraq masih HURU-HARA walaupun KONONnya BERJAYA mengGULINGkan Saddam HUSSEIN..

- Iran jugak menjadi REPUBLIK selepas mengGULING Shah IRAN pada TAHUN 1979.. Namun, HARI ini Iran menjadi TIDAK stabil kerana diisytihar sebagai MUSUH NEGARA-NEGARA Barat berPAKSIkan ZIONIS Neo-CON dan menjadi pusat AJARan SYIAH..

- Begitu jugak apabila Raja ZAHIR Syah diGULINGkan oleh REJIM Babrak KAMAL di Afghanistan yang diSOKONG oleh KOMUNIS USSR.. Adakah Afghanistan HARI ini menjadi sebuah NEGARA yang PROGRESIF? Anda TAHU jawapannya..

Selepas 55 TAHUN keMERDEKAan NEGARA, HARI ini RAKYAT menyaksikan USAHA untuk menCABUL dan meRUNTUHkan PERLEMBAGAAN NEGARA melalui pelbagai CARA.. KeSEMUAnya diDALANGi oleh REJIM PKR + PAS + DAP La'anatullah KONONnya atas nama keBEBASan berSUARA atau hak-hak ASASI manusia! Sedangkan semua maklum MUSTAHIL REJIM PR ini dapat menJAMIN PEMERINTAHAN lebih BAIK daripada sekarang kerana para PEMIMPIN mereka sendiri jauh lebih BURUK SIFAT dan AKHLAK berBANDING para SULTAN yang saban HARI diBURUKkan oleh mereka dalam MEDIA Internet seperti berikut menerusi BALACI-BALACI dan KADER-KADER 'TERNAKkan' mereka..

Ini adalah SENARAI para SULTAN di NEGARA ini yang pernah diHINA oleh para PEMIMPIN, BALACI-BALACI dan KADER-KADER 'TERNAKkan' PR demi menJAYAkan NAWAITU untuk menabalkan seorang 'PenJUBOR + PenZINA' sebagai DIKTATOR REPUBLIK baru!

1) PengHINAan oleh PENGERUSI DAP La'anatullah ke atas DYMM SULTAN Muhammad ke-V.. ->KLIK<-

2) PengHINAan oleh PENGERUSI DAP La'anatullah terhadap DYMM SULTAN Perak.. ->KLIK<- dan ->KLIK<-

3) PengHINAan oleh para PEMIMPIN PKR Selangor terhadap DYMM SULTAN Selangor.. ->KLIK<-, ->KLIK<- dan ->KLIK<-

4) PengHINAan oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS dan KADER-KADER mereka terhadap DYMM SULTAN Johor.. ->KLIK<- dan ->KLIK<-

5) PengHINAan terhadap DYMM SULTAN Pahang oleh 'Anak-anak IKAN' BELAan PKR dan DAP La'anatullah.. ->KLIK<- dan ->KLIK<-

NEGARA ini baru sahaja diGEMPARkan dengan kisah beberapa NGO dan MEDIA yang jelas pro-PR menerima DANA daripada ZIONIS Neo-CON untuk memporak-perandakan NEGARA demi menabalkan 'PenJUBOR + PenZINA' sebagai DIKTATOR baru dan menJADIkan NEGARA ini sebagai sebuah REPUBLIK! Jika kita PERHATIkan MODUS-operandi mereka yang menyerang para SULTAN ini, mereka diLIHAT sengaja menyerang SULTAN-SULTAN yang mana NEGERI-NEGERInya memPUNYAi KAUM PenDATANG yang RAMAI.. CONTOHnya seperti Selangor, Perak, Johor, Pahang dan NEGERI Sembilan.. Perasan tak anda?

Hanya sekali-sekala atau diKIRA sebagai KES terpencil sahaja jika SULTAN-SULTAN di Kelantan, Kedah, Terengganu dan Perlis diSERANG mereka menerusi MEDIA Internet.. Itu pun jika ada di kalangan para SULTAN ini menyeru RAKYATnya bersatu-padu atas nama NEGARA dan AGAMA ISLAM.. Jadik, jelas sekali OBJEKTIF mereka ialah untuk menJATUHkan para SULTAN di NEGERI yang RAMAI KAUM PenDATANG dalam usaha meREPUBLIKkan NEGARA ini seterusnya menabalkan 'PenJUBOR + PenZINA' sebagai DIKTATOR baru.. Untuk itu, segala USAHA diTUMPUkan untuk 'DOWN'kan IMEJ para SULTAN ini..

Jika diTAKDIRkan pemerintahan para SULTAN di NEGERI-NEGERI tersebut berjaya diREPUBLIKkan, sudah tentu mereka akan memperLUASkan pulak kepada para SULTAN di NEGERI-NEGERI majoriti Melayu/BUMIPUTERA pulak.. Akhirnya satu NEGARA akan berjaya diREPUBLIKkan oleh mereka.. SOALnya, adakah kita sebagai RAKYAT meRELAkan NEGARA ini diRUNTUHkan sedemikian RUPA? RELAkah kita meLIHAT penJAJAHan NEGARA dalam bentuk baru berMODALkan DANA daripada ZIONIS Neo-CON? Mahukah kita diPERINTAH oleh REJIM 'PenJUBOR + PenZINA' yang kemudiannya akan diJATUHkan lalu diGANTI dengan 'DINASTI Lim' anak-berANAK yang berTERASkan YAHUDI Kai-FENG?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan