Saturday, September 22, 2012

Hanya jika umat ISLAM di NEGARA ini BERSATU barulah ISLAM itu TIDAK akan diHINA dek MUSUHnya..



ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

JuruBLOG RBF meLAPORkan KISAH Penolong S/U Dewan ULAMA PAS yang diKATAkan memBELA kenyataan MP DAP La'anatullah dari Beruas iaitu NGEH Koo Ham.. Pemimpin DAP La'anatullah sebelum ini diKATAkan mengHINA umat ISLAM yang berDEMONSTRASI memBANTAH FILEM 'Innocence of MUSLIM' melalui TWITTERnya.. ->KLIK<-

Pada kitalah, Penolong S/U Dewan ULAMA PAS ini hanyalah umpama TAIK CICAK di celah TOMPOKan TAHI GAJAH di dalam PAS.. Dengan KATA lain, tak payah ambil 'POT' pun dengan kenyataan dia nih.. Lebai-Lebai DUNGU PAS seperti biasa ingin meLETAKkan diri mereka KONONnya lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain.. Walaupun dalam KES pengHINAan menerusi FILEM pun mereka tetap ingin dilihat TIDAK berSAMA-SAMA dengan umat ISLAM lain.. Mungkin kita KRITIKAL tetapi itulah HAKIKAT sebenar DEMONSTRASI yang diperLIHATkan semalam samada di Kampung BARU atau pun di Tabung HAJI.. Memang berBEZA berbanding RUSUHAN yang diatur musuh ISLAM sebelum ini yang KONONnya atas nama 'SPRING'..

Anda mungkin MARAH tetapi sebenarnya anda TIDAK dapat apa-apa pun IKITIBAR menerusi DEMONSTRASI semalam.. Anda hanya meLUAHkan keMARAHan di jalan-jalan tetapi anda GAGAL meLIHAT bagaimana musuh-musuh ISLAM hari ini memPENGARUHi anda untuk saling berPECAH-BELAH dan TIDAK bersatu walaupun atas kePENTINGan AGAMA ISLAM.. Seharusnya ada langkah berTERUSan yang wajar diAMBIL, bukannya diTAMATkan dengan DEMONSTRASI sekitar sejam dua sahaja.. Yang dapat KREDIT POLITIK daripada DEMONSTRASI ini hanyalah 'BOSS' Pemuda UMNO dan PAS aje yang sebelum ini dilihat 'SURAM' masa DEPAN dalam PARTI POLITIK masing-masing!

Kalau diLIHAT bentuk DEMONSTRASI di NEGARA -NEGARA ISLAM lain, sampai berHARI-HARI lamanya.. Sampai ada yang hilang NYAWA.. Sudah tentu bukan DEMONSTRASI sebegini yang kita MAHUkan tetapi seharusnya ada langkah yang berTERUSan untuk sekurang-kurangnya mengHALANG ISLAM dan Rasulullah SAW diHINA di masa hadapan.. Pada kita, satu-satunya cara umat ISLAM boleh mengHALANG pengHINAan sebegini hanyalah jika mereka BERSATU atas nama ISLAM.. Soalnya, HARI ini adakah kita sedang BERSATU sedemikian rupa? Kita sedang diPECAH-BELAHkan atas nama POLITIK oleh MUSUH-MUSUH ISLAM menerusi agenda mereka untuk meREPUBLIKkan NEGARA!


Sebab itulah kita LIHAT ada Lebai-Lebai DUNGU PAS boleh berTOLERANSI dengan pengHINAan sedemikian RUPA oleh PEMIMPIN DAP La'anatullah.. Ini memBUKTIkan betapa DUNGUnya Lebai-Lebai PAS kerana jelas mereka GAGAL menDIDIK sekutu mereka DAP La'anatullah tentang ISLAM! Sebaliknya DAP La'anatullah pulak yang menDIDIK mereka menjadi lebih PLURALISME, SEKULAR dan LIBERAL demi POLITIK untuk menJATUHkan UMNO/BN! Maka TIDAK hairanlah Lebai-Lebai DUNGU PAS boleh berTAKBIR bila umat ISLAM dalam UMNO/BN pun boleh diKAFIRkan oleh para KAFIRin DAP La'anatullah ini! Ini boleh diLIHAT dalam RUSUHAN BERSIH, OREN dan HIJAU sebelum ini apabila agenda para MUSUH ISLAM dipeluk CIUM oleh Lebai-Lebai DUNGU PAS..

Dalam UMNO/BN pun TIDAK kurang HEBATnya.. Berbanding ZAMAN pemerintahan TUN Dr. Mahathir yang meLETAKkan NEGARA ini bergerak MAJU berlandaskan unsur-unsur keISLAMan, hari ini UMNO/BN seakan-akan TIDAK meneruskannya.. UMNO/BN hanya mahu sekadar dilihat TIDAK kurang ISLAM apabila di'PROVOKE' dek Lebai-Lebai DUNGU PAS.. Kita nak TANYA kat Pemuda UMNO, berapa BANYAK dah agenda ISLAMISASI yang berjaya diTERAPkan selama peSALAH POLITIK WANG itu jadik 'BOSS'? Kalau agenda untuk dia memPOPULARkan dan meng'GLAMOUR'kan diri sendiri dalam PARTI, BANYAK le!  Patutle PAS diLIHAT lebih 'ADVANTAGE' berbanding UMNO bila bercakap menyentuh bab ISLAM!

Kaedah DEMONSTRASI untuk menunjukkan keMARAHan sebenarnya TIDAK memBERIkan kesan selagi umat ISLAM sendiri TIDAK mahu BERSATU.. Kita LIHAT bila FILEM ini diTERBITkan di YOUTUBE, puak MUSUH ISLAM hanya KETAWA kerana mereka TAHU kita TIDAK mampu berbuat apa-apa pun! Tak NAMPAK lagi sebab kenapa Google ENGGAN menarik FILEM tersebut dari YOUTUBE?

- Kita GUNAkan ENJIN CARIan Google di Internet?

- Kita GUNAkan Google MAP untuk cari LOKASI?

- Kita GUNAkan Google MAIL untuk berhubung?

- Kita GUNAkan G-TALK untuk berKOMUNIKASI?

- Kita GUNAkan OS ANDROID dalam telefon PINTAR kita?

- Kita GUNAkan BLOGSPOT ini untuk menyuarakan pandangan kita?

- Kita GUNAkan YOUTUBE untuk memPROMOSI RAKAMan diri sendiri?

Jadik? Apakah DEMONSTRASI masih lagi meRUPAkan KAEDAH berKESAN untuk mengHALANG pengHINAan sebegini di seluruh DUNIA? Kalau Pak-Pak ARAB BERANI GUNAkan 'OIL Embargo' mungkin berKESAN tetapi Pak-Pak ARAB pun sibuk nak berBUNUHan sesama sendiri? Di NEGARA kita pulak RAMAI tokoh POLITIK diperBODOHkan dek 'Penyokong TEGAR keSELAMATan ISRAEL' yang terang-terang terKANTOI kerana ada RAKAMan 'MenJUBOR dan berZINA' yang GAGAL diNAFIkannya?

Tengok umat ISLAM dok SOKONG orang MACAM ni pun para MUSUH ISLAM terGELAK BESAR pasal terang-terang NAMPAK sangat BODOH! Dia asyik dok BODOHkan RAKYAT Sabah dan Sarawak KONONnya UMNO/BN curi hasil NEGERI mereka sedangkan dia pulak NAIK Jet MEWAH hasil NEGERI dan NEGARA yang diROMPAKnya selama ini takde SIAPA pun nak 'SOUND'? ->KLIK<-

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan