Tuesday, November 18, 2014

Belum pun perHIMPUNan berMULA, UMNO dah macam SLOT MAHARAJA LAWAK diLUNYAIkan oleh mereka ini..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

HE!HE!HE! Belum pun lagi PerHIMPUNan AGONG UMNO berMULA secara RASMI, sudah pun ada perkara-perkara yang meRENCATkan suasananya.. NAMPAK sangat UMNO dah HILANG PUNCA tak TAHU macam mana nak bagi SEMANGAT kepada AHLI dan para PENYOKONG sendiri.. Itu belum diKIRA lagi apakah OBJEKTIF dan HALA TUJU yang ingin diCAPAI oleh UMNO sendiri jika ada PIHAK cuba menjadikan PAU 2014 ini semacam PESTA Buih atau pun perarakan ala-ala LGBT yang diTENTANG HEBAT dulu?

Kita terJUMPA pulak ARTIKEL sebegini dalam BLOG Rizqin Hill.. JuruBLOG ini menegur tentang pengANJURan 'OPEN Day' oleh Pemuda UMNO.. Antara TEGURan yang cuba diSENTUHnya ialah pengGUNAan KHIDMAT 'GADIS Litar' di 'BOOTH' yang disediakan untuk memBERIkan penerangan pasal Pemuda UMNO.. Err.. 'GADIS Litar'? HE!HE!HE!


Nak terGELAK jugak tuh.. Dah 'DESPERATE' sangat ke Pemuda UMNO pasal GAGAL menarik MINAT GENERASI MUDA dengan GAYA 'MACHO', berPERUT BESAR dan 'POYO' ala-ala ARTIS? Apakah itu SEMUA terlalu menJIJIKkan hingga terpaksa mengGUNAkan KHIDMAT 'GADIS Litar' untuk memBERIkan penerangan di 'BOOTH' mereka? ->KLIK<-


Selain itu, Abang DIN Penyu menerusi BLOGnya pulak menyuarakan tentang HASRAT 'BOSS' Pemuda UMNO untuk memBAWAkan ISU TRANSGENDER sebagai ISU AGAMA yang perlu diperBAHASakan nanti.. BeBERAPA pengANALISIS POLITIK meLIHAT yang 'BOSS' Pemuda UMNO hanya cuba menCARI 'GLAMOUR' seperti keBIASAan dengan membawakan ISU begini..  ->KLIK<-


Apa pun, biarlah dia BAWAkan ISU terSEBUT setakat mana yang dia mampu.. Sambil-sambil tuh para peWAKILan UMNO patut MINTAK penJELASan, siapakah GERANGAN dalam GAMBAR ini yang terSEBAR di dalam INTERNET? MENTERI yang berSTOKIN 'PINK' ke?


HE!HE!HE! Selain itu, BLOG Cucu Tok Selampit pulak dah menempelak keHIPOKRITan Pemuda UMNO dalam pengGUNAan BAHASA KEBANGSAAN di dalam beBERAPA ACARA yang jugak SYOK sendiri seperti 'TOWNHALL Meeting'.. Aduyai.. MALUnya UMNO.. Depan RAKYAT bukan MAIN lagi KATA peJUANG BANGSA? Bukan MAIN lagi berSLOGAN BAHASA meLAMBANGkan BANGSA? Tengok-tengok dalam PARTI sendiri ada 'MALAUN' yang menDAULATkan BAHASA Inggeris? HE!HE!HE! ->KLIK<-


Takpe.. Anda pun TAHU siapa ASAl-USUL 'BOSS' Pemuda UMNO ini.. Anda pun TAHU dia LAHIR kat mana berSEKOLAH kat mana.. Jadik, apa 'CLASS'nya dia nak GUNAkan BAHASA KEBANGSAAN tuh.. NAMPAK tak INTELEK pulak.. Tak NAMPAKla macam dia tuh BEKAS GRADUAN SAINS POLITIK aje dari KOLEJ dalam OXFORD.. JATUHlah pulak 'STANDARD' dia dengan DR. Che Rosli, AP PAS Hulu Langat dan PAKAR NUKLEAR dalam PAS.. Dah memang KONONnya 'STANDARD' orang PANDAI di dalam UMNO ialah akan mengGUNAkan BAHASA Inggeris? Dalam PAS pun 'STANDARD'nya BAHASA Melayu aje!

HE!HE!HE! SERONOK sungguh NAMPAKnya mereka memperBODOHkan orang dalam PAU kali ini? Patutlah diKHABARkan bahawa DS Hisham pun turut SAMA meMERIAHkan lagi AKTIVITI sebegini dengan mengAJAK para perWAKILan untuk memBAHASkan segala ISU tanpa perlu berLAPIK bagi menJAGA HATI PEMIMPIN yang di atas tuh.. ->KLIK<-


Wah.. BERANI sungguh DS Hisham kali ini.. Lain daripada BIASA.. Alangkah BAGUSnya keBERANIan DS Hisham ini jugak diPAMERkan dalam ISU-ISU berKAITan TRAGEDI MH- 370 dan MH-17? Ini belum apa-apa lagi DS Hisham sendiri yang terHEGEH-HEGEH nak PERCAYAkan apa sahaja pemBOHONGan yang diSUAkan oleh US dan NEGARA-NEGARA Barat? Walhal, FAKTA daripada China dalam ISU MH-370 dan dari Rusia dalam ISU MH-17 seolah-olah diperKECILkan tanpa ada USAHA untuk menyiasatnya? Apabila PIHAK Rusia menDEDAHkan BUKTI SATELIT berHUBUNG TRAGEDI MH-17, diKATAnya,

"Do not take it wholeheartedly or blindly. I have experience with flying carpets and coconuts during MH370. Let us wait until the international bodies come up with a verified outcome of their investigation," ->KLIK<-

HE!HE!HE! Kalau kita LIHAT VIDEO di bawah, kita terTANYA-TANYA apakah 'TELOQ' DS Hisham ini dah pun diPEGANG oleh Mat Salleh 'WAR MONGER' di sebelahnya itu? 


Wah.. Dulu HUNUS KERIS dalam PAU, bila kena SERGAH oleh KAUM 'AH-BENG' terus MENIKUS lalu MINTAK MAAF.. Kali ini pasal ada Mat Salleh KAKI PERANG kat sebelah aje terus KECUT PERUT tak nak SIASAT dulu BUKTI oleh PIHAK Rusia? Ini macam ada HATI nak jadik TPM? Bikin MALU KETURUNAN ALLAHYARHAM Dato' Onn aje.. 


Jadik, memandangkan DS Hisham sendiri dah kasi 'GREEN LIGHT' untuk perWAKILan BAHASkan apa sahaja ISU, apa KATA kita PAKAT tengok ada ke tak perWAKILan nak 'SOUND' DS Hisham pasal ini? Atau SEMUAnya terHUTANG BUDI pasal diLIMPAHi 'ALIRan FULUS' semasa SESI pemilihan UMNO TAHUN 2013 dulu? Agak-agakla AHLI-AHLI UMNO oii.. KAH!KAH!KAH!

Wallahualam..

10 comments:

  1. Patutla digelar beruk..mmg gaya yg jijik & isu tak relevant..bakal dibawa oleh beruk ni..ketua pemuda yg hanya menang tapi tak diiktiraf majority..

    Alpha male born..not purchased

    ReplyDelete
  2. Bawa isu2 majority rakyat..rumah mahal, perkerjaan kurang, Burma haram bersepah2.
    ibu tunggal

    ReplyDelete
  3. Perhimpunan agong tahun hadapan mungkin Kali terakhir oleh itu ketawalah sampai tertanggal rahang.....talkin untuk umno!!!

    ReplyDelete
  4. Kj dah membina garisan tembok kebal disekelilingnya, para ketua pemuda setiap negeri dan termasuk timbalan ketua adalah orang2 KJ !

    belum termasuk barisan exco pemuda, belum termasuk beberapa orang dalam puteri dan wanita !

    nak ganyang KJ bukan kerja mudah, akan ada individu yang akan tampil menjadi pendekar maya membela KJ , KJ itu memang bijak dan licik menyusun strategi politiknya , dengan kuasa duit dan pengaruh nama dia telah membuktikanya .

    jika beginilah cara dan wajah pemuda umno, jangan haraplah umno akan kembali gemilang , silap2 umno akan terbang melayang lesap dari persada politik negara !

    ReplyDelete
  5. umno kini dihujung garisan penamat , mereka yang ada didalam barisan kepimpinan UMNo harus mula merancang dimana dan bila mereka akan lari bila UMNO tergolek besok !

    ReplyDelete
  6. Aertkel yg. BERNAS, the Sense!

    Si mamat-graduan-oxPOT-kari-gatai-terhegeh-hegeh BERZUMBA licik BERDRAMA-sampai kalah-BOLLYWOOD lagi, ni memang PENJAHANAM UMNO serta hak BUMIPUTERA Islam/Melayu! Tak dak hormat lansung bahasa Melayu/Kebangsaan pula tu - ini cth di tunjukkan pd. org. muda?! Rendah sgt.kah MERTABAT bahasa Melayu/Kebangsaan TERCINTA kita? DBP - tolong SAMAN si PENGKHIANAT KP UMNO ni; baru PADAN MUKA!

    Tengoklah lagi; si mamat-kari ni yg. baru menentang cadangan UMNO meletakkan calon Melayu di kawsn majoriti Melayu - kononnya jgn. ikut kaum tapi ikut siapa "boleh menang"! Agaknya si mamat ni pun banyak menonton "power rangers"-ciptaan-ZIONIS-JAHANAM tak, sampai otak pun dah jadi BANGANG; tahu nak 'menang' aja?!

    Kalau bubuh calon PENDATANG yg. sebenaqnya pun asyik kalah kat kwsn majoriti bumiputera ISLAM/Melayu (sebab dia takkan memperjuangkan Islam serta hak umatnya mahupun hak Bumiputera; dan kalau menang pun, terus GADAI hak/tanah BUMIPUTERA kita cthnya GerakanKAPIR di P. Pinang - lepas tu DAPBANGKAI terus sambung lagi ROMPAKAN ini), itupun bukannya menang pun! Heran betul aku dia ni terus diBENAQkan berkuasa jadi KP UMNO!

    Dan hari ni pula, dia bilang akan menentang yg. Ortodox agama; lepas tu mcm. biasa hanya sebut psl. Extremis 'Islam'?! Oi si BANGANG, Ortodox tu tak bermaksud Extremis - tetapi bermaksud tarditional/konservativ/'established' - kata lulusan oxPOT; perkara mudah mcm. ni pun tak paham?! Kalau dia berani cuba pi kutuk Orthodox Jews mahupun Orthodox Church yg. berlambak kat Barat dan juga di Mesir! Jgn. harap - Islam saja yg. akan disasarkan si mamat-suka-pakai-stokin-PINK ni! Sebab itu dia beriya nak MEMPERJUANGkan nasib PONDAN kat UMNO agaknya! Yg. umat Islam/Melayu-MISKIN masih ramai dan Tanah Rizab Melayu yg. terus PUPUS - tak pula dia minat?!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  7. SYUKUR ALHAMDULILLAH - T'kasih YAB DS Khalid Nordin dan UMNO JOHOR! Inilah semangat perjuangan ISLAM/Melayu yg. kita mahu dlm. UMNO - bukan semangat MEMUNTAHkan mamat-mamat LIBERAL kaki ZUMBA-terhegeh-hegeh, kaki ampu Barat-Zionis-si PENDATANG KAPIRDAJAL, serta kaki-asyik-peluk-gong-eng-SIAL DAPBANGKAI!

    Maka,jgn. harap nak gantikan YAB TS Muhyiddin dgn. mana-mana si Islam/Melayu-LIBERAL - terutamanya si mamat-kari-ZUMBA mahupun si mudin-pro US tu!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. YB Zumba Liberal ni anak buah kesayangan Najib. Sama2 berkongsi otak liberal yang sama.
    Najib tergedik dgn gerakan kesederhanaan.. nk sederhana apa lagi LGBT, Sex bebas, arak judi sana sini?
    apakah dia tak paham Islam itu ialah SEDERHANA.. apa pasal dia mahu liberalkan lagi?

    Skrg PAU 2014 tak boleh bincang isu Agama dan Bangsa? jd dayus UMNO krn takut Cina!!

    ZUmba YB ni kalau tk tendang awal2 dia akan jadikan UMNO lubuk rasuah.. beli undi pemilihan dgn wang..?

    ReplyDelete
  10. Ada Dua Orang Yg Sangat Bermasalah di Malaysia.

    Kalau Dua-dua Ekor nie Mampus ker Pindah ker, Aman Malaysia.

    1. Najib Razak
    2, Anwar Ibrahim Al Juburi

    Khairy Jamaluddin nampak sial dia kerana 2 ekor nie kasi muka..

    Tak jer dua ekor nie, khairy jadi ahli UMNO biasa saja.

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan