Monday, September 14, 2009

Dey Tambi PUNDEK!! Apa JASA you punya 'KAPLA' pada you punya KAUM?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Wah! Nampaknya ada satu KAUM di negara ini sudah begitu melampau hingga boleh menghina pemimpin orang Melayu sesuka hati mereka? KAUM tersebut sudah merasakan mereka begitu BESAR KEPALA hinggakan boleh menempelak atau menghina pemimpin orang Melayu, kaum majoriti di negara ini sesuka hati? KAUM ini sedar ke atau tidak bahawa mereka nih nak adakan perhimpunan agung parti KAUM mereka pun kena merempat kat ibu pejabat milik parti orang Melayu di PWTC? Boleh pulak mereka menghina salah seorang pemimpin Melayu yang gambarnya terpampang di PWTC?

BISIK-BISIK

TUN Dr. Mahathir Mohamad, negarawan ulung negara menjadi sasaran biadap dan kurang ajar segelintir perwakilan MIC pada perhimpunan agung parti itu semalam.

Salah seorang perwakilan parti itu mencadangkan - di dalam dewan keramat UMNO, Dewan Merdeka - supaya Dr. Mahathir diberikan kalungan selipar.

Samy Vellu, presiden parti selama 28 tahun itu - hanya memerhati dan mendengar.

Semasa Dr. Mahathir berada di tampuk pemerintahan, Samylah sanggup menyuapkan kek ke mulut orang tua itu, saban tahun. Hari ini, Tun Dr. Mahathir tidak bernilai lagi.

Awang Selamat


KAUM ini langsung tidak sedar bahawa KAUM mereka sebenarnya langsung tak LAYAK masuk mana-mana Parlimen mahu pun Dewan Undangan Negeri kerana tidak ada kawasan Parlimen atau DUN yang mana KAUM ini menjadi pengundi majoriti! Kalau bukan kerana IHSAN para pemimpin politik Melayu termasuk Tun Dr. Mahathir yang diHINA oleh KAUM ini semasa Perhimpunan Agung mereka baru-baru ini, jangan haraplah KAUM ini diwakili dalam Parlimen atau mana-mana DUN di negara ini! Itu pun tak sedar diri hingga ada pemimpin mereka yang berkuasa selama 28 tahun?

Ketua Pemuda yang baru dilantik daripada parti KAUM JAHANAM ini pulak telah memperlekehkan malah cuba menafikan sumbangan Tun Dr. Mahathir terhadap negara ini termasuk juga sumbangan kepada KAUMnya sendiri selama 22 tahun beliau jadi Perdana Menteri! Baru 'beberapa hari' jadik Ketua Pemuda parti KAUM dia, sudah banyak BESAR KEPALA menghina seorang Negarawan Melayu?

Kita tidak LUPA kenyataan Ketua Pemuda PUNDEK ini yang begitu GILA meJADI BALACI atau menJILAT bontot Ketua Pemuda UMNO PESALAH Politik Wang seperti di bawah:-

http://www.facebook.com/topic.php?uid=134165467813&topic=13059

http://www.kpmu.net/pemuda-barisan-nasional-era-baru/


Suara Ketua Pemuda PUNDEK ini sebenarnya adalah suara Ketua Pemuda UMNO pesalah POLITIK WANG itu sendiri!!

Wah! Bukan MAIN lagi Ketua Pemuda PUNDEK tuh menjilat BONTOT Ketua Pemuda UMNO PESALAH Politik Wang tuh hinggakan mahu PESALAH POLITIK WANG tersebut diberikan jawatan Menteri penuh oleh DS Najib? Ini macam punya PUNDEK boleh ke ingat dapat sokongan daripada KAUM dia sendiri?

CUKUPLAH ORANG MELAYU MEMBERIKAN UNDI MEREKA SETIAP KALI PILIHANRAYA KEPADA KAUM INI.. ORANG MELAYU PATUT BELAJAR 'BERKIRA' DENGAN UNDI MEREKA TERHADAP SETIAP CALON PILIHANRAYA DARIPADA KAUM INI!

Tak cukup lagi ke Melayu diHINA sebagai pembunuh melalui Memorandum HINDRAF, penghinaan terhadap laungan azan untuk menghalalkan pembinaan KUIL dan Sultan Perak dihina oleh SPEAKER daripada KAUM ini?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan