Thursday, December 24, 2009

Sampai bila anda nak diperBODOHkan oleh Penasihat PKR?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita patut TANYAkan soalan ini kepada LEBAI-LEBAI PAS yang DUNGU dan jugak bebudak baru GRAD Universiti yang TIDAK kenal siapa sebenarnya PENASIHAT PKR ini! .. Walaupun sudah LEBIH 10 tahun FAKTA sebenar ini cuba diSEMBUNYIkan atau lebih TEPAT lagi diPUTAR-belitkan oleh puak-puak 'YAHUDI' dalam PKR, namun HAKIKATnya 'BANGKAI GAJAH TIDAK DAPAT DITUTUP DENGAN NYIRU'!

TAHUKAH ANDA SEMUA SIAPAKAH ORANG YANG MULA-MULA MENUDUH PENASIHAT PKR SEKARANG INI ADALAH PELIWAT DI DALAM PARLIMEN PADA TAHUN 1997?

Adakah Tun Dr. Mahathir?
Adakah TS Haniff Omar?
Adakah arwah TS Mokhtar Abdullah?
Adakah TS Ghani Patail?

JAWAPANnya adalah -> Peguam OKU dari sebuah PARTI RACIST yang sering berLAKON kononnya sebagai peguam bela Penasihat PKR.. Anda boleh merujuk hansard perbahasan di Parlimen pada tahun 1997 untuk mencari pengesahan kenyataan ini..

SIAPAKAH PULA YANG MEMBERI GELARAN 'ALJUBURI' KEPADA PENASIHAT PKR SEMASA CERAMAH PAS DI KUBANG KERIAN, KELANTAN TAHUN 1998?

Jawapannya adalah -> seorang Lebai PAS yang bukan berkelulusan agama pun (Dalam PAS, seJAHIL mana pun orang itu akan diTAULIAHkan sebagai 'LEBAI' atau 'USTAZ' asalkan dapat bagi keuntungan POLITIK).. Malah Lebai PAS ini terkenal dengan kes KHALWATnya di Hotel Perdana Kota Bharu dan kes dia kena perHAMBAT dek balu-balu Memali pasal 'KEBAS' duit derma JIHAD! Siapakah LEBAI PAS yang dimaksudkan?

ABE SABU la.. Siapa lagi....

http://gosippolitikmalaysia.wordpress.com/2008/06/13/anwar-ibrahim-dan-kata-pedas-mat-sabu-10-tahun-dahulu/

SENGAJA kita kemukakan dua soalan ini pasal nak UJI pengetahuan anda tentang FAKTA sebenar pasal kita TAHU Penasihat PKR tak akan sesekali mengambil tindakkan atau MENYAMAN orang kedua INDIVIDU ini seperti mana dia begitu berUSAHA nak saman Tun Dr. Mahathir..

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=1223&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_16.htm

TAHUkah anda kenapa Penasihat PKR bersungguh-sungguh mahu menyaman Tun Dr. Mahathir?

Dia sebenarnya 'BERDENDAM' pasal dia dilucutkan jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO oleh Tun Mahathir.. BUKANnya pasal Tun Mahathir panggil dia 'PELIWAT' pun.. Dia sebenarnya hanya SETAPAK sahaja lagi untuk jadi orang paling berkuasa dalam Malaysia.. Malah, jika diTAKDIRkan dia jadik PM, nescaya kita akan menyaksikan dasar negara ini akan menjadi pro YAHUDI dan pro US seperti mana yang dihajati dek kawan-kawannya seperti Wolfowitz..

Dengan KATA lain, dia menyaman Tun Mahathir bukan pasal dia diTUDUH meliwat orang, sebaliknya dia MARAH pasal tak dapat jadik PM!

FIKIRLAH DENGAN AKAL YANG TUHAN BAGI..

Kenapa apabila timbul KES dia terKANTOI meliwat dengan Saiful Bukhari, dia tidak cuba nak menyaman sesiapa pun sampai beratus JUTA? Kenapa dia tak SAMAN kerajaan Malaysia, DS Najib atau UMNO? Dia jugak tak SAMAN Saiful Bukhari beratus juta pun? Malah, dia jugak tak SAMAN pun Azizan Abu Bakar beratus juta dalam kes LIWATnya dahulu? KENAPA?

SEBALIKnya dia:-

1) Lari MENYOROK kat Kedutaan TURKI
2) Liat nak bagi sampel DNAnya semasa disoal-siasat
3) Enggan berSUMPAH lahanat sebaliknya dok pertikai sumpah lahant orang lain
4) Asyik dok TANGGUH nak masuk MAHKAMAH untuk memBUKTIkan siapa BENAR dan siapa SALAH

KITA JANGAN LUPA JUGAK SIAPAKAH 'PEMBAWAK PASSPORT' PENASIHAT PKR INI DARI PEMUDA UMNO!! INILAH MALAUN YANG MENJAHANAMKAN UMNO DAN MEROSAKKAN NEGARA!

Semuanya terang dan JELAS untuk manusia yang mahu berfikir.. Sampai bila anda nak diperBODOHkan?...........

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan