Friday, December 25, 2009

Si 'PIGGY' sangat TAKUT jika orang Melayu memilikki semangat nasionalisme seperti Tun Mahathir


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Selamat Menyambut Hari KRISMAS kepada mereka yang beragama Kristian..

Kali INI kita ingin jelaskan kenapa si 'PIGGY' dari sebuah PARTI RACIST di negara ini begitu GALAK menyerang kepimpinan Melayu KHUSUSnya kepimpinan Tun Dr. Mahathir sebelum ini.. Agak-agak andalah, kenapa si 'PIGGY' ini berbuat demikian?

Seperti yang kita TAHU, PARTI RACIST pimpinannya adalah sebuah parti yang berakar-umbi daripada parti yang memerintah Singapura.. PARTI itulah yang menyebabkan Almarhum Tunku Abdul Rahman mengeluarkan Singapura dari Persekutuan Malaysia kerana mereka 'TIDAK BIASA DENGAN PEMERINTAHAN MELAYU' di negara ini..

Anda patut LIHAT sendiri bagaimana kepimpinan parti tersebut begitu MENGUASAI negara kecil itu dalam segenap SEKTOR.. Habis semua diBOLOTnya atas nama pegangan 'KIASUISME' yang dianutinya turun-temurun.. Kalau kat Malaysia, pasti si 'PIGGY' ini pasti akan mengatakan KRONISME, NEPOTISME dan sebagainya.. Namun, bila dia sendiri BUAT, tak apa pulak?

Sejarah ASAL pulau Singapura diUBAH mengikut selera mereka.. Malah, jika di negara ini pembangkang seperti 'PIGGY' begitu BEBAS memFITNAH dan berBOHONG terhadap kepimpinan negara ini, JANGAN harap si 'PIGGY' yang dimaksudkan boleh melakukan perkara yang sama terhadap kepimpinan parti pemerintah di Singapura!

Si 'PIGGY' sangat KHUATIR jika orang Melayu bersatu mempertahankan HAK-HAK mereka mengikut apa yang sudah TERMAKTUB dalam Perlembagaan Negara ini..Jika ini berlaku, boleh dikatakan si 'PIGGY' ini GAGAL untuk menjadikan Malaysia seperti Singapura seperti apa yang dikehendaki oleh 'GRAND MASTER'nya..

Kita IMBAS balik keGAGALan si 'PIGGY' untuk masuk Parlimen pada tahun 1999 bersama rakan baiknya, si Peguam OKU.. Itu sebenarnya perkara yang amat meMALUkan dan menJATUHkan MARUAH si 'PIGGY'.. Malah, pada masa itulah dia terpaksa TELAN AIR LIUR melihat pihak kerajaan dan ketua pembangkang adalah MELAYU! Untuk itu, dia sengaja buat KACAU terhadap Lebai PAS untuk meLEMAHkan mereka dan memberikannya peluang kembali ke Parlimen pada tahun 2004.. Oleh kerana Lebai PAS ni bukan CERDIK sangat, akhirnya dia berjaya..

Si 'PIGGY' hanya boleh BERJAYA jika ada ahli-ahli POLITIK Melayu sendiri mengKHIANATI hak-hak orang Melayu seperti yang telah pun terMAKTUB dalam Perlembagaan Negara ini.. Kalau kita TELITI betul-betul, baik UMNO mahu pun PAS, semuanya 2X5 dalam bab mengKHIANATI Melayu mengikut kehendak si 'PIGGY' ini.. Ini kerana merekalah yang 'MEMBUKA RUANG' kepada si 'PIGGY' ini dengan mengikut buta-buta apa kehendak PARTI RACISTnya..

-> Bukankah UMNO bawah PM ke-5 yang mengamalkan 'KETERBUKAAN' melampau hinggakan si 'PIGGY' ini BEBAS menjalankan agendanya?

-> Bukankah UMNO berDIAM diri bila si 'PIGGY' dan parti RACISTnya menggunakan slogan 1 MALAYSIA untuk mengHENTAM orang Melayu?

-> Bukankah UMNO berDIAM diri bila si 'PIGGY' menuduh pemimpin-pemimpin Melayu tertentu RASUAH sesuka hatinya sedangkan bila ada ahli parti RACISTnya kena CEKUP dengan SPRM, boleh pulak si 'PIGGY' ini mengatakan UMNO yang jadik dalangnya?

-> Bukankah UMNO dan PAS sama-sama berdiam diri bila parti RACIST ini mempersoalkan perkara-perkara yang sudah pun terMAKTUB dalam Perlembagaan Negara seperti Bahasa Melayu, Agama Islam dan Sultan-Sultan Melayu?

-> Bukankah Presiden PAS dahulu pernah mengeluarkan AMANAT yang mengHARAMkan kerjasama UMNO dengan orang bukan Islam dalam BN? Bagaimana pulak kerjasama PAS dengan si 'PIGGY' dan parti RACISTnya ini pulak? HALAL WAL TOYYIBA?

-> Bukankah Lebai dan USTAZAH PAS yang JAHIL sibuk nak mengGALAKkan pembukaan kandang-kadang BABI di Selangor dan Perak?

-> Bukankah Lebai dan USTAZAH PAS yang JAHIL yang memandai-mandai bagi gelaran 'KHALIFAH' kepada anak si 'PIGGY'? 'KHALIFAH' tuh dah 'POTONG' le BELUM?

-> Bukankah Lebai dan USTAZAH PAS yang JAHIL mengGALAKkan pemimpin parti RACIST mempermainkan ayat suci Al Quran sewenang-wenangnya sedangkan mereka tidak pun berIMAN dengannya?

Sebab itulah si 'PIGGY' begitu bermaharajalela kerana semuanya berpunca daripada keDUNGUan ahli-ahli POLITIK Melayu dalam UMNO dan PAS!

Si 'PIGGY' cuma TAKUTkan satu perkara sahaja.. Iaitu kebangkitan NASIONALISME Melayu dalam mempertahankan hak-hak mereka.. Sebab itulah si 'PIGGY' begitu BERUSAHA nak memBURUK-BURUKkan kepimpinan terdahulu yang cemerlang seperti kepimpinan Tun Mahathir kerana sifat NASIONALISME Melayu yang ada pada Tun Mahathir akan menjadi penghalang kepada cita-cita si 'PIGGY'..

Masalahnya, adakah UMNO dan PAS yang sepatutnya mewakili Melayu memilikki sifat seperti apa yang Tun Mahathir milikki? Sedangkan kedatangan 'GRAND MASTER' Lee Kuan Yew ke Malaysia pun kita lihat pemimpin UMNO dan PAS begitu TERHEGEH-HEGEH menyambutnya?

Generasi MUDA Melayu harus diberi kesedaran tentang perkara ini.. Bukan untuk mencetuskan keKACAUan, sebaliknya untuk mendidik mereka agar mempertahankan hak-hak mereka yang DAH tak seBANYAK mana pun sekarang ini..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan