Monday, June 14, 2010

Lebih BAIK tengok gelagat LEMBU sekandang daripada menghadiri MUKTAMAR Lebai-Lebai itu....


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Adalah LUMRAH jika kita menghadapi mana-mana perhimpunan TAHUNAN parti POLITIK, apa yang kita akan DENGAR adalah kata-kata MERAPU, menghasut dan memperBODOHkan para hadirin.. Walau apa pun NAMA perhimpunan tersebut samada Perhimpunan Agung UMNO, Konvensyen PKR atau MUKTAMAR PAS, semuanya bergantung kepada keBIJAKsanaan pemimpin mengendalikan parti masing-masing.. Kalau pemimpin parti BODOH, maka perhimpunan TAHUNAN parti tersebut pun akan keLIHATan BODOH dan mereka yang menghadirinya pun diLIHAT bodoh seMACAM le..

Kali INI, MUKTAMAR PAS telah 'mengHIDANGkan' kepada kita isu-isu yang KITA tak tahu samada nak memperBODOHkan hadirin ATAU sengaja nak TUNJUK bahawasanya pemimpin mereka memang BODOH:-

1)Pas akan terus berdemonstrasi untuk manipulasi 'mood' rakyat

Antar SEBAB kita hilang rasa HORMAT dengan Lebai PAS adalah kerana mereka BEGITU menyanjung pemimpin yang jelas BODOH dan menjadi pemimpin PARTI bukan kerana dia TAU buat KERJA, sebaliknya kerana pandai berCAKAP kosong.. Seorang pemimpin PAS yang 'DILANTIK' (Pasal dia nih dulu berTANDING Timbalan Presiden tetapi KALAH - nak JAGA air MUKA dia maka Pok Nik 'ALAIHISSALAM' pun bagilah dia JAWATAN)telah mengatakan Pas akan terus mengadakan demonstrasi jalanan untuk memainkan 'mood' rakyat supaya membenci BN sehingga ke pilihan raya umum ke-13 akan datang..

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0613&pub=utusan_malaysia&sec=Terkini&pg=bt_10.htm&arc=hive

Hanya orang BODOH atau BAHLOL (perkataan Penasihat PKR) yang akan mengatakan sedemikian.. Dia menyangka RAKYAT dah tak ada kerja hingga asyik nak berDEMONSTRASI macam di Thailand? Apakah dia INGAT 'mood' RAKYAT memang SUKA dengan demonstrasi tanpa SEBAB? Apakah dia INI yang sering kali 'terBUANG' dari mana-mana kawasan PILIHANRAYA menganggap LAYAK bercakap bagi pihak RAKYAT? KONONnya BN dikatakan mengamalkan RASUAH tetapi KITA tak LUPA kisah DIA nih dikejar dek balu-balu Memali pasal kes LESAPnya duit Tabung Memali? Jadik, adakah seseorang yang pernah diKEJAR seperti INI dan pernah jugak diCEKUP berKHALWAT seperti DIA nih layak bercakap sedemikian RUPA?

2)Nik Aziz tegur perwakilan persenda PM

Antara KARAKTER menarik untuk diperhatikan dalam Muktamar PAS sudah tentu Pok Nik 'ALAHISSALAM'.. Kali INI Pok Nik 'ALAIHISSALAM' telah menegur menegur sikap perwakilan Muktamar Tahunan parti itu yang mengejek Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor kerana ia bertentangan dengan ajaran Islam.. Katanya, "Saya dengar semalam daripada perwakilan guna perkataan-perkataan yang... hendak seronok bolehlah, tetapi menyakitkan hati tidak usahlah guna.. Ada sebut semalam, Rosmah suami Najib, apa perkataan itu.. "Najib semestinya lelaki, kenapa kita kata perempuan suami Najib, hendak seronok boleh tapi menyakitkan hati.. "Kalau menyakitkan hati apa jadinya, seronok tapi dendam sampai akhir. Tutuplah perkara macam itu,"

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0614&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_11.htm

Syabas kita UCAPkan kepada Pok Nik 'ALAHISSALAM' kerana TEGURANnya itu.. CUMA kita masih INGAT lagi tentang DOA PECAH PERUT oleh Pok Nik sendiri terhadap DS Najib.. Kita jugak TIDAK lupa tentang beRATUS kali solat HAJAT yang diadakan KONONnya nak mintak Allah SWT turunkan BALA kepada para pemimpin UMNO.. Kita jugak TAK lupa bagaimana Pok Nik pernah mengatakan Tun Mahathir TAK tahu baca Al QURAN kemudian menarik BALIK dengan mengatakan "Ambo terTIDOR".. Kita jugak TAK lupa tentang SIKAP Pok Nik 'ALAHISSALAM' yang berDIAM diri apabila Lebai-Lebai PAS memFITNAH Tun Mahathir sebagai FIRAUN, tengok VIDEO lucah dengan CUCUnya dan pengHINAan terhadapnya dalam buku 'SHIT'.. Kita memperINGATkan balik bukan kerana DENDAM tetapi kerana betapa LUNYAInya ingatan Pok Nik nih.. HE!HE!HE!

Banyak LAGI perkara-perkara BODOH yang diTUNJUKkan oleh Lebai-Lebai PAS semasa MUKTAMAR mereka.. MALASlah nak memperkatakan.. Buat APA nak memperkatakan tentang perkara yang jelas memaparkan keBODOHan mereka demi mengejar keKUASAan POLITIK? Sebagai perumpamaan, ADALAH LEBIH BAIK TENGOK GELAGAT LEMBU SEKANDANG DARIPADA MENGHADIRI MUKTAMAR LEBAI-LEBAI INI.. Nak lagi SERONOK, mungkin lembu sekandang itu kita boleh pakaikan dengan serban, JUBAH, kopiah, TASBIH dan sebagainya.. HE!HE!HE!

Wallahualam..

1 comment:

  1. Here you have to write yourself something good as per topic where you are giving comments and as per assignment ... at least 1 to 2 lines longer ... You must have to write your assignment URL anywhere while posting your ad. It can be Assignment Main URL: or any Assignment Inner Page... URL ( http://www.translation.pk/urdu-translation.html ):

    Regards,
    M.Waqas Anwar-9470
    http://www.translation.pk

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan