Tuesday, June 15, 2010

Pemimpin No.1 Pakatan Pembangkang - Bukan TAK MAHU tapi memang TAK LAYAK pun!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Tak tahulah betapa RAMAI yang kena 'KENCING' kali ini tetapi kalau diFIKIRkan tentang Lebai-Lebai PAS nih bukannya CERDIK mana pun, maka KITA taklah hairan sangat kalau diorang terTIPU.. Dah BANYAK kali kita katakan, sePANDAI mana pun seseorang itu, kalau masuk PAS aje AUTOMATIK mereka akan jadik lebih BODOH berbanding dengan orang yang sememangnya BODOH.. Oleh itu kita TANYA sekali lagi, BETUL ke anda rasa Pok Nik 'ALAIHISSALAM' tidak mahu jadi orang no.1 pakatan pembangkang kerana merasakan Penasihat PKR lebih LAYAK? HE!HE!HE!

Kalau ikut kenyataan MEDIA, Pok Nik 'ALAHISSALAM' mengatakan "Saya tak mahu jadi orang nombor satu, walaupun ada orang yang mencadangkan saya begitu. Dari dulu lagi saya sentiasa menyebut orang paling layak ialah Anwar sebab dialah orang yang telah lalui tahap peperiksaan (ujian) fizikal dan mental.. Kalau orang lantik saya, saya akan beri pada dia.." Pok Nik jugak mengatakan Penasihat PKR juga lulus daripada segi MORAL! KAH!KAH!KAH!

http://www.bernama.com/bernama/v5/bm/newspolitic.php?id=505692

Mungkin pakar-pakar KESIHATAN patut buat imbasan MRI kat otak Pok Nik.. Almaklumlah, pada USIA sebegini ditambah pulak dengan KURANGnya penggunaan OTAK dalam melakukan kerja seharian sebagai MB selama 20 TAHUN lebih, sudah tentu ada FAKTOR kesihatan yang patut diberi pertimbangan untuk orang TUA nih.. HE!HE!HE!

Kita terINGIN sangat nak TAHU apakah yang diMAKSUDkan dengan 'UJIAN' yang telah dilalui oleh Penasihat PKR seperti yang dimaksudkan oleh Pok Nik? Ya, memang Penasihat PKR pernah masuk JEL Sungai Buloh, tetapi itu ATAS keSALAHannya 'menJUBOR' orang? Dia diBEBASkan bukan kerana dia TIDAK berSALAH, sebaliknya kerana keSILAPan remeh semasa pengHAKIMan sedangkan 3 Hakim Mahkamah Rayuan SEPAKAT mengatakan Penasihat PKR memang terlibat dengan AKTIVITI 'menJUBOR'? Malah, SEL penjara Penasihat PKR di Sungai Buloh JAUH lebih ISTIMEWA berbanding sel PENJARA orang yang melakukan keSALAHan setimpal dengannya? Jauh benar kalau NAK banding dengan Mandela!

Untuk kes 'menJUBOR' kali KEDUA pulak, dia BEBAS menangguhkan tarikh perBICARAan hingga boleh dijadikan REKOD dalam Malaysia Book Of Record! Dia jugak BEBAS melakukan keSALAHan mengHINA mahkamah secara TERBUKA dengan memperSOALkan kesnya yang masih dalam perBICARAan dalam ceramah-ceramah POLITIKnya sedangkan orang yang di'MANGSA'inya langsung TIDAK diberikan peluang sedemikian RUPA? Sebab itulah diSARANkan Pok Nik menjalani ujian MRI.. Hanya orang yang ADA masalah OTAK sahaja mengatakan 'KEISTIMEWAAN' sebegini sebagai 'UJIAN'..

BerHUBUNG dengan penolakkan Pok Nik 'ALAHISSALAM' untuk jadi orang no.1 pakatan pembangkang, TERUS-terang katalah, Pok Nik memang TAK LAYAK pun! Nak TAHU kenapa? Adakah Pok Nik meRASAkan dia akan diTERIMA oleh kepimpinan parti KIASU RACIST La'anatullah (pinjam ISTILAH YB Zul Kulim) jika dia dilantik sebagai orang no.1 pakatan pembangkang? Adakah kepimpinan parti KIASU RACIST La'anatullah berBESAR hati meRELAkan Pok Nik menjadi KETUA mereka sedangkan mereka TAHU orang TUA nih sebenarnya GAGAL sebagai MB di Kelantan? Adakah mereka sanggup jadik PENGIKUT kepada Pok Nik? HE!HE!HE!

Untuk menjadik orang no.1 pakatan pembangkang, anda seHARUSnya meRELAkan diri anda 'diPERKUDAkan' oleh kepimpinan parti KIASU RACIST La'anatullah tersebut.. Kepimpinan parti KIASU RACIST La'anatullah INI pun TAHU mereka kena JAGA HATI penyokong mereka.. Dah TENTU mereka TAK RELA diketuai oleh pemimpin semacam Pok Nik.. NAYA aje kena PELANGKUNG dengan penyokong sendiri.. Jika nak berKETUAkan pemimpin Melayu sekalipun, DAH tentu mereka akan ambil seseorang yang diKENALi dan mempunyai banyak 'CABLE' dalam dan luar negara.. Jika pemimpin Melayu ITU ada masalah, lagilah mereka SUKA pasal mereka pasti akan 'memperKUDAkan' pemimpin Melayu tersebut ikut kehendak mereka!

Lebai-Lebai PAS yang meRASAkan KONONnya Pok Nik nih berSIFAT rendah DIRI, 'LOW PROFILE'atau sebagainya patut TANYA balik kepada DIA:- Kenapa dia ENGGAN lepaskan jawatan MB Kelantan walaupun terBUKTI dia GAGAL dan sekadar tau MAKAN GAJI BUTA? Itu tak KIRA lagi KRONISME anak-BERANAKnya dalam PMBK dan Kerajaan Negeri.. Kalau NAK samakan dengan Ghandi pun KENA ingat jugakla Ghandi tuh JALAN kaki aje mana NAIK Mercedes! HE!HE!HE!

Wallahualam..

1 comment:

  1. Nik Aziz ni cara cakap macam orang ada sakit mental.

    Patutlah dia sokong Anwar si mental tu sangat.

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan