Friday, June 18, 2010

Perangai KOMUNIS dan KIASU parti RACIST La'natullah terserlah untuk menjadikan Malaysia negara KOMUNIS versi BARU..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Dengan merujuk kepada NEGARA jiran kita yang KIASU di selatan tanah air, adalah semakin JELAS bahawa parti 'RACIST' La'anatullah di NEGARA kita semakin BERANI cuba memporak-perandakan NEGARA ini dan berusaha untuk menJADIkan negara ini seperti NEGARA jiran kita yang KIASU di selatan tanah air di BAWAH satu REJIM.. Kita KATAkan sedemikian kerana perSAMAan ketara antara mereka adalah mereka suka MENYAMAN mana-mana pihak yang dianggap MUSUH POLITIK mereka.. Kali INI, dua bekas ADUN mereka yang keluar dari parti akan diSAMAN kononnya mereka telah melanggar KONTRAK..

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2010/6/17/nation/6489304&sec=nation

Kita TIDAK tahu BENAR atau TIDAK wujudnya KONTRAK sedemikian.. Namun, dalam sistem DEMOKRASI, jika meLOMPAT parti dikatakan mengKHIANATI demokrasi, adakah WUJUDnya kontrak sedemikian TIDAK dianggap melanggar DEMOKRASI? Jika wakil rakyat keluar menjadi ADUN BEBAS kerana partinya GAGAL memberikan 'SUPPORT' untuk dia berkhidmat kepada rakyat di kawasannya, adakah ITU bertentangan dengan DEMOKRASI? Dalam KES sedemikian, MUSTAHIL seseorang wakil rakyat DAPAT memberikan KHIDMAT jika parti POLITIK 'RACIST' La'anatullah INI lebih sibuk berPOLITIK dan kerja mereka DOK salahkan orang LAIN aje tapi DIRI sendiri tak tahu buat KERJA?

Cuba anda RUJUK balik sejarah Parti KOMUNIS Malaya(PKM) 40 tahun dahulu.. Bukankah mana-mana ahli PKM yang meninggalkan parti akan diTEMBAK, diSEKSA dan diBUNUH walaupun mereka seBANGSA atau mempunyai hubungan keKELUARGAan? Dalam dunia MODEN, sudah tentu IDEOLOGI ini tidak boleh dipakai dalam sebuah negara DEMOKRASI, namun TINDAK-tanduk mereka masih SAMA -> dalam bentuk SAMAN-menyaman pulaklah.. INI sekaligus memBUKTIkan parti POLITIK 'RACIST' La'anatullah INI merupakan WARISAN TURUN-TEMURUN PKM yang telah memBUNUH banyak RAKYAT negara INI khususnya orang Melayu!

Selain itu, mereka JUGAK menJALANkan kegiatan SUBVERSIF dengan masuk ke IPT dan mengHASUT para pelajar kita dengan FITNAH yang TIDAK dipastikan keBENARannya.. Ini jugak SAMA dengan TAKTIK yang diGUNAkan untuk mengGERAKkan demonstrasi pelajar semasa ZAMAN almarhum PM Tun Razak dahulu.. Para pelajar semasa itu diHASUT dengan cerita KONONnya ada orang mati KEBULURAN di Baling dan banyak lagi cerita BOHONG.. Kali INI pulak mereka mengHASUT para pelajar KONONnya berlaku keTIDAK-SAMArataan antara KAUM dan AGAMA di negara INI.. Hasutan INI mereka lebih diTUJUkan kepada pelajar Melayu dalam BIDANG pengajian SAINS POLITIK agar suatu hari nanti mereka akan mengundi parti POLITIK 'RACIST' La'anatullah INI..

Akhirnya akan LAHIRlah satu bentuk GENERASI yang tidak berSYUKUR dan tidak berterima-kasih kepada kerajaan yang telah menyediakan segala macam keperluan untuk mereka menuntut ILMU.. Para pelajar yang diHASUT ini akan diAJAR untuk meLUPAkan segala bentuk bantuan seperti PINJAMAN pelajaran, prasarana IPT, buku-buku BANTUAN dan segala bentuk kemudahan yang telah kerajaan berikan.. Apabila ada pilihanraya, para PELAJAR ini akan diUSUNG bersama-sama bagi berKEMPEN dan berPOLITIK hingga lupa pelajaran.. Malah para pelajar INI akan di'BACK-UP' oleh parti POLITIK 'RACIST' La'anatullah INI jika diambil tindakkan oleh pihak IPT..

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0618&pub=utusan_malaysia&sec=Mahkamah&pg=ma_06.htm&arc=hive

KITA tak tahu apa akan JADIK dengan mereka INI.. Dah la belajar SAINS POLITIK, kursus yang langsung tak membantu memMAJUkan NEGARA! Kot belajar Sains NUKLEAR ke, Bio-Teknologi ke atau Teknologi NANO ke boleh jugak menyumbang kepada NEGARA! Yang RUGInya adalah NEGARA jugak dalam bentuk sumber MODAL INSAN.. Kita tak TAHU jenis MAK-bapak mereka INI, namun jika mereka TIDAK berSETUJU dengan anak-anak mereka, adalah diGALAKkan memBANTAI anak-anak seperti INI dengan batang BESI atau KELULI bersama dengan pengHASUT dari parti POLITIK 'RACIST' La'anatullah INI .. Pelajar OKU pun mampu menyumbang kepada NEGARA, yang BAHLOL sihat walafiat macam ni pulak menyusahkan orang? JENIS pelajar macam ni lah sek-sok NANTI yang disukai oleh Penasihat PKR sebagai MANGSA aktiviti 'menJUBOR'nya!

Kita WAJAR mengucapkan JUTAAN terima KASIH kepada Menteri Pengajian TINGGI yang hanya memBIARkan sahaja keadaan seperti INI berlaku.. Malah, ucapan yang SAMA jugak patut diTUJUkan kepada banyak Menteri lain seperti Menteri Dalam Negeri dan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat yang mana para Menteri INI adalah WARISAN Menteri-Menteri daripada PM sebelumnya yang GAMBAR TIDOnya tersebar serata DUNIA.. Kita SARANkan para Menteri INI terus buat BONGOK dan bersama-sama mengHANCURkan negara INI secara tidak langsung bersama-sama parti POLITIK 'RACIST' La'anatullah INI..

Wallahualam..

1 comment:

  1. Keganasan DAP iaitu parti PKM versi baru tidak patut dibiarkan berleluasa.

    Kalau mereka suka menyaman, kerajaan pun patut menyaman mereka.

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan