Thursday, July 22, 2010

Kenyataan 'Khalifah Umar Abdul Aziz' terhadap penjawat AWAM Melayu di negerinya patut diLIHAT sebagai mengHINA orang Melayu..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Golongan pentadbir Melayu dalam kerajaan seharusnya berhati-hati apabila bekerja dengan seorang Ketua Menteri yang datang dari sebuah parti 'RACIST' KIASU La'anatullah.. Seperti yang sedia kita MAKLUM, ahli-ahli POLITIK dari parti RACIST'KIASU La'anatullah INI sama sekali tidak akan memberi MUKA kepada orang Melayu dan seboleh-bolehnya mereka mahu mengHINA mana-mana orang Melayu yang bekerja dalam perkhidmatan kerajaan samada secara langsung atau tidak langsung.. Ini sudah LUMRAH kerana seperti jugak dengan 'SAUDARA' mereka dalam parti PAP di Singapura, mereka dikatakan "TIDAK BIASA BERADA DI BAWAH PEMERINTAHAN MELAYU" walaupun negara ini sudah pun MERDEKA 53 tahun..

Adakah Ketua Menteri dari parti RACIST' KIASU La'anatullah INI kurang FAHAM tentang SKOP tugas seorang Pegawai Pembangunan Negeri? Mustahil seorang Ketua Menteri yang KONONnya sering mendabik DADA sebagai 'Khalifah Umar Abdul Aziz' depan penyokong Lebai PAS yang DUNGU tidak FAHAM tentang bidang kuasa pegawai Kerajaan Pusat di negerinya? Atau INI sememangnya SIKAP BURUK Ketua Menteri ini yang PREJUDIS dan anti Melayu sejak dahulu lagi? Dia mungkin boleh meRASUAH RM 100 setahun untuk beberapa orang tua Melayu di negerinya demi mengaburi dada KONONnya dia mendapat SOKONGAN Melayu.. Syukurlah, RAMAI jugak Melayu yang SEDAR pemberian RM 100 setahun jauh lebih MURAH berbanding belanja makanan FRISKIES untuk haiwan peliharaan parti RACIST' KIASU La'anatullah INI.. Itu pun kalau Melayu tu jenis ada MARUAH..

Sikap Ketua Menteri dari parti RACIST' KIASU La'anatullah INI telah pun diTEGUR oleh Ketua Setiausaha Negara (KSN) berhubung dengan TINDAKkannya melemparkan kenyataan terbuka kepada seorang Pegawai Persekutuan yang berkhidmat di negeri tersebut.. Namun, rasanya teguran KSN ini TIDAK akan ke MANA pasal memang kita TAHU sudah menjadi keLAZIMan untuk ahli-ahli parti RACIST' KIASU La'anatullah INI untuk mengHINA dan memperlekehkan penjawat AWAM Melayu dalam kerajaan.. Tujuan mereka berbuat sudah tentu atas dorongan sifat RASIS mereka KONONnya untuk menunjukkan orang Melayu ini TIDAK 'COMPETENT' setanding dengan kaum mereka.. FIKIR balik, adakah Ketua Menteri ini akan berTINDAK sedemikian RUPA jika pegawai terbabit sekaum dengannya?

http://www.agendadaily.com/cms/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_1b63fcca-cabec5bb-154de0b0-d08a5a1a

Di sini sahaja kita boleh menilai tahap INTELEKTUAL orang yang tak MALU mengaku DIRInya sebagai 'Khalifah Umar Abdul Aziz' ini sebagai seorang Ketua Menteri.. Tuduhan oleh Ketua Menteri itu terhadap Pegawai Pembangunan Negeri khususnya mengenai isu curi pasir di Balik Pulau, perobohan Pintu Gerbang Taman Botani Pulau Pinang dan dakwaan tiada tempat duduk disediakan untuk Ketua Menteri Pulau Pinang semasa majlis pelancaran projek Kereta Api Bukit Bendera sebenarnya langsung TIDAK kena mengena dengan BIDANG kuasa atau TUGAS pegawai terbabit.. Malah, yang meMALUkan tuh, segala TUDUHAN tersebut sebenarnya adalah di bawah bidang pegawai dan penguat-kuasaan kerajaan negeri sendiri! Sebab itulah kita KATAkan bahawa tuduhan yang diLEMPARkan oleh Ketua Menteri daripada parti RACIST' KIASU La'anatullah ini bukan bertujuan memperBETULkan keadaan sebaliknya TIDAK lebih cuba menghina KAUM atau 'COMPETENT' kaum pegawai tersebut melaksanakan TUGAS..

Kita TAK tahu apa PERSEPSI Lebai PAS terhadap tindakkan Ketua Menteri daripada parti RACIST' KIASU La'anatullah INI.. Namun, kita cukup YAKIN jika ahli-ahli parti RACIST' KIASU La'anatullah INI berjaya mendapat lebih KUASA di negara INI, Lebai-Lebai PAS pun akan disuruhnya MAKAN TAIK LEMBU aje! Bukankah sikap sebegini jugak sudah pun ditunjukkan oleh Pengerusi parti RACIST' KIASU La'anatullah berhubung kenyataan Pok Nik 'ALAIHISSALAM' tentang soal ISLAM yang di bawa oleh PAS? Itu pun Lebai-Lebai PAS tak de OTAK nak fikir ke?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan