Friday, August 06, 2010

Jika nama Allah SWT pun Lebai PAS sanggup jual, sanggupkah mereka bersama memBELAI 'menatang' ini?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kalau Lebai PAS mencari SEKUTU dalam isu penggunaan nama ALLAH SWT untuk agama lain kerana kepentingan POLITIK pun, janganlah BUTAkan mata dan PERUT sangat.. Tengok-tengoklah siapa yang nak dijadikan SEKUTU dan apa TUJUAN mereka beriya-iya mahukan nama ALLAH SWT dikongsi dengan agama lain.. Kalau dulu UMNO pernah diKAFIRkan hanya kerana bekerjasama dengan kaum lain dalam BN, bagaimana pulak dengan Lebai PAS pada hari ini? Agaknya dah jatuh KAFIR tahap ke berapa? Atau pakat buat-buat LUPA pulak bahawa sebelum ini mereka pernah mengKAFIRkan orang Islam lain?

Kita menyambut BAIK bahawa Kabinet mengarahkan semua PIHAK berhenti memperdebatkan isu penggunaan nama ALLAH SWT.. Walaupun kita agak terkilan kerana sepatutnya ada peruntukan UNDANG-UNDANG diGAZETkan bahawa nama ALLAH SWT dikhususkan untuk penganut agama ISLAM di negara ini.. Namun, kita harap keputusan kabinet ini adalah langkah pertama ke arah itu..

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0805&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_01.htm

Kita jugak mengharapkan agar KABINET dapat merujuk isu penggunaan nama ALLAH SWT ini dalam skop Perlembagaan Negara yang meletakkan ISLAM sebagai agama rasmi.. Kita tidak mahu ada pulak USAHA untuk melahirkan satu bentuk 'agama BARU' dengan mengguna-pakai nama ALLAH SWT kelak jika tiada peruntukkan undang-undang untuk mengHALANGnya..

Namun demikian, ada jugak PIHAK yang memBANTAH keputusan kabinet ini dan lebih cenderung untuk terus memPROVOKASIkan isu ini demi kepentingan POLITIK sempit mereka.. Bukan kerana dia nih orang ISLAM.. Bahkan jauh sekali kalau nak katakan dia nih nak masuk ISLAM.. Kalau nak katakan dia nak letak ISLAM nih bawak tapak KAKI dia, kita percaya le!

http://blog.limkitsiang.com/2010/08/05/who-decided-on-the-cabinet-gag-order-yesterday-on-any-public-discussion-of-%e2%80%9callah%e2%80%9d-controversy/

Malangnya orang macam inilah dijadikkan SEKUTU oleh Lebai PAS yang DUNGU lagi JAHILIIYAH dalam mereka memperjuangkan isu penggunaan nama ALLAH SWT untuk agama lain! Kita harap dan berDOA agar Allah SWT tak terbalikkan BUMI Malaysia ini disebabkan oleh keDUNGUan para Lebai PAS ini..

http://berita-harian-online.com/nik-aziz-tetap-dengan-pendirian-dap-boleh-guna-kalimah-allah/

Kita jugak tak nampak kenapa pegangan agama hendak diSATUkan dalam konsep 1 Malaysia seperti yang dinyatakan oleh SEKUTU Lebai PAS ini? Hanya KOMUNIS sahaja yang menolak semua pegangan agama atau menganggap agama hanya CANDU dan meletakkan fahaman KOMUNIS mengatasinya.. Dalam Al Quran sendiri ada banyak ayat menegaskan tentang kenapa agama ISLAM begitu SUCI hingga tidak boleh disamakan dengan agama-agama LAIN.. Jika Lebai PAS disebabkan keDUNGUan mereka menyokong TUNTUTAN sekutu mereka ini, SALAHkah jika kita katakan bahawa Lebai PAS telah menolak Al Quran dan menyerupai golongan JAHILIYYAH?

Jika anda RUJUK kepada gambar yang dipaparkan, anda TAHU bahawa 'MENATANG' yang dipegang oleh SEKUTU Lebai PAS itu adalah HARAM dan dikira NAJIS diSISI Islam.. Kita faham mereka memegangnya kerana mereka bukan ISLAM dan tidak berIMAN kepada Tuhan orang-orang ISLAM iaitu Allah SWT.. Jika Lebai PAS terus dengan keDUNGUan dalam menyokong SEKUTU mereka tuh berhubung dengan tuntutan penggunaan nama Allah SWT oleh agama lain, maka kita pun terINGIN melihat Lebai PAS memegang 'MENATANG' tersebut secara terbuka seperti mana SEKUTU mereka tuh! Sanggup ke Lebai PAS melakukan sedemikian demi memperTAHANkan keDUNGUan mereka sendiri?

Demi mengHAPUSkan Islam sebagai agama RASMI daripada Perlembagaan Negara, mereka sanggup menggunakan apa sahaja cara dan JELAS sekali isu penggunaan nama Allah SWT oleh agama lain adalah LANGKAH pertama mereka.. Dibantu pulak dengan keDUNGUan Lebai PAS, lebih mudah kerja mereka untuk memusnahkan ISLAM dengan menyamakan agama ini setaraf dengan agama-agama LAIN.. Kita faham mereka cuba mem'PROVOKE' MCA dalam isu ini kerana pada mereka MCA mungkin sefahaman dengan mereka..

http://blog.limkitsiang.com/2010/08/06/whose-credit-not-mcas-of-course/

Yang pelik tuh, sejak bila pulak Lebai PAS begitu DUNGU untuk turut sama bersekongkol dengan mereka INI? Sedangkan kalau UMNO buat sedemikian, akan dituduh KAFIR dan sebagainya? Kalau Lebai PAS setuju sangat, kita CADANGkan akar 'MENATANG' yang 'diBELAI' oleh sekutu mereka dalam gambar tuh dijadikkan MASKOT parti mereka.. Ada BERANI? HE!HE!HE!

Wallahualam..

1 comment:

  1. tunggu fatwa baru, bela babi tak salah, janji tak pegang & makan dia, orang lain makan tak pe.

    celako celako celako.

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan