Friday, September 10, 2010

سلامت هاري راي عيدالفطري


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pengunjung dan pembaca BLOG ini..

Semoga anda sekalian berbahagia menyambut AIDILIFITRI di samping keluarga dan juga dapat merapatkan SILATURRAHIM sesama ummah..

BLOG ini juga ingin meRAKAMkan ucapan SYABAS dan TAHNIAH kepada isteri PM kerana berjaya menunjukkan contoh yang baik apabila tamat khatam Al Quran 30 juzuk..

http://mummyrokiah.blogspot.com/2010/09/wajah-ayu-comel-dan-anggun-ds-rosmah.html

Sekurang-kurangnya ada jugak insan yang INGIN membuat keBAIKkan di bulan mulia ini berbeza daripada Lebai-Lebai Jahiliyyah dan Muslimah SESAT dalam PAS yang tak habis-habis nak berPOLITIK sepenuh masa dalam Bulan yang sepatutnya diIMARAHkan sebaik mungkin..

Anda boleh NILAI sendiri bagaimana TUDUNG LABUH, serban sebesar TAYAR, janggut sepanjang sedepa atau jubah selabuh kelambu tetapi kerana POLITIK, mereka boleh membeza-bezakan dan saling menyisihkan antara umat ISLAM dengan umat ISLAM yang lain.. Habis seluruh bulan Ramadhan di sia-siakan..

Adakah keadaan ini akan berUBAH selepas Ramadhan berakhir? Entahlah..Kita cuma mengharapkan yang terbaik, tetapi semuanya terpulanglah kepada pihak yang dimaksudkan.. Samada memilih untuk menjadi semakin JAHIL atau semakin berubah ke ara keBAIKkan..

Akhir kata, salam SYAWAL untuk semua..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan