Saturday, January 01, 2011

Tahun 2010 menyaksikan ISLAM di HINA di negara oleh si KAFIR yang berPOLITIK - Tahun 2011 bagaimana pulak agaknya?


ASSALAMULAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Pada tahun 2010 kita menyaksikan ISLAM diHINA dalam isu penggunaan nama Allah SWT..

Pada tahun 2010 kita menyaksikan ISLAM diHINA apabila si KAFIR memperMAINkan ayat Al Quran tanpa berIMAN pun dengannya..

Pada tahun 2010 kita menyaksikan ISLAM diHINA apabila si KAFIR masuk ke MIMBAR masjid tanpa menutup AURAT dan tanpa berSUCI..

Pada tahun 2010 kita menyaksikan ISLAM diHINA apabila si KAFIR menjadikan MASJID medan berSENAM ROBIK tanpa pakaian yang sepatutnya seolah-olah sudah TIADA padang atau DEWAN untuk melakukan SENAM ROBIK tersebut.. KENAPA agaknya MASJID yang diPILIH? Tidak Gereja, Kuil Hindu Batu Caves atau mana-mana TOKONG? Anda TAHU jawapannya..

Pada tahun 2010 kita menyaksikan ISLAM diHINA apabila si KAFIR bebas mengKAFIRkan orang ISLAM lain dalam satu KEMPEN pilihanraya kecil..

Begitu sekali ISLAM diHINA oleh si KAFIR dengan diSORAK-sorai oleh parti POLITIK yang mengaku lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain.. Pernahkah ini berlaku di negara-negara ISLAM lain terutamanya di Timur Tengah, Pakistan atau di Indonesia? TIDAK.. Ini hanya berlaku di negara INI kerana KOMPOSISI masyarakat MAJMUKnya cuba diHANCURkan mengikut fahaman POLITIK..

Apakah tahun 2011 MASEHI akan membawa SINAR terhadap keMALAPan ISLAM yang diHINA seperti dinyatakan?

Apakah tahun 2011 MASEHI akan membawa keBANGKITan syiar ISLAM hingga menyebabkan umatnya saling BERSATU tanpa mengira fahaman POLITIK?

Apakah tahun 2011 MASEHI akan memperSAUDARAkan sesama ISLAM tanpa mengira kaum, fahaman POLITIK mahu pun budaya?

Apakah tahun 2011 MASEHI akan menaikkan SEMANGAT umat ISLAM untuk mengHANCURkan sebarang bentuk pengHINAan dan juga mengHANCURkan pihak yang mengHINAkan ISLAM seperti yang dinyatakan?

Semuanya terserah kepada anda sebagai umat ISLAM..

Adakah anda INGIN menjadi umat ISLAM yang KONONnya tutup aurat, berserban, janggut dan JUBAH tetapi mengGALAKkan si KAFIR mengHINA agama sendiri..

ATAU...

Anda ingin menjadi umat ISLAM hanya pada nama individu dan TIDAK pada AKHLAK, ibadat, FEKAH, Tauhid dan lain-lain lagi..

ATAU...

Anda ingin menjadi umat ISLAM yang SYUMUL, sentiasa bergerak ke atas penyatuan tanpa mengira fahaman POLITIK, menolak perBUATan MUNGKAR seperti 'menJUBOR', bersekedudukan, menjadi DEWATA RAYA yang menentukan seseorang masuk SYURGA atau NERAKA, mengamalkan POLITIK WANG dan juga berFIKIRan LIBERAL hingga meROSAKkan agama ISLAM itu sendiri..

Semuanya terLETAK pada diri anda dan juga keAZAMan anda terhadap agama ini sempena tahun baru MASEHI 2011..

SELAMAT TAHUN BARU MASEHI 2011

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan