Tuesday, March 22, 2011

Anda diLARANG meninggalkan DNA / KY Jelly / Jam OMEGA selepas ber'XXX' di Hotel yang ada SPA / Kondo Damansara..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Terlampau banyak KEJUTAN dan BERITA pada hari ISNIN semalam.. Berita keMANGKATan almarhum ibunda DYMM Seri Paduka Baginda YDP Agong, keMATIan kakak Tun Dr. Siti Hasmah, perBICARAan kes 'menJUBOR' Penasihat PKR, pemBUBARan DUN Sarawak, serangan kuasa-kuasa BARAT terhadap Libya dan yang paling mengejutkan ialah penDEDAHan video SEKS yang diKATAkan menyerupai seorang pemimpin terTINGGI Penasihat PKR.. Terlampau banyak hinggakan boleh LEMAH jantung sesiapa yang PEKA terhadap berita sekeliling mereka..

Namun, yang paling mengejutkan pada hari Isnin ialah penDEDAHan rakaman VIDEO seks oleh seorang yang dipanggil sebagai 'DATUK T' di Hotel Carcosa yang diKAITkan dengan seorang pemimpin utama PKR.. DiFAHAMkan beberapa WAKIL media daripada BERNAMA, Kumpulan Utusan, The Star, NSTP, Malaysian Insider dan beberapa INDIVIDU dipanggil menyaksikan penayangan VIDEO seks tersebut.. Malah, desas-desus di dalam media INTERNET mengaitkan individu yang diRAKAM dalam VIDEO seks tersebut amat mirip dengan salah seorang pemimpin PKR yang ketika ini sedang menghadapi kes SEKSUAL dalam bentuk lain di MAHKAMAH..

Beberapa BLOG secara berJENAKA tetapi SERIUS melihat penDEDAHan sebegini amat BERAT dan meMALUkan.. Tidak HAIRANlah individu yang dipanggil 'DATUK T' seakan menCABAR pemimpin PKR tersebut agar berUNDUR dari POLITIK dalam masa seminggu.. Malah, beberapa pemimpin PR seperti 'MAMAT JAMBU' Penerangan PKR, Apek 'pengGIGIT telinga' dan juga 'paderi BESAR' dalam PAS jugak pantas memBUAT kenyataan meNAFIkan individu dalam VIDEO terbabit adalah pemimpin PKR yang diMAKSUDkan MESKIpun mereka sendiri belum pun melihat VIDEO tersebut.. AISEH.. Tak salah nak NAFIkan tetapi NAFIkanlah selepas anda menyaksikan sendiri VIDEO itu dulu!

Malam tadi pemimpin PKR yang diMAKSUDkan tampil membuat sidang MEDIA meNAFIkan bahawa individu dalam VIDEO seks tersebut adalah dirinya.. Malah, seperti biasa ISTERInya dan juak-juaknya cuba sebaik mungkin 'meMANISkan' muka mereka untuk bersama-sama meNAFIkannya.. ->KLIK<-

Tak apalah, itu HAK dia untuk meNAFIkan.. Walaupun sepatutnya dia TAMPIL membuat laporan polis terlebih dahulu.. Namun, kita tidak NAFIkan dia mungkin jugak TAKUT untuk memBUAT laporan polis.. Jika kita ingat balik kes 'menJUBOR'nya yang pertama 10 tahun lalu, ianya berPUNCA daripada laporan polis yang dibuat olehnya terhadap penulis buku 50 Dalil kenapa dia tak boleh jadik PM.. Polis yang membuat SIASATAN terhadap kandungan buku tersebut akhirnya menemukan satu demi satu FAKTA hingga dia diHADAPkan ke mahkamah pada tahun 1998 kerana DAKWAan 'menJUBOR' dan salah guna KUASA.. Mungkin dia KHUATIR jika SIASATAN polis terhadap VIDEO seks ini akan berkeSUDAHan sama seperti kesnya 10 tahun lalu walaupun diCABAR sedemikian rupa oleh 'DATUK T' yang mengaku diTUGASkan mencari jam OMEGA miliknya selepas adegan seks dalam VIDEO tersebut selesai?

Yang lebih KELAKARnya tuh, apabila kenyataan sidang MEDIAnya seperti dipetik oleh BERNAMA mengatakan dia mengakui dirinya BELUM MELIHAT LAGI VIDEO yang dimaksudkan.. Untuk menguatkan lagi DAKWAannya dia mengatakan SAIZ perut individu dalam VIDEO tersebut lebih BOROI berbanding perutnya.. AIK? Kata belum LIHAT tapi tau pulak bagaimana SAIZ perut individu dalam VIDEO tuh? Macam mana tuh? HE!HE!HE!

Apa pun dia berhak untuk meNAFIkan dirinya.. Malah, mungkin dia jugak BERANI untuk berSUMPAH bahawa individu dalam VIDEO tersebut bukan DIRInya walaupun dia tidak BERANI berSUMPAH seperti 'mangsa'nya dalam KES 'menJUBOR' kali kedua.. Biarlah.. Itu HAK dia untuk buat atau TIDAK.. Yang RALATnya tuh apabila dia cuba mengaitkan penDEDAHan VIDEO tersebut sebagai kerja musuh POLITIK partinya (Siapa lagi kalau bukan UMNO/BN?).. Entahlah.. Mungkin YA, mungkin TIDAK.. Setakat ini ramai pemimpin UMNO/BN sendiri pun terKEJUT dengan penDEDAHan VIDEO tersebut.. Adakah 'DATUK T' itu sekutu UMNO/BN? Jika TIDAK, sepatutnya UMNO/BN menyaman dia nih jika dia berani menDAKWA sedemikian secara TERBUKA.. (Alah, banyak KOMEN pemimpin PKR lain terang-terang menuduh UMNO/BN disebalik penDEDAHan VIDEO ini..-> Kalau TIDAK benar, SAMAN aje la..!)

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan