Tuesday, March 29, 2011

Apabila 'The HATCHET Man' lebih banyak MENYUSAHkan dari memBANTU kerajaan dalam isu video seks..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Seharusnya sebagai seorang Menteri yang JAGA Parlimen, dia sepatutnya TAHU tentang perINCIan setiap peruntukan undang-undang atau AKTA yang diBAHASkan dan diLULUSkan di Parllimen.. Walaupun tersasul SEDIKIT, dia seharusnya TAHU bahawa AKIBATnya agak buruk dan boleh meMALUkan kerajaan.. Namun kalau kita tengok SIKAP Menteri yang seorang nih, dah terSILAP pun masih buat SELAMBA.. Sedangkan akibat keSILAPannya itu, pihak pembangkang mungkin menDAPAT ilham untuk terus memBURUKkan REPUTASI kerajaan di mata RAKYAT.. Nasib la PM DS Najib.. Dah banyak KALI dah dia nih meMALUkan PM sendiri!

Lidah rasmi PAS, Harakah meLAPORkan bahawa Menteri yang diMAKSUDkan telah mengaku tersilap mengeluarkan kenyataan 'kemungkinan' trio 'DATUK T' akan dilindungi di bawah Akta Perlindungan Saksi dan Akta Pemberi Maklumat semalam.. ->KLIK<-

"Saya nak buat penjelasan di sini iaitu kemungkinan di bawah Whistleblower Act kemungkinan tidak ada sebab apabila seseorang itu telahpun menzahirkan kepada awam bahawa dialah pemberi maklumat itu, maka akta Whistleblower tidak boleh dipakai. Jadi kenyataan saya sebut tadi bukan lagi kemungkinan, memang tak boleh dipakai.."

DING-DONG sedemikian yang dilakukan oleh Menteri yang digelar 'The HATCHET Man' ini sebenarnya telah menyebabkan DIRInya diKECAM oleh MP PKR yang kemudiannya mengadakan sidang AKHBAR siang tadi bagi mendesak kerajaan supaya tidak memberikan perlindungan kepada trio 'DATUK T' yang menjadi DALAM dalam tayangan video LUCAH yang diKAITkan dengan seorang pemimpin kanan PKR.. Tidak MUSTAHIL Lebai-Lebai PAS dalam Harakah akan CUBA meNAMPAKkan seolah-olah kerajaan cuba meLINDUNGi 'DATUK T' dalam perkara INI walaupun ianya diNAFIkan sendiri oleh mereka..

Walaupun keSILAPan ini KECIL tetapi diSEBABkan ianya keluar dari mulut seorang Menteri yang menjaga Parlimen, tidak MUSTAHIL ianya akan diperBESARkan sekaligus akan meRUMITkan keBENARan yang cuba diSAMPAIkan menerusi penayangan video seks tersebut.. Lebai-Lebai PAS akan memperOLEHi 'BONUS' dalam usaha mereka untuk menabur DAKYAH bahawa video seks tersebut adalah KONSPIRASI kerajaan sekaligus KREDIBILITI kerajaan sendiri yang akan diPERTIKAIkan oleh RAKYAT.. Jangan SALAHkan orang lain pulak jika apa yang berlaku pada PRU tahun 1999 dan tahun 2008 berULANG semula samada pada PRK DUN Sarawak atau PRU ke-13 kelak..

Wallahualam..

1 comment:

  1. Salam THCA... Mohon link ke blog roll sdr kkamdias.blogspot.com. Tk

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan