Wednesday, March 02, 2011

Seorang DIKTATOR dijatuhkan, beribu tentera IMPERIALIS US akan datang mengGANTI..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Dari awal-awal lagi kita dah NYATAkan dalam BLOG ini bahawasanya segala RUSUHAN yang kita SAKSIkan di Asia Barat dan Afrika Utara ini bukannya kerana 100% RAKYATnya mahukan pemBAHARUan.. Sudah tentu pemBAHARUan yang mereka JAJA menerusi INTERNET seperti Facebook, Twitter atau BLOG itu tidak akan datang dengan PERCUMA.. Adakah pemBAHARUan itu berMAKSUD menJUAL keDAULATan negara sendiri kepada pihak ASING yang terang-terang mahukan negara-negara tersebut diPECAH-belahkan? Sudah terang lagi berSULUH bahawa segala agenda ini semuanya diRANCANG dan media INTERNET seperti Facebook, Twitter atau BLOG menjadi 'SENJATA' yang begitu berKESAN untuk meMUSNAHkan sesebuah NEGARA..

HARI ini US sudah mula menunjukkan BELANGnya sebagai dalang UTAMA dalam meROSAKkan negara-negara tersebut.. Libya yang berhadapan KEMELUT antara pemerintah Muammah Ghadaffi dengan RAKYATnya sendiri kenalah menerima AKIBAT bahawa keBODOHan masing-masing telah mengundang campur tangan ASING terutamanya US terhadap NEGARA sendiri.. US sudah pun mengHANTAR kapal PERANGnya melalui Terusan Suez menuju ke Libya.. -->KLIK<- dan ->KLIK<-

Dengan KATA lain, Ghadaffi yang nak diHALAU, tentera marin US pulak yang DATANG! Samada keDATANGan tentera US ini diUNDANG istimewa oleh RAKYAT Libya atau kerana kePRIHATINan Barak Obama, yang NYATAnya mereka tidak akan DATANG secara PERCUMA! Hanya si BANGANG dan BAHLOL sahaja yang mengatakan tentera US datang untuk menDAMAIkan keadaan.. Cuba sebut NEGARA manakah yang AMAN damai selepas tentera IMPERIALIS ini meMASUKki atau campur tangan URUSAN dalam negara mereka? Vietnam? Iraq? Afghanistan? ADA ke? INIlah keBODOHan Pak-Pak ARAB yang suka berpecah-belah dan saling mengHANCURkan sesama sendiri.. MALANGnya, inilah yang nak diTIRU dek Lebai-Lebai PAS di negara kita..

Seperti yang pernah kita TULIS sebelum ini, yang UNTUNG di atas ketidak-stabilan negara-negara ARAB dan Afrika UTARA ini hanyalah negara HARAM Israel.. Baru sahaja kita terbaca KISAH seorang penduduk Palestin diTEMBAK beberapa hari lepas.. ADAkah BERITA ini diPOPULARkan seperti mana BERITA pasal 'REVOLUSI' di Libya, Tunisia, Mesir, Yaman dan Oman? Adakah negara-negara sekitar yang masih PRIHATIN ata masih menDENGAR rintihan rakyat Palestin ketika INI? Tidak.. Sudah tentu tidak.. Pak-Pak Arab di sana sudah tak KISAH dengan perjuangan rakyat Palestin walaupun Israel sudah memBUNUH saudara seagama mereka ini jauh lebih LAMA berbanding pemerintahan para DIKTATOR di sana!

Apakah IKTIBAR yang patut kita ambil? Rasanya berapa KERAT sahaja RAKYAT yang sedar akan BAHAYAnya apa yang diNAMAkan 'REVOLUSI' di negara-negara tersebut.. Adakah sekali lagi Lebai-Lebai PAS dan beberapa ARAB munafik yang bersenang-lenang di Malaysia akan mengadakan TUNJUK perasaan di depan Kedutaan US selepas mengetahui keDATANGan kapal perang mereka? INIlah bukti nyata BODOHnya Lebai-Lebai PAS yang meniru dan mengANGGAP Pak-Pak Arab sebagai contoh untuk ISLAM.. Sebab itu janganlah HAIRAN bila Lebai-Lebai PAS mengANJURkan perpecahan sama seperti yang Pak-Pak ARAB selalu lakukan di negara mereka! Patutlah DIKTATOR TUA kat Kelantan tuh MALU mengaku dirinya Melayu pasal Melayu perangai lagi BAIK dari Arab..


Sudah LUMRAH bahawa US dan negara-negara Barat mengatur kepimpinan negara-negara ARAB dan ISLAM macam mereka main CATUR.. Sudan dah mereka PECAHkan, Libya mungkin jadi perang SAUDARA, Bahrain yang jadik 'VENUE' untuk lumba kereta F1 pun huru-hara.. Oman yang baru diLAWATi oleh isteri PM pun semakin kucar-kacir.. Sebuah negara ARAB diMUSNAHkan, semakin untung US dan negara-negara Barat dari segi EKONOMI mereka.. Seorang DIKTATOR atau pemimpin BONEKA dijatuhkan, berpuluh lagi akan diNAIKkan agar menjadi pak turut kepada dasar-dasar yang mengUNTUNGkan ekonomi US dan negara-negara BARAT.. Walaupun Nabi SAW dah banyak kali perINGATkan Pak-Pak ARAB yang sebangsa dengan Baginda, dah memang asal JAHILIYYAH, nak kata macam mana lagi?

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan