Wednesday, April 13, 2011

Eksklusif PRN Sarawak - Even Parti Cinta Malaysia knows how 'BULLSHIT' that DAP can be?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Walaupun diKIRA sebagai sebuah parti yang BARU dalam arena politik Sarawak, ternyata Parti Cinta Malaysia(PCM) lebih mengenali siapa DAP berbanding parti-parti lain di Semenanjung yang sanggup bersekongkol dengan mereka.. Malah, walaupun mungkin sama bangsa dengan kaum yang menyokong DAP, mereka jelas MENOLAK corak POLITIK ala DAP.. Mereka jugak menyatakan DAP adalah parti yang penuh dengan pemBOHONGan dan hanya TAHU menimbulkan keBENCIan sesama RAKYAT dalam pelbagai isu agama dan kaum.. ->KLIK<-

Tengoklah bagaimana sebuah parti yang masih BARU pun tahu keBURUKkan yang akan dibawa oleh DAP? Terus-terang katalah, parti seperti DAP tidak patut WUJUD dan tidak sesuai untuk negara berBILANG kaum, agama dan BUDAYA seperti Malaysia.. DAP tidak pernah TAHU mengHARGAi keAMANan, hidup secara HARMONI atau budaya saling bertolak ansur.. Apa yang mereka TAHU dan mereka cuba TERAPkan ialah BUDAYA memecah-belahkan masyarakat, mengHAPUSkan nilai-nilai agama demi mengejar keKUASAan POLITIK serta menidakkan suara MAJORITI di negara ini yang terdiri daripada kaum Melayu/Bumiputera!

Budaya POLITIK yang dibawa oleh DAP nyata sekali sesuatu yang tidak SIHAT dan bersifat mengHANCURkan negara.. DAP sepatutnya meWUJUDkan cawangan di Taiwan yang mana suasana POLITIK dan Parlimen mereka sering diWARNAi dengan acara 'GUSTI', 'TOMOI' atau 'KUNG FU'.. Bukankah itu yang diTUNJUKkan oleh oleh para YB DAP samada dalam sidang DUN atau sidang Parlimen di negara ini? Para YB dari parti manakah yang sering kita SAKSIkan berkelakuan seperti BINATANG di Parlimen atau di dalam sidang DUN Perak? Mungkin mereka BANGGA dnegan kelakukan seperti BINATANG tersebut dengan mengatakan ianya sebahagian daripada DEMOKRASI tetapi DEMOKRASI hanya WUJUD dalam dunia manusia bukannya dunia BINATANG!

Yang KELAKARnya tuh, ada la satu parti di Semenanjung yang mana para penDOKONGnya sering mengaku lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain telah sanggup bersekongkol dengan DAP demi mengejar keKUASAan POLITIK.. Alasan mereka bersekongkol dengan DAP konon-kononnya ingin berDAKWAH tentang ISLAM kepada ahli-ahli parti tersebut.. Namun demikian, perkara yang SEBALIKnya pulak dapat kita lihat.. DAKWAH entah ke mana, diorang pulak yang semakin JAUH dari agama sendiri! Puak-puak yang mengaku lebih ISLAM dari orang ISLAM lain itu pulak yang mengGADAIkan agamanya sendiri demi mengikut keMAHUan DAP!

Contohnya, bila DAP nak makan BABI, mereka sanggup BINAkan sebuah kandang BABI saiz MEGA di Selangor.. DAP bagi duit RM 100 berSUMBERkan duit judi lumba kuda kepada orang ISLAM, puak-puak ni lah yang suruh terima! Malah di Selangor bila pihak berKUASA mengambil tindakkan undang-undang terhadap PREMIS menjual ARAK secara terbuka, puak-puak ni boleh berSETUJU dengan tindakkan DAP yang mengarahkan tindakkan tersebut diBATALkan? Itu belum lagi bab puak-puak nih meRELAkan kegiatan 'UNDERWORLD' yang diKAITkan dengan DAP berlaku? Puak-puak nih memBIARkan saja para pemimpin DAP memperSENDAkan agama mereka seperti dalam isu pengGUNAan nama Allah SWT, penyalahgunaan ayat-ayat suci Al Quran dan pengHINAan terhadap Mufti dan alim ULAMA!


Oleh itu tidak HAIRANlah PCM pun melihat DAP sebagai ANCAMAN kepada keHARMONIan kaum di Sarawak! DAP yang cuma berTANDING 15 kerusi DUN tapi berCAKAP besar macam PENJAJAH era KOLONIALISME atau penakluk zaman DINASTI Maharaja benua China! KeYAKINan DAP mungkin ada ASASnya kerana bukanlah mengHAIRANkan ada segelintir pihak sanggup mengKHIANATi bangsa atau kaumnya sendiri demi menurut kehendak DAP! Kiranya mereka tuh hilang keWARASan macam orang ketagih Candu zaman perang Candu kat China dulu la.. Tidak keterlaluan kalau diKATAkan jika disuruh menJILAT punggung tak BASUH para pemimpin DAP pun mereka SANGGUP lakukannya!

Wallahualam..

1 comment:

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan