Saturday, June 04, 2011

Kepimpinan ULAMA dah 'MATI' dah dalam PAS.. Yang tinggal pun BUKANnya reti nak baca TALKIN pun! KAH!KAH!KAH!


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH!

Kan BETUL kita cakap Lebai PAS nih memang BAHLOL? Nak pilih PEMIMPIN untuk KEKALkan gelaran 'PARTI ISLAM' pun tak reti? ->KLIK<- dan ->KLIK<-

OKlah, kita nak TANYA anda semua.. Jika diBARISkan Ustaz Nasharuddin Mat Isa, Ustaz Tuan Ibrahim dan Mat SABU, SIAPAkah PILIHAN anda untuk diJADIkan IMAM solat? -> Anda sendiri TAHU apa JAWAPANnya kan? KAH!KAH!KAH!


Kita dah pernah TULIS pasal ULAMA dah memang tak WUJUD dalam PAS.. Dah LAMA dah.. Sejak keMATIan allahyarham Ustaz Fadzil Noor, dah tak ada dah ULAMA dalam PAS.. Yang TINGGAL hanya 'FOOL-La-MAK' yang kejenya dok keluarkan FATWA songsang dan memBANDINGkan siapa lebih ISLAM sesama orang ISLAM sendiri.. Apa yang boleh diHARAPkan dengan puak-puak macam nih? Apakah orang Melayu/ISLAM akan lebih diHORMATi atau ISLAM itu akan disanjung tinggi dengan penampilan puak-puak sebegini dalam PAS? Lagi sukalah DAP La'anatullah untuk jalankan AGENDA mereka menyamakan ISLAM setaraf dengan agama-agama lain di Malaysia ini..

Sekarang gelaran 'parti ISLAM' pada Lebai PAS hanya tinggal pada gelaran sahaja.. Mungkin Lebai-Lebai PAS nih boleh 'COVER' sesama sendiri dengan saling memanggil 'ANA' atau 'ENTE' sesama sendiri TETAPI orang DUNGU pun tahu itu hanya tradisi Arab.. Malah, mereka mungkin cuba menunjukkan diri mereka lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain dengan cara berPAKAIan seperti pak-pak Arab atau berJILBAB seperti ala-ala Taliban.. Namun, cara berPAKAIan bukanlah penentu seseorang itu lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain pun.. Takde pun disebut Malaikat Munkar dan Nakir tanya "Apa PAKAIAN kamu?" dalam KUBUR nanti..

Sekarang apa BEZAnya UMNO dengan PAS? Apakah keLEBIHan PAS berbanding UMNO? Lebai PAS sendiri meminggirkan golongan yang diANGGAP mereka sebagai 'ULAMA', apakah BEZAnya mereka dengan UMNO? Sedangkan merekalah yang menDAKWA UMNO sedemikian sebelum ini? Kalau setakat TINGGAL Pakcik - Pakcik TUA dalam Dewan ULAMA yang langsung tak ada FUNGSI pun meLAINkan mengeluarkan 'FATWA' menyokong orang yang diDAKWA 'menJUBOR' dan berZINA dengan AMOI Cina, pesakit MENTAL kat Hospital Bahagia pun boleh buat.. Apa? PAS masih ada Mursyidul AM? Eh? Apa benda Mursyidul AM tuh? Orang TUA berSAYAP wakil Tuhan yang KONONnya turun dari LANGIT ke-7 ke? KAH!KAH!KAH!

Apa lagi yang TINGGAL untuk PAS? Tinggal Presiden PAS yang tak ada KUASA pun hatta untuk meninggikan SUARA terhadap musuh-musuh ISLAM? HIERARKI kePIMPINan PAS kali ini menyaksikan bekas KAKI KHALWAT, KAKI SONGLAP duit DERMA Memali dan peruntukkan kerajaan NEGERI, KAKI KELENTONG dan KAKI yang tak ada SPM menguasai jawatan Timbalan Presiden dan Naib Presiden.. HEBATnya apa yang diKATAkan kePIMPINan ULAMA dalam PAS? Kalau kita tengok HIERARKI kePIMPINan sebegini dalam keseluruhan 56 negara anggota OIC, memang tak akan JUMPA punya! Macam kita SEBUTlah, orang yang kita tak sanggup angkat sebagai IMAM solat pun boleh diPILIH oleh Lebai PAS! KAH!KAH!KAH!

UMNO seharusnya TAHU "How to PLAY with their CARDs".. DS Najib dan TS Muhyiddin tak perlu TUNGGU lama lagi untuk bagi PUKULAN MAUT kepada parti POLITIK yang menJADIkan umat Melayu/ISLAM rosak mengalahkan budaya 'BLACKMETAL' ini.. Sekarang UMNO hanya perlu memBERSIHkan partinya daripada peSALAH POLITIK WANG dan jugak mereka yang menJADIkan UMNO sebagai PLATFORM untuk mencari keMEWAHan tanpa memPEDULIkan matlamat perjuangan PARTI.. Sepatutnya UMNO terus bergerak menarik SOKONGan golongan muda Melayu/ISLAM terutamanya mereka yang SAYANGkan agama, bangsa dan NEGARAnya.. Untuk itu, apa kata UMNO jugak lakukan pemilihan parti mereka pada TAHUN ini jugak sebelum menghadapi PRU-13? Ada BERANI? HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan