Wednesday, June 01, 2011

QAZAF ke, gugurkan HAKIM ke, pertikaikan mangsa JUBORnya ke, yang NYATA ialah DNAnya memang WUJUD dalam JUBOR..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Hakim Mahkamah Tinggi untuk perBICARAan kes 'menJUBOR' Penasihat PKR sebenarnya terlalu BAIK.. Kita katakan sedemikian kerana jika HAKIM tersebut mengarahkan untuk bersidang SEMULA pada minggu INI, sudah TENTU Penasihat PKR akan mengGELABAH kerana segala TEMBELANGnya dalam kes 'menJUBOR' ini akan diJADIkan isu semasa MUKTAMAR PAS pada hujung minggu ini.. Apa akan jadik jika semasa MUKTAMAR PAS berlangsung, Lebai-Lebai PAS menJADIkan isu DNA dalam BONTOT sebagai SUBJEK perSIDANGan? Maunye SESAK nafas Mursyidul AM PAS, iaitu Pok Nik 'ALAIHISSALAM'.. Geng ERDOGAN dalam PAS bukan sahaja akan KALAH dalam perebutan JAWATAN parti, malah mungkin turut MUFLIS kerana tak dapat balik peLABURan POLITIK WANG mereka..

Sepatutnya Penasihat PKR berTERIMA kasih kepada Tuan HAKIM tersebut yang menetapkan PROSIDING bermula sehari selepas MUKTAMAR Lebai-Lebai PAS berAKHIR.. Malangnya, dah memang 'SPESIS dua ALAM' sepertinya, ibarat kata PEPATAH, susu yang diBERI, TUBA yang diBALAS.. Penasihat PKR cuba sekali lagi kali ke-3 untuk mengGUGURkan HAKIM perBICARAan tersebut dengan ALASAN yang dia dan PEGUAM kelingnya sahaja yang TAHU.. ->KLIK<-

Kenapa dia beriya-iya sangat mahukan HAKIM tersebut diGUGURkan daripada KESnya? Sebenarnya dia dah tak MAMPU lagi untuk memBELA diri atau memBERSIHkan dirinya lagi.. Penasihat PKR pun TAHU tak seorang pun di kalangan pasukan PEGUAM keling HINDRAFnya dapat meNAFIkan keWUJUDan DNA dalam JUBOR mangsanya..

- Nak SALAHkan POLIS pun tak boleh pasal tak dapat BUKTIkan POLIS yang MASUKkan DNA dalam JUBOR mangsanya?

- Nak SALAHkan pihak HOSPITAL pun tak boleh pasal mereka hanya buat 'CHECK-UP' terhadap jubor MANGSAnya, takde pun BUKTI mereka CALITkan DNAnya di situ?

- Nak SALAHkan pakar DNA pun tak boleh pasal mereka hanya TERIMA bahan BUKTI atau DNA untuk diSAHkan tanpa mengetahui siapa peMILIKnya selain diNAMAkan sebagai 'LELAKI Y'..

Jadik, LOGIKnya apa lagi yang boleh diLAKUkan oleh dia dan pasukan PEGUAMnya selain cuba mengGUGURkan HAKIM? Nak GUGURkan pendakwaraya lagi la tak BOLEH.. Walaupun KREDIBILITI mangsa JUBORnya cuba dipertikaikan, dia LUPA sesiapa pun di NEGARA ini layak menDAPAT keADILan tanpa mengira JAHAT ke BAIK ke MISKIN ke KAYA ke.. Malah dalam ISLAM pun ada kisah Rasulullah SAW buat pengHAKIMan secara ADIL terhadap Yahudi yang meMUSUHi Baginda? Jadik siapa Penasihat PKR nih untuk NAFIkan hak orang yang menuntut keADILan? Belajar dengan ZIONIS ke?

Malah bekas PEGUAM Penasihat PKR sendiri telah menJELASkan MUSLIHATnya untuk berLINDUNG di sebalik DAKWAan 'menJUBOR' dengan mengGUNAkan QAZAF!

"Dalam situasi sebegini, hukum syarak menuntut agar kes Saiful didengari dan diadili dan bukannya ditolak mentah-mentah kerana kegagalan beliau mendatangkan empat orang saksi yang melihat sendiri kejadian tersebut. Memang dalam kes rogol, sumbang mahram ataupun gangguan seks tempat kerja, hampir mustahil untuk si mangsa mendatangkan empat saksi lelaki yang adil. Oleh itu, syarak menetapkan bahawa beban bukti dalam kes rogol atau sumbang mahram adalah berbeza. Segala bentuk bukti yang boleh diterima oleh syarak selain daripada saksi mata boleh diterima pakai dalam kes ini termasuklah DNA, rakaman CCTV dan seumpamanya." ->KLIK<-

Dengan KATA lain, berLINDUNG di sebalik QAZAF sekali pun tidak dapat meNAFIkan keWUJUDan DNA Penasihat PKR dalam bentuk CECAIR di dalam JUBOR mangsanya! Baik HUBUNGAN tersebut adalah 'SUKA sama SUKA' atau 'SUKA sama tak SUKA' antara Penasihat PKR dan mangsa JUBORnya, yang NYATAnya DNAnya tetap WUJUD dalam JUBOR mangsanya itu..

Apa kata kalau Penasihat PKR mengaku aje memang dia 'menJUBOR'? Jadik, LENAlah tidur Lebai-Lebai PAS yang DUNGU semasa MUKTAMAR tuh.. Kalau ada yang SEDAR, boleh la cepat-cepat TAUBAT atau pakat HUMBAN Pok Nik dan geng ERDOGAN ke dalam TONG TAIK! HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan