Thursday, June 23, 2011

Selepas Ketua Pemuda UMNO, giliran Pengerusi BERSIH 2.0 pulak 'memperBUDAKkan' Menteri KDN menerusi isu SMS ugutannya..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Sebelum ini Menteri KDN pernah diperBUDAK-BUDAKkan oleh Ketua Pemuda UMNO peSALAH POLITIK WANG dengan kenyataan berikut apabila dia cuba memBERIkan AMARAN kepada Pemuda UMNO yang cuba turut berHIMPUN untuk 'COUNTER' perHIMPUNan BERSIH..

"Hisham boleh beri sebanyak mana amaran yang beliau mahu. Ini Malaysia baru. Kami mempunyai hak untuk berhimpun, dijamin oleh perlembagaan. Pemuda Umno tetap berarak pada 9 Julai ini. Itu sahaja," ->KLIK<-

Kalau Dato' Onn dahulu berjaya menyabarkan Panglima Salleh Selempang Merah daripada meLAKUkan tindak balas berDARAH bersama-sama orang Melayu di Batu Pahat terhadap Komunis Bintang Tiga dan para PENYOKONGnya, nampaknya cucu beliau tidaklah seHEBAT mana apabila diperBUDAK-BUDAKkan oleh orang yang diANGKATnya sendiri sebagai Naib Ketua Pemuda UMNO! Jadik, takat mampu telan air LIUR ajelah walaupun diAIBkan sedemikian rupa oleh orang yang pernah diperTAHANkannya.. HE!HE!HE!

Itu baru dengan Ketua Pemuda UMNO peSALAH POLITIK WANG.. Kali ini kita nampak sekali lagi Menteri KDN mengAIBkan diri sendiri dalam ISU pengHANTARan SMS berbaur UGUTAN terhadap Peguam BETINA India Pengerusi BERSIH 2.0.. Kandungan SMS tersebut berBUNYI seperti berikut:-

"Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia. “puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua. “kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengokla nanti,"

Tertanya-tanya kita kenapalah Menteri KDN ini sering 'salah TEKNIK' apabila RESPON terhadap sesuatu ISU.. Kita katakan sedemikian kerana diFAHAMkan Menteri KDN pantas ke Bukit Aman untuk mintak POLIS segerakan SIASATAN dari mana SMS tersebut dihantar.. ->KLIK<-

Kita ingin perSOALkan kenapa isu SMS tersebut menjadi 'PRIORITY' kepada Menteri KDN ketika ini? Semua MAKLUM bahawa ketika ini sudah 800 lebih LAPORAN polis telah diBUAT ke atas BERSIH 2.0 dan penganjurnya.. Semua MAKLUM bahawa Peguam BETINA India itu adalah Pengerusi BERSIH 2.0 yang sepatutnya bertanggung-jawab terhadap keKACAUan yang cuba diCETUSkan pada 9 Julai 2011.. Semua jugak maklum bahawa perHIMPUNan BERSIH 2.0 pada tarikh tersebut adalah perHIMPUNan HARAM, menyalahi undang-undang dan tidak ada PERMIT pun.. Namun, nampaknya Menteri KDN lebih KALUT dengan SMS ugutan tersebut berbanding memikirkan keKACAUan yang akan diTIMBULkan oleh Peguam BETINA India ini pada 9 Julai 2011? Tidakkah ianya UMPAMA memberi layanan KELAS pertama kepada penJENAYAH?

9 Julai 2011 adalah hari Sabtu.. Mungkin ada yang kerja 1/2 hari dan mungkin ada yang INGIN berSANTAI atau bersiar-siar bersama KELUARGA.. Sepatutnya hari tersebut adalah hari yang AMAN tanpa sebarang keKECOHan pun.. Malah, kalau Peguam BETINA India itu memilih untuk berSANTAI bersama keluarganya, berRIADAH, bekerja atau pun dok sorang-sorang dalam BILIK sambil meLAYAN 'Download' video SEKS seorang individu yang diKATAkan MIRIP dengan Penasihat PKR bersama amoi Cina, RASAnya tak ada siapa pun nak hantar SMS sedemikian kepadanya? Oleh kerana dia memilih untuk menCETUS keKACAUan pada tarikh tersebut hingga menyebabkan sedemikian BANYAK laporan POLIS dibuat, tak HAIRANlah jika dia dapat SMS sedemikian pun!

Jadik, apa perlunya Menteri KDN pulak yang berlebih-lebih sedangkan Peguam BETINA India itu pun nampaknya tak SAYANGkan nyawanya pun apabila berHASRAT untuk meneruskan keKACAUan menerusi perHIMPUNan BERSIH 2.0? Sepatutnya itu bukan keUTAMAan kepada seorang Menteri KDN sebaliknya sentimen RAKYAT menerusi 800 lebih laporan polis terhadap penganjur BERSIH 2.0 perlu lebih diUTAMAkan.. Kita pun tak TAHU setakat mana keBENARan SMS tersebut TETAPI nyatanya Menteri KDN telah membantu 'menJAYAkan SKRIP' yang cuba diatur oleh 'Tangan-Tangan GHAIB' menerusi perHIMPUNan BERSIH 2.0 tanpa dia SEDARi.. Pada kitalah, setakat SMS macam tuh, tak perlu mintak campur tangan Bukit Aman pun.. Polis kat balai biasa pun boleh 'SETTLE'kan dengan kerjasama Celcom, Digi, Maxis, U-Mobile atau Tune Talk!

Jika Menteri KDN meRASAkan dia tak mampu mengawal keadaan, ada BAIKnya dia SERAHkan saja kepada gabungan POLIS + ATM untuk mengawal keadaan.. Tak MUSTAHILlah kalau ada Perintah Berkurung atau paling TERUK, pengISYTIHARan DARURAT.. Ini menJADI pengajaran berGUNA kepada puak-puak KAPITALIS keparat yang menaja BERSIH 2.0 seperti dimaksudkan dalam SMS tersebut tentang keRUGIan BISNES yang akan dialami mereka jika keadaan sedemikian berlaku! Lebai-Lebai PAS yang berJANGGUT mengalahkan kambing Himalaya jugak patut diajar tentang betapa KUFUR NIKMATnya mereka terhadap keAMANan yang dikecapi selama ini.. Dah Lebai-Lebai DUNGU nih terINGIN sangat nak menJADIkan Malaysia seperti Afghanistan, jadik RAKYAT sepatutnya menuding JARI kepada Lebai-Lebai DUNGU inilah selain Peguam BETINA India itu jika keAMANan mereka terjejas!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan