Sunday, July 31, 2011

KEMPEN menyokong sistem BIOMETRIK wajar diperHEBATkan agar keDUNGUan Lebai PAS yang menolaknya terserlah..


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kalau sebuah NGO Pertubuhan HARAM boleh mengGERAKkan ahli-ahlinya untuk mengJATUHkan sebuah kerajaan menerusi RUSUHAN jalanan, kenapa pulak mana-mana NGO atau satu gerakan KEMPEN untuk menyokong pengGUNAan sistem BIOMETRIK dalam pengundian dilakukan? Itulah langkah yang perlu diambil oleh pihak-pihak yang menyokong pengGUNAan sistem BIOMETRIK untuk pilihanraya.. Adakah SUSAH sangat untuk menyatakan SOKONGan kepada perkara yang BETUL dan BAIK?

Beberapa BLOG telah mengambil INISIATIF untuk menjalankan kempen menyokong pengGUNAan sistem BIOMETRIK dalam pilihanraya.. Namun, usaha para juruBLOG ini sebenarnya masih belum cukup.. Sebaliknya penglibatan semua PIHAK harus digemblengkan termasuk di kalangan NGO-NGO yang mesra kerajaan supaya berKEMPEN dan menyampaikan MAKLUMAT agar RAKYAT dapat menilai keBAIKkan sistem BIOMETRIK seterusnya memperLIHATkan betapa DUNGUnya para Lebai PAS yang masih menyokong sistem zaman JAHILIYYAH iaitu pengGUNAan celup DAKWAT di jari..

Kenapakah kita perlu menurut kata-kata Lebai PAS yang terBUKTI sekali DUNGU lagi BAHLOL dalam soal pengGUNAan sistem BIOMETRIK? Setakat ini Lebai-Lebai PAS masih belum pun mampu memBUKTIkan keCACATan sistem BIOMETRIK ini sebaliknya mereka cuma mampu menimbulkan spekulasi KONONnya SPR akan meMANIPULASIkannya.. Setakat ini adakah Lebai PAS berjaya memBUKTIkan kaedah untuk SPR meMANIPULASI sistem BIOMETRIK ini semasa atau selepas hari pengundian? Atau dek kerana keBODOHan mereka, sememangnya mereka TAHU mereka tidak MAMPU pun untuk memBUKTIkan tuduhan mereka sendiri?

Kenyataan PM DS Najib bahawa mereka cuma mahu bermain POLITIK adalah tepat sekali.. ->KLIK<-

Malah, sememangnya SPR adalah badan penyelaras pilihanraya yang memang ADIL sejak sekian lama.. Kalau tidak, mustahil ada REKOD Lebai PAS memang di Terengganu dan Kelantan pada PRU 1959 dan 1999? Bagaimana Kelantan dan Sabah dimenangi pembangkang pada tahun 1990? Bagaimana peMAKAN gaji BUTA terkemuka di DUNIA masih mampu berKUASA sebagai MB lebih 20 tahun di Kelantan? Tidakkah mereka DUNGU kerana berSIKAP pengecut untuk tidak memperDEBATkan FAKTA sebegini?

Penolakkan kepada sistem BIOMETRIK jugak jelas menunjukkan bagaimana Lebai-Lebai PAS mengHINA tahap pemikiran dan keINTELEKTUAL para pengundi di negara ini.. Menang atau KALAH sesuatu parti adalah kerana RAKYAT menilai bagaimana parti tersebut memBENTUK dasar-dasar kerajaan mereka.. RAKYAT menilai PRESTASI setiap kerajaan yang dibentuk oleh parti-parti POLITIK.. Sudah tentu sistem BIOMETRIK atau sistem JAHILIYYAH seperti celup DAKWAT itu jugak tidak mampu menahan kehendak RAKYAT jika mereka mahu menukar kerajaan.. Apakah Lebai-Lebai PAS sebegitu DUNGU dan beranggapan RAKYAT mengundi PAS kerana mereka diJANJIkan SYURGA yang mereka sendiri tak yakin untuk dapatkannya?

Kalaulah sistem JAHILIYYAH celup DAKWAT diperakui keSAHIHannya, kenapakah Iraq dan Afghanistan masih huru-hara akibat peREBUTan kuasa? Tidakkah Lebai-Lebai PAS begitu DUNGU menolak sistem BIOMETRIK untuk pilihanraya tetapi mengGUNA pakai sistem BIOMETRIK semasa berurusan di bank-bank atau agensi-agensi kerajaan? Tidakkah mereka DUNGU kerana POLIS seluruh dunia memperakui pengGUNAan sistem BIOMETRIK untuk mengenal pasti PENJENAYAH? Malah, keMAJUan berasakan sistem sebeginilah yang menyebabkan penemuan DNA 'LELAKI Y' dalam dubur mangsa JUBORnya dan pengecaman 'LELAKI Y' sebagai pemimpin kanan PKR yang berZINA dengan amoi Cina seperti penDEDAHan 'DATUK T'?

Mungkin itulah sebabnya Lebai-Lebai PAS beriya-ira menolak sistem BIOMETRIK kerana aplikasi yang semakin CANGGIH hanya akan menDEDAHkan keDUNGUan mereka menyokong para pelaku MAKSIAT dan mereka yang berAKHLAK sebegitu menJIJIKkan selama ini..

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan