Tuesday, August 02, 2011

Suka BENAR dia ke Indonesia ye? Nak BODOHkan orang di sana atau BODOHkan penyokongnya di sini?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Jika Penasihat PKR hendak jadik pemimpin di NEGARA ini, sepatutnya MARUAH dan kePENTINGan NEGARA dijaga walau di mana pun berada.. Kalau tak nak jadik pemimpin tu, lain CERITA la.. Ini dia pergi ke Indonesia, berKEMPEN pulak di sana seolah-olah warga Indonesia tuh boleh mengUNDI di NEGARA ini? Rasanya warga Indonesia kalau disuruh PILIH antara celup DAKWAT dengan BIOMETRIK pun mereka akan pilih BIOMETRIK.. Apakah dengan memperBODOHkan rakyat NEGARA lain tentang NEGARA sendiri meLAYAKkan dia menjadi pemimpin? ->KLIK<-

Itulah dia Penasihat PKR yang penuh dengan HIPOKRASI dan pemBOHONGan.. Dia ke Indonesia memutar-belitkan cerita tentang Tenaga Kerja Indonesia (TKI) pulak.. Selepas hampir mengGADAIkan NEGARA ini kepada IMF pada tahun 1997/98, kali ini dia mengHINA pulak NEGARA sendiri dengan pemBOHONGan tanpa asas.. Kita faham kenapa dia KERAP ke Indonesia kerana salah seorang adik angkatnya adalah warga Indonesia bernama Sukma Darmawan Sasmitat Madja.. Apakah kali ini dia nak menyelam sambil minum AIR sekali lagi, tak siapa pun TAHU..

Apakah dengan menimbulkan keBENCIan warga Indonesia kepada NEGARA ini akan menyebabkan dia menjadi PM? Setahu kita keDAULATan negara ini tetap terpelihara walaupun Indonesia pernah berKONFRANTASI dengan NEGARA ini dahulu.. Malah, fakta putar-BELITnya itu jugak diYAKINi tidak mampu mengHALANG jutaan orang warga Indonesia memBANJIRi pasaran buruh di NEGARA ini.. Jadik? Tidakkah Penasihat PKR itu melakukan kerja yang cukup-cukup BODOH dan hanya menyebabkan RAKYAT di NEGARA ini semakin MELUAT dengannya? Dia patut tahu sekutu REFORMASInya di sana seperti Amien Rais dan arwah Nurcholis Majid pun semakin diLUPAkan oleh warga Indonesia sendiri!

Jika dia meRASAkan lebih BERANI menyuarakan REFORMASInya di kalangan warga Indonesia, tukarkan sahajalah keWARGANEGARAan? Kita percaya dalam masa yang SINGKAT dia mungkin NAIK sebagai Presiden di sana.. Dia pun tentu SUKA kerana jika dia BERJAYA jadik pemimpin di sana, lebih ramai COWOK seperti adik angkatnya yang akan menDAMPINGinya.. Cuma kita pernahlah terbaca seorang Menteri Kabinet di Indonesia pernah LETAK jawatan akibat ter'KANTOI' tengok video lucah dalam Parlimen.. Adakah warga Indonesia akan menyuruhnya berbuat demikian jika mereka yakin dirinya adalah 'LELAKI Y' dalam video SEKS bersama amoi Cina seperti di NEGARA ini?

Sebenarnya orang seperti Penasihat PKR ini jika jadik WARGANEGARA di mana sekali pun hanya akan memBAWA keSIALan.. Dia sudah pun hilang KREDIBILITI sebagai pemimpin NEGARA ini dengan masalah SEKSnya yang di luar pemikiran manusia.. Kita PERCAYA kerajaan sudi menarik taraf keWARGANEGARAannya jika benar dia mahu berHIJRAH ke Indonesia seperti Asyraf Sinclair.. Soalnya, BENARkah orang yang 'terBUANG' sepertinya mahu diKUTIP oleh warga Indonesia sebagai PEMIMPIN mereka? Mahukah warga Indonesia menyokongnya walaupun di NEGARA ini namanya sudah terCATAT sebagai individu yang DNAnya menyamai DNA dalam dubur seorang mangsa LIWAT? Namun, kita jugak pernah terBACA bahawa di Indonesia, apa sahaja boleh diTERIMA!

Hanya BAHLOL sahaja yang PERCAYA dia IKHLAS mahu membela TKI di NEGARA ini.. Semua maklum di NEGARA ini, yang paling banyak menyimpan atau 'menyeksa' TKI adalah SEKUTU-SEKUTUnya sendiri yang menyokong DAP La'anatullah.. Apakah dia mampu mengHALANG itu semua seperti yang di'KELENTONG'nya di hadapan warga Indonesia? Sedangkan dia jugak memPUNYAi rekod BURUK terhadap warga Indonesia apabila menyabitkan dua pembantu RUMAH dari negara tersebut dalam kes 'menJUBOR' sebagai SAKSI pemBELAan? ->KLIK<-

Tidakkah dia mengHINA dan cuba memperBODOHkan pembantu rumah TKI itu sedangkan mereka langsung tidak tahu-menahu bagaimana DNA dirinya menyerupai DNA dalam 'JUBOR' mangsa LIWAT? Bukankah sepatutnya ISTERInya sendiri yang patut jadik SAKSI, bukannya pembantu rumah TKI yang tidak tahu apa-apa? HE!HE!HE!

Wallahualam..

No comments:

Post a Comment

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan