Monday, August 15, 2011

BONGOK ala Wahabbi + SYIAH + PAS: Pusat MAKSIAT di Selangor & Kedah bukak sampai larut MALAM tak apa TAPI baca Al Quran waktu Subuh di MASJID diSEKAT?


ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

Kita tak tahu berapa RAMAI umat Melayu/ISLAM dah diperBODOHkan oleh DAP La'anatullah demi kePENTINGan POLITIK mereka.. Namun demikian, disebalik segala KEMELUT yang berlaku, sebenarnya kita tertanya-tanya anda SEDAR tak bahawa segala KEMELUT berhubung isu MURTAD dan larangan pengGUNAan pembesar suara untuk baca Al Quran sebelum azan Subuh sebagai 'melanggari hukum SYARIAH' adalah sengaja diCETUSkan untuk perMULAan sebuah lagi agenda yang lebih BESAR? Tahu tak anda bahawa keSEMUA ini hanyalah secebis sahaja daripada agenda DAJJAL terhadap NEGARA ini untuk mengHANCURkan keseluruhan umat ISLAM di akhir zaman?

Pernah tak anda berTANYA kepada Lebai-Lebai PAS yang DUNGU, kenapa mereka beriya-iya menyokong larangan pengGUNAan pembesar suara untuk membaca ayat-ayat suci Al Quran beberapa minit sebelum azan Subuh di Pulau Pinang? Sedangkan Lebai-Lebai PAS yang DUNGU ini jugak berDIAM diri apabila operasi pusat-pusat hiburan di Kedah dan Selangor dilanjutkan hingga larut MALAM walaupun sepanjang bulan Ramadhan? Dengan KATA lain, perkara-perkara yang meDATANGkan keBERKATan seperti bacaan ayat-ayat suci Al Quran diLARANG tetapi agenda-agenda MAKSIAT menerusi operasi pusat hiburan dan rumah-rumah URUT diSOKONG? Bagaimana pulak dengan segala macam KONSERT? Tak pakai pembesar suara ke SEMUA tuh? Tak BISING seperti baca ayat-ayat Al Quran ke?

Untuk meneruskan agenda DAJJAL menerusi DAP La'anatullah, Lebai-Lebai PAS sanggup mengeluarkan FATWA sendiri dan disokong pulak oleh para Wahabbi dan SYIAH yang memutar-BELITkan hadis-hadis tertentu untuk menyokong FATWA tersebut.. Hadis yang menyatakan larangan meninggikan SUARA semasa memBACA Al Quran ketika ada pihak lain berSOLAT berDEKATan diputar-BELITkan sebagai DALIL untuk larangan membaca ayat-ayat suci Al Quran beberapa minit sebelum azan Subuh dikumandangkan! Siap keluarkan FATWA 'melanggar hukum SYARIAH' lagi tuh? DALIL dari Al Quran letak kat MANA? Peliknya, para Wahabbi dan SYIAH ini pulak tidak berSUARA pun apabila menyentuh tentang operasi pusat HIBURAN sehingga larut MALAM, larangan penJUALan ARAK dan jugak operasi rumah URUT?

Tidakkah anda nampak betapa terSUSUNnya agenda mereka untuk mengHANCURkan ISLAM di NEGARA ini?

1) DAP La'anatullah perkenalkan SEKATAN untuk orang ISLAM

2) Lebai-Lebai PAS pakat SOKONG

3) Para Wahabbi dan SYIAH akan putar BELIT segala macam HADIS untuk menyokong agenda tersebut..

Semuanya terSUSUN cantik hanya dengan satu TUJUAN iaitu untuk memBOLEHkan DAP La'anatullah menguasai POLITIK seterusnya mengubah sejarah, Perlembagaan NEGARA, polarisasi kaum dan AGAMA mengikut SKRIP ciptaan DAJJAL..


Ketika umat ISLAM di NEGARA ini patut bersatu HATI dengan isu-isu SENSITIF meLIBATkan agama mereka, para Wahabbi, SYIAH dan Lebai-Lebai PAS pulak bertindak sebaliknya.. Kalau di Kedah dan Selangor para Wahabbi, SYIAH dan Lebai-Lebai PAS ini terpaksa TUNDUK kepada kehendak DAP La'anatullah, sudah TENTUlah di Pulau Pinang yang terang-terang di bawah REJIM ini pun terpaksa TUNDUK menyembah BUMI, ikut sahaja apa kehendak mereka.. Yang PELIKnya, di Kelantan dan Terengganu yang 'HARDCORE' dengan Lebai-Lebai PAS turut sama menyembah jilat PONGGONG tu apa ke HALnya? Dah DUNGU sangat?

Sekarang siapakah yang masih mahu memperJUANGkan ISLAM di negara ini? UMNO pun tak sebegitu BERANI pasal dalam UMNO sendiri pun banyak SPESIS Melayu/ISLAM macam ni.. Bukankah PAS dan PKR itu asalnya dari UMNO? PERKASA atau NGO-NGO Melayu/ISLAM yang lain? Apa KUASA yang ada pada mereka ini? NGO-NGO hanya takat mampu buat DEMONSTRASI bantah sana-sini tetapi mereka KEKAL tidak ada KUASA untuk mengubah apa-apa PERKARA pun yang meLIBATkan keputusan sesebuah kerajaan.. NGO-NGO Melayu/ISLAM memang menyuarakan BANTAHan tetapi apa boleh buat kalau mereka berada di luar kerajaan?

Apa lagi yang TINGGAL sebagai bukti ISLAM adalah agama RASMI dalam Perlembagaan Negara ini? Cuba anda BERIkan satu? Mahkamah Syariah? Bank ISLAM? Universiti ISLAM? Semua tuh akan KEKAL ke kalau umat ISLAM dok ikut kata-kata Lebai PAS, para Wahabbi dan SYIAH yang menjilat PONGGONG DAP La'anatullah? Sekarang isu MURTAD di gereja dan isu bacaan Al Quran beberapa MINIT sebelum azan Subuh pun semua pakat menikus.. Tinggal Zul Nordin aje BERANI dok melalak dengan dua-tiga KERAT yang lain? Yang dok mengaku lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain tu buat apa? Menonggek dengan BINI kat atas KATIL pasal takut nak berSUARA?

Wallahualam..

3 comments:

  1. kalau melanggar syariat bermakna dah kira haram..mcm tu berapa banyak masjid buat dosa setiap hari kat malaysia ni..ulamak pakat diam membisu je ke..aku yg tak ulamak ni pun pening mikirkan larangan terbaru penang ni..paling pening ualmak PAS sokong pulak tu..heran heran

    ReplyDelete
  2. APABILA ULAMA DUNIA BERBICARA

    ROSAK AGAMA DAN BANGSA
    ROSAK AKIDAH DAN AKHLAK
    DAN ROSAK SEGALANYA

    MAKSIAT DIUTAMAKAN SYARIAT DIKETEPIKAN..ITULAH MOTO ULAMA DUNIA @ Ulamak Terompah..

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

    Pesen WAHABI ni kalau bab keluar HUKUM, laju aje..

    Kalau bab sama-sama mencegah keMUNGKARan, habis semua pakat buat x tahu..

    Wallahualam..

    ReplyDelete

KOMEN yang membina dan menggalakkan wadah perbincangan sangat dialu-alukan